My excolleague pula “kerana mereka berkata” dah mcam baca hadis pula
2026-09-01 18:09:41
9918
Boolat Latte Cafe Kuala Ketil :
My ex boyfriend ask to finish my maggie faster . He said eh you makan lah maggie you sudah bengkak😂
2026-09-02 02:49:48
2930
1234567892030abc :
saya ada kawan chinese , orang geletek dia , dia nk cakap geli dia cakap gatal😭😭😭
2026-09-01 09:27:31
7421
misslilyluna :
Begitu, mereka, harus, sejak, adalah, kerana…. 😅
2026-09-01 10:21:35
2163
hasrizza :
My Chinese collaques, "Saya suka beli buah longan di kedai itu kerana walaupun mahal, dagingnya tebal." Aku pula yang terpinga2...
2026-09-02 09:40:59
1345
عمران بن حسنان :
saya lebih respek cina yg berusaha cakap bahasa melayu walaupun ade silap, at least dia berusaha utk bercakap bahasa melayu
2026-09-02 06:57:19
2036
user182884051 :
This type of chinese are literally the best😂
2026-09-02 12:59:25
0
リンン / 𝑹𝒚𝒏𝒏 :
i had a friend before, he's Chinese but he's Malay was the real malay bcs he told me his circle was malay since elementary school and even now
2026-09-04 02:23:15
0
NN :
cannot relate with my chinese friends from kelate🤣
2026-09-03 19:54:05
0
Sharkyna 🇵🇸 :
Dulu my chinese classmate marah sbb karangan bm dpt markah rendah..so i bc and cari punca "lalu itu budak-budak naik atas pokok lalu mereka pun lompat terjun dalam sungai dengan sangat gembira-gembira" that time my classmate marah giler kat aq sbb aq gelakkan karangan dia..serious ayat ni mmg i paling igt 🤣
2026-09-02 04:57:30
629
AyA :
kawan aku call kata "sy nak ke klinik, ada orang gatal ikut saya" .. aku punya la risau.. rupanya dia nk gtau dia nk hantar sorang ni badan naik alergik g klinik 🤦🏻♀️
2026-09-02 11:30:53
262
asyhmnrdn :
my boss: jikalau jikalau jikalau
2026-09-02 10:37:46
133
Izzy :
Kemain eksyen 😆😆😆
2026-09-01 07:41:34
669
Auleooo :
Bro just pulled out 100% of all his malay skills on this
2026-09-03 12:09:27
1
Hiraashi :
this is better than those who dont even understand people talking in malay
2026-09-02 02:17:55
63
FARIZA ISMAIL ARTS :
Kawan i nak order roti canai krispy..dia ckp kasi hangus2 sikit..😂
2026-09-01 10:13:31
221
MainCharacterEra :
my chinese kelate friend can read jawi oh. somehow fast learner can read quran with all the baris atas baris bawah wehh. i was like wowwwwwww.
2026-09-03 11:37:27
1
Jiella :
Teringat ada kawan aku crew cabin ada sorang member org Cina. Pastu kat bahagian business class ada kerabat dia raja. Dia dgn confident tanya cik yam hahaha sebab title dia YAM dia terus cik yam kan org tu🤣
2026-09-03 02:26:50
13
DilaOb💋 :
Haritu pergi travel dgn kwn2 chinese , diorang punya dpt bilik sebelah saya, then ada sorang kwn ni nak tgk bilik sy juga then time nk masuk dia ckp "saya boleh berkunjung tak? " hahah comel gile btul la dia nk berkunjung😂
2026-09-02 06:52:01
391
etdnaiddwsp :
Meanwhile my chinese colleague in class when we were in secondary school; cikgu suruh dia baca text/petikan kuat2 dlm class, dia pun baca dgn yakinnya “semua pelacur-pelacur itu…’ my cikgu “woiii ape pelacur???!! PELANCONG la!! Baca betul2” 😂😂😂😂 saya ingat smpai sekarang 🤣 terus hilang mengantuk dlm kelas sejarah 😅
2026-09-02 13:16:20
117
ieralahhhh :
Kalau dia jumpa Cina kedah dgn Kelantan mesti dia pikir 2 kali dia ni Cina ke Melayu 😂.. kat kg aku uncle aunty sana klau jumpa aku wehh anak saad mai sat🤭
2026-09-02 01:43:39
184
suna :
until you jumpa Chinese kelate
2026-09-01 09:33:46
1637
Al-Hadid 57 :
my friend nak cakap biawak.. dia sebut "biasiswa"... kakak you tau itu apa kan? biasiswa kan? kita cina kalau makan kena letak itu banyak rempah tau kakak... aku macam, menda ko makan ni weyhhh 😭😭
2026-09-01 23:19:31
403
More Amo :
Satu lg instead of ckp “kita” drg ckp “kami”😂
2026-09-01 11:17:08
345
To see more videos from user @jonathanho95, please go to the Tikwm
homepage.