sir 3 din se msg Kiya inbox MN ap accept nh kr rhy hu na seen Kiya mag
2026-09-01 07:15:32
1
pakistani :
excellent bhai
2026-09-01 07:10:14
1
J. 💕 :
request byji ha bhi
2026-09-01 11:04:31
0
Ali Zeb 364 :
sir g kia AP APNA mobile number de sakte ho plz
2026-09-01 13:25:02
0
baba ki Rani 245 :
Bhai many inbox msg kia but ap ny dekha bhi nhi phir vedio bnany ka kia faida
2026-09-01 09:03:15
0
💞funny girl💞 :
inasllah reshma
2026-09-01 12:26:12
0
Fatima Janjua 💜 :
سر آ پ کو بہت میسج کیا آ پ جواب ہی نہیں دیتے
2026-09-01 11:36:20
1
akbira :
Kise ny mara dill tora ga ma waps pana chati hu shadi krna chati hu koi wasifa batay wasa tu ma both zada wasifa krti hu but koi fada ni ho raha ma both parshan hu
2026-09-01 07:45:02
2
️ :
request accept krly
2026-09-01 06:53:08
0
manoo manooo :
kitny dino sy msg kia ha jawab he nhi dyty hai
2026-09-01 10:36:05
1
Lubna Affan :
ap msg pe jawab da daib
2026-09-01 11:33:28
0
A n u u✨🦋 :
apko msg kia hai apne jawb he nhe dia
2026-09-01 11:48:34
0
Rehman Ansari :
inbox Dekh Tu lo
2026-09-01 12:53:35
0
Maher Mehboob :
g sar main kuchh karvana chahta hun
2026-09-01 10:32:51
1
Bila mojrm 313 :
plz mugay bi koi bata day mugay bi bohat logo na lota ha
2026-09-01 11:33:44
0
bhatti sahb :
g bhai rabta karo
2026-09-01 12:57:30
0
shahnawaz880 :
hy
2026-09-01 13:09:54
0
🥀khamosh zindagi💝 :
jawab he ni dyty
2026-09-01 09:09:26
0
Malaka _ :
ap sy bhot zarori bat krni hai please reply krdy
2026-09-01 08:09:24
0
Maleeha ❣️💫 :
ap ny mujy abhi tk phrny ky liy nh btaya kafi time hogya ha kafi month
2026-09-01 08:27:20
0
💕...iza... 💕 :
Mara liya b dua kry bhai
2026-09-01 09:05:45
0
baba ki Rani 245 :
plz mujhy zrur btaen kyun k m Quran namaz bhi prhti hon phir bhi 7 sal sy preshan hon
2026-09-01 09:02:41
0
sana 💞💞queen 👑 :
Mera love marriage ka masala tha 😍💞
2026-09-01 13:26:56
0
Maik Queen :
ji Muji be hal krwana Hain
2026-09-01 08:51:11
0
To see more videos from user @qariqaiserofficial, please go to the Tikwm
homepage.