@fiboohq: "Mana korang yang tetiap kali nak mula diet selalu kecundang pertengahan jalan sebab tak tahan lapar menggigil dan terpaksa capai makanan manis malam hari, stop dulu scroll!!" 🛑🥤 Benda ni betul-betul buat host gembira nak tebuk rahsia khas kat korang! Fiboo Supermodel Protein Shake ni direka khas dengan nisbah padu 38% Protein Tinggi + 32% High Fiber berserta cebisan buah kering dan kacang rangup sebenar! Korang goncang 1 sachet dengan air sejuk, teguk masa sarapan atau dinner, zasss dia mengembang dalam perut secara terkawal bagi rasa kenyang padat sehingga 5 jam! Sifar gula tambahan, kalori terkawal ketat, dan usaha kuruskan badan korang bertukar 10 kali lebih gila lancar! #FibooProteinShake #DietKenyangLama #SifarGulaTambahan #TikTokShopMY #FibooSlim2026