please mujhe koi achcha sa gift de do mere pass koi acchi gun Max nahi hai please 🙏🥺
2026-09-01 15:24:32
1
*𝐀𝐫𝐲𝐚𝐧.𝐑𝐚𝐣𝐩𝐨𝐭_♡*💖 :
free fire
2026-09-01 11:16:12
5
Hina meer🥀 :
Moje bi Aik loyall dost chahiya❤️
2026-09-01 08:29:24
7
🎀Sᴜᴜᴢᴜ🎀 :
api sab creator bure Hain bus aap acchi ho please ab reply do pathani aapi please big fan please reply do aur free fire mein apni friend list mein dalo mujhe please 💔👍
2026-09-01 11:36:49
5
💫HaSeNa👸 :
h koi single 🤭😁
2026-09-01 12:43:31
11
hiraqueen2221 :
Ma new girl creator hun🎀😭
2026-09-01 12:20:48
9
⚡️ it's...AzimOo🥺 :
Keyboard price 😔
2026-09-01 11:11:20
7
𝐖 𝐀 Q 𝐀 𝐒 B𝖗O 𝜗𝜚˚⋆ :
🤫بارش سے موسم ٹھنڈا ہوتا ہے
محمدؐ لکھنے سے دل ٹھنڈا ہوتا ہے.🫢
2026-09-01 07:29:10
36
FF DESERT KING :
o lala zma comment la de replay Ra na kra 😰😭😭😭😭
2026-09-01 18:44:52
1
(SaqlaiN) :
sister mere pas aik apki guild ka banda hai plzz mujhe bhi apni guild mn le lain plz 14596187662
2026-09-01 17:07:09
1
AF Khan :
❤️دوستی کرو گی میں بھی پٹھان 😘 ہوں ❤️
2026-09-01 15:02:55
1
JAMEEL GUJJAR Gz 533 :
muja aik real emot gift karo plezzz
2026-09-01 15:01:45
2
atifkhan1936 :
Qurban
2026-09-01 15:22:06
1
➳ᴹᴿ°᭄ATIF☂ :
O Lala 🫴❤️🌸👈
2026-09-01 15:09:04
1
Halema gaming :
awy
2026-09-01 07:39:08
5
𝑀𝓇 𝒿𝒶𝓈𝒾𝓂🫀 :
proud of you sis ❣️❣️
2026-09-01 15:01:20
1
𓊈𒆜 ☞ 𝙰𝙻𝙾𝙽𝙴 𝙱𝙾𝚈 𒆜𓊉 :
Miss Pathani agar aap bura na mano to main bhi aapke saath Free Fire khelna chahta hoon Pata nahi hum jaise gareeb ke saath Free Fire khelogi bhi ya nahi 😁🫣😂🎮
2026-09-01 15:17:22
1
🔥 αℓρнα gαмιηg 🔥 :
miss AP ko mara toast na onetap mara hoa ha cs mean
2026-09-02 09:18:36
1
OWNER 🌟 :
O lala Kase hu 🥰
2026-09-01 13:21:59
3
AF Khan :
❤️hi پٹھانی ❤️
2026-09-01 14:52:42
2
ZENIX ERA :
mai new boy creater hun 🥺
2026-09-01 14:55:25
2
To see more videos from user @miss_pathani920, please go to the Tikwm
homepage.