1. nak cantik semula
2. nak kurus semula
3. nak tenang
4. nak cukup tido
5. paling penting, nak duit
xde duit, 1 sampai 4 payah nak dapat😌
2026-09-02 02:26:25
218
🇲🇾ميرا ادريانا :
yg penting ada duit .. x de duit, x tenang laaa... sakit pala...
2026-09-02 01:00:08
122
Emmy_Meow :
SAYA!!! Tgu somi pencen je ni. dlm beberapa tahun je lg. Rumah pon dh siap bina kat kg. pastu terus dduk kg selamanye. 😂 Pning dok KL dh. nk carik ketenangan. Rumah kat kg pon sbelah sungai jer. 🥰
2026-09-02 03:35:39
24
aida_00774 :
Saya.....still working towards it
2026-09-02 03:46:46
1
Dliabee 🐝 :
I'm at that phase now. Leaving my almost 5 figure job because it's draining my energy. Thank god that I choose a comfy house instead of big house before leaving my job. I just loving myself and peace. Be grateful every day even financially struggle.
2026-09-02 05:07:12
2
mi@more :
I'm soooo happy now
2026-09-02 03:53:34
1
LynnLinda :
1. nk releks2 malas serabut2
2. kwn pon limited xnk kawan sudah I jln dulu
3. nk jln2 oversea
4.sihat cantik glowing...
5.laki buat Hal, cari laki Lain hahaah...
2026-09-02 09:54:36
20
Canang Citra :
It’s me
2026-09-02 13:55:19
0
Muhammad :
jauhhhhkan aku Dari manusia menyakitkan hati please 😌
2026-09-02 04:18:05
23
harr :
dah sampai... tapi diumur inila kita akn duji Dan diuji lagi... difasa kematangan... kehilangan.. sakit... kecewa... Dan kematian...
2026-09-02 02:19:24
28
KUZIA TH :
Me tooo
2026-09-02 05:40:33
1
HAZWANI HAMID🌷 :
yes betul sgt. yg mana toksid terus sy cut off.. bye.. no friend anymore🤣
2026-09-02 08:36:13
5
Una na :
btl laa ☺️..pelan2 krgkn circle kwn2,xnak penin2,xnk tmbh dosa.hala tuju hidup pn brubah bila mningkt usia,fikirkn bekalan utk pengakhiran nti...
2026-09-01 08:09:59
14
sofea reyes :
betul2 sgt ...tp skrg Allah uji dgn bermcm2 ujian 🥺
2026-09-02 05:13:27
5
noze Aziz :
rezeki lancar
2026-09-02 09:30:14
1
Tanah :
Aku dh masuk fasa ni Umur 30 weyh 😂.. Awal gler kan? Hahaha. Duduk rumah je keje, rehat, makan tido, pergi bercuti bila² masa.. Nikmatnya tak boleh ckp.. Bersyukur sgt² wlupun duit cukup².. Hutang pun tinggal sikit je.. InsyAllah tahun depan settle semuanya..
2026-09-02 08:53:09
5
piScEs ♓_16🍉 :
it's me🤗
2026-09-02 03:59:22
1
MsGebu_tustus :
doa2 minta Allah bg cukup syukur dgn setiap apa yg ada...
2026-09-01 20:45:16
7
RaniaElfira Damia :
Sy setuju ttg Hal ni..x ramai kawan pun ok asal Sy tenang Dan alhamdulillah syukur slalu kesihatan yg baik bersama kluarga
2026-09-02 00:44:45
5
CikPuanDee :
Yang penting duit banyak
2026-09-02 04:56:52
1
iza beuaty shop :
nak sihat, cukup mkn, cukup duit , nak tenang
2026-09-02 02:15:50
3
Fika R :
I nak cantik 😂
2026-09-02 03:43:51
1
𝙢𝙚𝙚𝙧𝙖 :
nak duit tanpe bekerje tu jeee 😂
2026-09-02 10:12:02
1
Mirafirah99 :
saya... tp mindset tu dah set dr usia 25... sebab sya rasa ujian saya dh terlalu besar sepanjang saya di jagaan mak ayah mungkin sbb saya anak sulung dr 5 beradik lepastu kawan² belajar plak...adeh toksik takyah cakap even kawan yg circle kecil un masih berkelompok tau2 xde sapa care un kehadiran kau... 😂. lepastu dah jump kawan yg baik alih2 kita plak bersikap toksik terhadap kawan tu. rasa berdosa. now i choose to walk by myself. hidup penuh berhati²....
2026-09-02 13:42:17
1
To see more videos from user @cik_dayang94, please go to the Tikwm
homepage.