@.mijaahh_shenn: Alhamdulillah. Done book for next year too!! #tradershotelkualalumpur #hotel #kualalumpur #31august

Shenn ☁️
Shenn ☁️
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 07:53:15 GMT
308039
15258
163
2956

Music

Download

Comments

ida.azhari
IDAAZHARI :
Wahhh 🥰🥰 so impressed with ur effort
2026-09-02 00:10:10
0
jadelyn.xoxo
Jade :
berbaloi dengan price. memory yang tak akan dilupakan. book la guys sekali.kepuasan tu terasa sampai bila2. ambil yg klcc view. mahal tapi super worth the price
2026-09-01 10:28:20
411
syazsahab
siskeyyah :
I dh book utk 2030.harap hidup lagi.. 😌
2026-09-02 00:36:08
403
aqhamba6009
AqHamba6009 :
Treader 31/8/2027 klcc view dah sold out 🤣🤣🤣🤣
2026-09-01 14:15:17
127
oyeen_nn
Oyeen.N 🌷 :
Selain hotel ni, tlg suggest yg bole dpt view cmni sis
2026-09-01 10:41:02
35
aaasfh_
🧸 :
31/8/2024 🙈
2026-09-02 06:40:26
1
mamaniza93
Aniza Aris :
berapa tuh harga hotel view klcc nie sis?
2026-09-02 04:29:12
0
_paceahhh_2772
Nur Fassehah 🦋 :
Bayangkan dah book, tiba2 hari kejadian tiada pertunjukan firework 😷
2026-09-02 03:38:25
21
captuss91
Meoweee :
Maheinyoooo beza rate dengan normal days rm400 lebih.. 😭
2026-09-01 10:25:54
22
thezuzu_15
thezuzu_15 :
Setahun ye booking 😭😭
2026-09-01 10:07:35
12
cikinz
Cikin cekout :
Baru nk berangan pastu buka la agoda jp nk cek tgk2 dah sold🤣
2026-09-01 10:33:31
12
_intanzaharah
_intanzaharah :
time kita kecik² dlu, makayah kita susah...skrg kita plak dah tua😁, xpelahh...tp tringin nak bwk anak² tengok....mesti seronok
2026-09-02 02:44:09
2
izan_nz
NZ_NDZN :
Full book 🤧
2026-09-01 10:45:06
0
myumiahb0
MimiYumi :
traders ni mmg perfect view utk twin towers.
2026-09-02 09:13:54
0
bknxmyra97
MYRA | RACUN TIKTOKSHOP :
i book untk 2tahun lg🤣
2026-09-02 09:37:29
0
s.r.b.666
SRB :
tekojot denn yg video kat ats tu😂
2026-09-02 13:54:35
0
ritakazirah
rita kazirah :
tq awk share 🥰🥰
2026-09-02 01:01:50
0
nola_juwa
NoraZ :
dah sold out semua hotel near klcc😓
2026-09-02 03:38:43
0
ryustudioz
Ryu StudioZ :
best ni saya book rm600 bedal jela ,tapi best mart suasano... tapi paling best grand millenium sebelah pavi tu , senang nak gi mana mana , staff pon padu
2026-09-01 10:47:26
7
itsonlymullllllllll
🎀 𝓂𝓊𝓁𝓏𝒶𝒾𝓉❁𝓃 🎀 :
laju sold out bilik haaa..
2026-09-02 00:38:48
0
dygmarzuin
DygMarzuin :
tingkat berapa ni
2026-09-02 01:32:03
0
nazdea8
nazdea :
interesting ❤️❤️❤️terima kasih sis remind.. bilik boleh request?
2026-09-02 00:11:56
0
nilzdaf
Nilzdaf :
1k ada tak kak harga dia utk dpt view mcm ni?
2026-09-02 01:03:20
0
mine_nizz4
N I Z Z A | KAKIRACUN :
aduh dh habis biliknya untuk next year
2026-09-02 00:12:53
0
rarmin321
ira321_ :
new year ada tak?
2026-09-01 11:40:23
0
To see more videos from user @.mijaahh_shenn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About