dlm video kli ni aq nmpk dia strugle untuk project ni. kekurangan org technical dlm team dia.
2026-09-01 08:42:24
12906
제임스 :
dia demi pergi china sorang² semate-mate untuk kite tgok konten dia💪 sebb tu suka tgok isa isarb punya konten
2026-09-01 08:22:19
1733
HAWA prob😴 :
DIA BUAT MACAM KL GI PERLIS JE
2026-09-01 08:37:58
4573
✦∆mr✦ :
kalau ade adib atau aiman boleh je pegi ni sbb iman pun baru lagi
2026-09-01 07:04:03
4370
My_Fea’s :
Kalau aiman ada confirm isa bawak dia 😢
2026-09-01 08:46:59
975
Bukanyana :
Kalau Ada aiman mungkin isa buat jer basikal tu..
2026-09-01 08:51:20
184
★RAFIQIN★? :
yang video ke berapa ni
2026-09-01 07:32:58
151
TulippMeraH🌹 :
i do believe one fine day he's going to be no 1 youtuber in the world
2026-09-02 16:05:03
0
BCJourney :
Nmpak dia sedang belajar utk redha.. terima hakikat kehilangan.. Moga semua pihak, Isa, curent team n exs Allah bimbing utk jadi lebih baik dan bermanafaat utk ummah.. 🤲
2026-09-01 09:45:28
200
𝙕𝙮𝙦𝙦 :
vd ni sumpah vibe dia lain daripada lain betul tak?
2026-09-01 07:15:28
114
Dayat.. :
Episod ni nampak kesian plk kat isa dia mcm cuba sembunyikan rasa tu
2026-09-01 08:08:12
174
John Wick 😎 :
Effort 200% 🫡
2026-09-02 08:17:19
0
Bobcat :
panggil geng² lama balik la, naviend dan lain² lagi best
2026-09-01 12:52:54
20
Xander :
Niat nak support content creator malaysia, tapi tk snggup nk tngok stiap video berjam2. Mrbeast buat challenge 30 hari pun videonya tk smpai 1 jam
2026-09-01 14:14:14
1
S :
kalau ada aiman, mesti aiman nak teman sekali🥹
2026-09-01 11:27:30
59
Rainbowstore :
Nak kesian kn isa.. hmm tiket burn 2x dah 10k.. pastu beli tuket kali ke 3 ,,basikal air tu 1 set je dah 6k lebih.. dia beli 2set.. aku lebih kesian kn bank aku.. 😁😁..ksian ksian isa.. bank penuh angka 8..bank kita kita xpenuh2 angka 2😆
2026-09-01 09:23:32
33
Busy :
Alah korg ni x abis abis la aiman aiman aiman selama ni isa mmg solo je elok je dia dari isab clan lagi dah biasa dah bagi dia
2026-09-01 09:38:02
16
ilmasurihomestay :
tp kalau kira total yg dia habis tambah kene burn tiket tu semua,, rasenya sama bajet pergi 4 orang,,
2026-09-01 08:16:58
17
taz :
bole x nk tau wut happend?😭 xde clue la knp org kesian dia gi sorg amek basikal air tu??😭😭
2026-09-01 08:17:39
475
Ross Bella46 :
bila punya ni
2026-09-01 07:06:47
48
COKOLATE🍫 :
Nk tanya la kenapa aiman keluar?
2026-09-01 10:43:16
9
🕸 :
nape diorg aiman semua tk ikut?
2026-09-01 18:12:19
5
To see more videos from user @n.rabsad, please go to the Tikwm
homepage.