@lelaasuzzanaa: POV: Explore Terengganu River Cruise 🚤🌴 Hari ni saya cuba pulau sekati boat tour dan honestly pengalaman dia memang best! Sepanjang cruise boleh enjoy pemandangan sungai yang tenang, ambil gambar dan luangkan masa dengan family, kawan atau pasangan. 🤍 Kalau korang tengah plan trip ke Terengganu, boleh masukkan Terengganu River Cruise dalam itinerary korang! #pulausekatiboattour #TerengganuRiverCruise #Terengganu #TravelMalaysia #redBus @redBus Malaysia

Lelaa Suzzanaa 🫦
Lelaa Suzzanaa 🫦
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 09:00:00 GMT
187
20
11
2

Music

Download

Comments

alisadlynn
A. :
besttt doooh 💗💗💗💗
2026-09-01 11:57:41
1
fifiabdullahofficial
fifiabdullahofficial :
Berapa harga per pax naik cruise ni sis? Singgah ganu blh la buat aktiviti ni nnti.. kasi chill2 😍
2026-09-02 00:24:02
0
______ilaismail
______ilaismail :
Kita pernah naik ni. Mmg berbaloi naik dengan family😁
2026-09-02 00:14:07
0
sh4f33zr
shafeezR | KOC | MOTOVLOGGER :
perghhh bestnya naik cruise boat dekat Kuala Terengganu🤩
2026-09-01 23:32:27
0
arfanzaki2731
arfanzaki :
wauuuu bestnyaaaa... nk cuba laaa
2026-09-01 22:20:14
0
hanshanis
Hanshanis :
wah best lah naik bot. nanti kesana nak cuba lah
2026-09-01 16:19:31
0
zrlikhwnn
zrlikhwnn :
Bestnyaa dah lama tak pegi ganu hm
2026-09-01 22:55:07
0
heynona
Ig: @heynona :
Lamanya tak pergi tganu, nnt nak pergi and try activity ni
2026-09-01 14:36:23
0
wani.aminuddin
Wanie 전정국💜 :
kite peenah naik sruise ni kt nganu. besh dapst tgk suasana masjid , jamabtan kan
2026-09-01 15:31:16
0
ainazty_
ainazty_ :
tk thu pula ada port best kt sni !! tiket beli sana ke
2026-09-01 15:42:18
0
To see more videos from user @lelaasuzzanaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About