@iam_huzefa: 9th Waloo Ready Ho jao 🤡😭❤️😂🤣😢🙂🤪🫠🤧🥲#fypppppppppppppp #superiorbhagtanwala #1M #foryoupage

Huzefa Reacts🐍
Huzefa Reacts🐍
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 07:10:07 GMT
42594
865
49
550

Music

Download

Comments

alihassanabid597
Blush Aura 💖💯 :
AP sab log Dua karna hamara liya 40 log lazami please 🥺
2026-09-01 13:59:02
1
j.u.t.t.i42
ᰔᩚメJ U T T I ᥫ᭡፝֟፝֟ :
9 th Valo nay ager derna hi hota to paper may darty ab to ap ki ameen ki zrorat ha hamy please please please please please please please say ameen
2026-09-01 09:51:42
0
hasaan_shk_347
hasaan_shk_347 :
Allah hum sabko acha number se pass karen sara reply main ameen likh da🥰🥰
2026-09-01 13:01:50
0
khadijarani427
khadijarani427 :
Inshalllah hum pass hu GA subha all students
2026-09-01 13:37:07
0
cutie.pie08776
H🎀 :
sab Dua karo 9th walo ka Lia 🥰
2026-09-01 08:46:18
14
its76__mano
(𝆺𝅥⃝Darkᥫ᭡𓆩𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍𓆪🐼⃟ :
sab dua mango ya allah sab pas ho gai ur bs allah or bharosa kro
2026-09-01 09:44:55
3
imtnan_gill7861
GIᒪᒪ🎀💗✨ :
Koi Rola Nhi 😁
2026-09-01 16:15:43
1
hananshah496
👑ʜǟ𝑛ǟ𝑛ઽ𝒽ǟ𝒽║▌💕✿ :
Dua kr lo yar
2026-09-01 08:50:38
2
muteenedits
✩MUTEEN FF✩ :
mera czn to khta hy mn ghr hi nhi aoon ga 😂
2026-09-01 15:47:26
0
angel.g786
⭐𝐀ɴɢᴇʟ⁷⁸⁶✍ :
2026-09-01 13:57:02
0
fnajax
Mughal Queen :
g ham tayar ha or subha ki namaz to school ma hi ho gi
2026-09-01 10:23:53
0
queen79op
@bts.blOOm_ :
sab dua karo ☺️
2026-09-01 11:00:37
0
my.video61
crafter haleema Sadia :
mere ek bhen doc he or ek bhen Ka kl result he
2026-09-01 10:22:38
0
cutie.pie08776
H🎀 :
Sirf 9th walo ki hai 😂
2026-09-01 08:32:40
1
syed42603
🦋⁂༄𝒏𝑜𝑜𝒓༄⁂🦋 :
Pehle hi itnaww dar lag rha upar se yeh 🙂🤦..aby 😭
2026-09-01 09:45:34
0
dimple.girl0124
꧁༒☬Dimple Girl☬༒꧂ :
ya Allah kher 😭😂
2026-09-01 09:32:59
0
.rehanbhatti110
👑𓆩𝓡𝓮𝓱𝓪𝓷 BHATTI𓆪👑🦅 :
inshallah
2026-09-01 10:11:42
0
malik.ahtasham475
Malik Ahtasham :
Allah Jo b kare ga acha kare ga Ameen❤️
2026-09-01 17:39:21
0
anas.mehboob81
Cᵤₜᵢₑ 😘 :
Khair Mubarak 😅😅
2026-09-01 09:54:49
0
tessla43
Tessla :
Allah kher kry gha
2026-09-01 10:19:38
0
arooj.fatima5013
°~Roo🥀~° :
yar please dua karna hamara result ka leya bohat tanshan ha or gar walo ko ham sa unadia
2026-09-01 09:31:31
2
To see more videos from user @iam_huzefa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About