@jonathanho95: POV When Chinese think he is good in Malay #viral

Jonathan Ho
Jonathan Ho
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 07:35:12 GMT
473295
39772
1254
4425

Music

Download

Comments

rdnnn.co
رادين شاه :
My excolleague pula “kerana mereka berkata” dah mcam baca hadis pula
2026-09-01 18:09:41
9918
boolatlattecafe
Boolat Latte Cafe Kuala Ketil :
My ex boyfriend ask to finish my maggie faster . He said eh you makan lah maggie you sudah bengkak😂
2026-09-02 02:49:48
2930
1234567892030abc
1234567892030abc :
saya ada kawan chinese , orang geletek dia , dia nk cakap geli dia cakap gatal😭😭😭
2026-09-01 09:27:31
7421
misslilyluna
misslilyluna :
Begitu, mereka, harus, sejak, adalah, kerana…. 😅
2026-09-01 10:21:35
2163
hasrizza
hasrizza :
My Chinese collaques, "Saya suka beli buah longan di kedai itu kerana walaupun mahal, dagingnya tebal." Aku pula yang terpinga2...
2026-09-02 09:40:59
1345
imranhasanan
عمران بن حسنان :
saya lebih respek cina yg berusaha cakap bahasa melayu walaupun ade silap, at least dia berusaha utk bercakap bahasa melayu
2026-09-02 06:57:19
2036
user182836495
user182884051 :
This type of chinese are literally the best😂
2026-09-02 12:59:25
0
icecreamkitkatt
リンン / 𝑹𝒚𝒏𝒏 :
i had a friend before, he's Chinese but he's Malay was the real malay bcs he told me his circle was malay since elementary school and even now
2026-09-04 02:23:15
0
natasasaari
NN :
cannot relate with my chinese friends from kelate🤣
2026-09-03 19:54:05
0
zsharkyna
Sharkyna 🇵🇸 :
Dulu my chinese classmate marah sbb karangan bm dpt markah rendah..so i bc and cari punca "lalu itu budak-budak naik atas pokok lalu mereka pun lompat terjun dalam sungai dengan sangat gembira-gembira" that time my classmate marah giler kat aq sbb aq gelakkan karangan dia..serious ayat ni mmg i paling igt 🤣
2026-09-02 04:57:30
629
potatomato87
AyA :
kawan aku call kata "sy nak ke klinik, ada orang gatal ikut saya" .. aku punya la risau.. rupanya dia nk gtau dia nk hantar sorang ni badan naik alergik g klinik 🤦🏻‍♀️
2026-09-02 11:30:53
262
asyhmnrdn
asyhmnrdn :
my boss: jikalau jikalau jikalau
2026-09-02 10:37:46
133
twosyaz
Izzy :
Kemain eksyen 😆😆😆
2026-09-01 07:41:34
669
auleo34
Auleooo :
Bro just pulled out 100% of all his malay skills on this
2026-09-03 12:09:27
1
hiraashi
Hiraashi :
this is better than those who dont even understand people talking in malay
2026-09-02 02:17:55
63
farizaismail119
FARIZA ISMAIL ARTS :
Kawan i nak order roti canai krispy..dia ckp kasi hangus2 sikit..😂
2026-09-01 10:13:31
221
itsmaterialgworll_here
MainCharacterEra :
my chinese kelate friend can read jawi oh. somehow fast learner can read quran with all the baris atas baris bawah wehh. i was like wowwwwwww.
2026-09-03 11:37:27
1
jijie_nazihah
Jiella :
Teringat ada kawan aku crew cabin ada sorang member org Cina. Pastu kat bahagian business class ada kerabat dia raja. Dia dgn confident tanya cik yam hahaha sebab title dia YAM dia terus cik yam kan org tu🤣
2026-09-03 02:26:50
13
sitizurfatin
DilaOb💋 :
Haritu pergi travel dgn kwn2 chinese , diorang punya dpt bilik sebelah saya, then ada sorang kwn ni nak tgk bilik sy juga then time nk masuk dia ckp "saya boleh berkunjung tak? " hahah comel gile btul la dia nk berkunjung😂
2026-09-02 06:52:01
391
etdnaiddwsp
etdnaiddwsp :
Meanwhile my chinese colleague in class when we were in secondary school; cikgu suruh dia baca text/petikan kuat2 dlm class, dia pun baca dgn yakinnya “semua pelacur-pelacur itu…’ my cikgu “woiii ape pelacur???!! PELANCONG la!! Baca betul2” 😂😂😂😂 saya ingat smpai sekarang 🤣 terus hilang mengantuk dlm kelas sejarah 😅
2026-09-02 13:16:20
117
ieralahhhh
ieralahhhh :
Kalau dia jumpa Cina kedah dgn Kelantan mesti dia pikir 2 kali dia ni Cina ke Melayu 😂.. kat kg aku uncle aunty sana klau jumpa aku wehh anak saad mai sat🤭
2026-09-02 01:43:39
184
nananana01416
suna :
until you jumpa Chinese kelate
2026-09-01 09:33:46
1637
callijd01
Al-Hadid 57 :
my friend nak cakap biawak.. dia sebut "biasiswa"... kakak you tau itu apa kan? biasiswa kan? kita cina kalau makan kena letak itu banyak rempah tau kakak... aku macam, menda ko makan ni weyhhh 😭😭
2026-09-01 23:19:31
403
hasmahjashmar
More Amo :
Satu lg instead of ckp “kita” drg ckp “kami”😂
2026-09-01 11:17:08
345
To see more videos from user @jonathanho95, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About