@asgharbwofficial1: #fypシ゚viral🖤tiktok #viralvideos #viral_vedio #pardasi_life💕💕💕💕💕💕 #pardasi

Asgharbwofficial
Asgharbwofficial
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 06:47:46 GMT
140059
6286
199
1238

Music

Download

Comments

shaniraaj152
Shani raaj :
fake news
2026-09-01 19:38:23
1
ak.r.e.llc
AK👑❤️🫰 :
😂😂😂 nice joke 😃 😀 😄
2026-09-01 19:07:14
0
bakhtiarali8045
Bakhtiar ♥️ali :
bhai warking visa price plz
2026-09-01 20:06:25
0
yami1suk1
yami1suk1 :
Age 22 waly apply kr skty hen already dubai ka ltv license ha mery pass?
2026-09-01 13:50:58
1
mansari0989
Mubeen Akbar :
mera passport to wapis kia nahi
2026-09-01 07:26:10
0
aqib19931
エーエシャアキブ ❤️🫂 :
bhai visa ni lag rhy
2026-09-01 15:19:43
5
aazu2247
aazu :
Bhai girls k liye abuzabi mn job h koi Achi c ya parlr ki packing ki ...I'm buetation
2026-09-01 10:40:33
4
real_burhansheikh
Burhan Sheikh :
💯 right maine dosri agency se apply kia howa tha unki b mjy aj call aa gai hai 🥰
2026-09-01 12:03:01
9
a_r_bukhari
A-R-B OFFICIAL :
jhut hai ye bat . koi banda paisy na de abhi . me khud dubai me hun . DTC me koi visa renewal bhi nhi ho rha . or na he new visa lag rha hai .
2026-09-01 15:31:11
3
shahidkhan996334
SHAH;G;💕💖 :
January ma apply ki ha abi mofa se karwadi ha
2026-09-01 07:28:24
2
mr_hamza_203
Haمza hun yar 😇 :
bhai bike riders ko bhi guide krdy kyo k hamy abhi tak koi call nahi aii
2026-09-01 07:08:39
2
0_high_dose
M Dawood khalid🪽 :
mujhy 10 month hogy hn. abhi tk koi ata pata ni hn
2026-09-01 14:20:52
4
amk.groups
AMK Groups :
congratulations 🎊
2026-09-01 07:04:58
1
mrshassanshah7
زوجہ حسن ❣️ :
mujha italy study visa ka bara ma detail chaiye ap please guide kr dain
2026-09-01 09:12:37
1
wasifkhan5808
wasif khan :
bro ap ka location bata dy pindi ya Islamabad ka
2026-09-01 15:33:28
1
shanimughal7767
❥ شانی🌊🦋 :
Bhi Dubai pk logo ko nikal rha hy 😳
2026-09-01 16:06:45
1
tayyab.tayyab.ali63
طیب علی :
dtc mtlb
2026-09-01 13:31:25
0
mr.zzzz01
mr.zzzz :
Insha Allah hmara b ay ga 🥰
2026-09-01 09:03:26
2
ustad.waqar333
ustad.waqar333 :
paisy JAMA krty raho koi visy ni lgny 100%
2026-09-01 08:24:23
1
jawad__30
Jawad1 :
Total expense kitna hy koe bta skta hy?
2026-09-01 09:45:42
0
arsalanmayo802
MAYO BRAND :
bhi koi na phasa ya Mazak kar Rahe ha 😆😆
2026-09-01 19:59:54
0
zawarkhanoo.1
ZAWAR KHAN :
mera visa August ke month may reject ho Gaya 🥹
2026-09-01 20:36:39
0
maani3174
maani :
work viza b khul gya h
2026-09-01 19:34:02
0
To see more videos from user @asgharbwofficial1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About