absolutely he's the only captain who defeated India T20 series in India
2026-09-01 18:35:01
6
Umair Gul :
he was also in the management he did nothing to aap Kesy Kuch Keh sakty ho phir
2026-09-01 18:15:01
8
Maan✨💛 :
lakin hafeez Bhai vo south Africa ka ak bowler tha
2026-09-01 18:23:19
42
Ibad Khan :
when professor talks on cricket 🏏👽☠️👽
2026-09-02 12:27:39
5
Huzaifa Bhatti :
He is the biggest batsman Pakistan ever produced.😏😏😏
2026-09-01 08:00:49
10
Bilaal Malik :
Ishtyari Superstar😂
2026-09-01 23:28:55
1
Aqib Mustafa :
sab SA great captain or sab SA great player only hafeez bilkul such Bola ha
2026-09-02 05:34:37
1
Shehroz :
Bhai oski finger proper thk nahi hain wo phir bhi apky team Pakistan ky liya khel raha apko wo nazar nahi aa raha hain wo ak match aisy out kiya howa apny tu ossy memes bana di afsoos hain hum jaisy logo pe 🥺
2026-09-02 16:05:57
1
Ehtasham_Butt♡7 :
Shaheen ne konsa worldcup jitwaya ha
2026-09-02 12:08:34
0
HK KHAN 51 :
Yash babar pakistan ma na paida howa hota 🥺🥺
2026-09-01 21:32:06
3
abdullahrajpoot007 :
Bhai bilkul theek baat ki hai es ne
2026-09-02 14:11:26
3
Abdullah Imran :
Bilkul sai kha tha Hafeez Bhai apne
2026-09-02 06:33:34
2
Engr. ZesHan WaZir :
2026-09-02 06:09:49
3
J.D😍 :
kisi time to maan jaya kro professor 🥰🥰 ne thik kha ha
2026-09-01 19:17:09
3
Huzaifa :
Baki kya Ker Raha ha
2026-09-01 21:24:03
0
U M A I R 🫀 :
test or t20 men fark bai ap logo ne kah kah kar t20 ka player nhi hai babar ab wo t20 ka ban gaya hai to kahate test ka nhi hai bhai or lord's hai wahan koi chalega han ak shart per chalyga jab ap aoni road pich khatam karengy
2026-09-02 13:49:47
1
محمد صالح :
Professor was ahead of his time
2026-09-02 19:37:43
0
I,am Chand 🇵🇰🤠 :
bhai next match mei hafeez ka st he Babar AZAM ke video banana
wait for time
2026-09-02 18:32:00
0
shani :
level bhai
2026-09-02 21:02:27
0
To see more videos from user @user5470109292804ahmed, please go to the Tikwm
homepage.