bila teringat balik sedih rasa kan, its like he created another version of me that i never knew exists ☺️
2026-09-01 20:30:47
1622
Kh :
never again.
2026-09-02 11:15:04
0
𝓌 𐙚 :
aku taksuka mengemis cinta lelaki, tapi aku baru lepas buat😔 maluu dgn diri sendiri 😌
2026-09-02 01:32:47
476
nad :
I said i would leave him if i caught him cheated on me but yaahh im still here ☹️
2026-09-01 21:14:44
267
⛇ :
begged someone to stay..
2026-09-02 04:49:49
0
lilibeth :
Heart shattered beyond repair that picking up even a piece of mine hurts so much.
2026-09-02 10:36:28
2
hdrhdee :
never ever.. Don't settle for less
2026-09-02 08:06:47
1
Proton by Farish :
just to feed their ego
2026-09-02 00:46:04
20
shsha :
then that things y buat kita worst
2026-09-02 01:50:03
61
𝓎𝒶𝓎𝒶 :
fr but js once n never again
2026-09-01 10:48:45
22
⌗ 🎀 🄻🅄🅅🅂🄰🄸ˊˎ- :
n then he ruined my life 🥰
2026-09-02 02:41:30
1
h :
“aku akan tinggalkan dia if dia libatkan perempuan lain dalam hubungan ni” PRANKKKK dah kena curang berkali kali pun kita maafkan
2026-09-02 04:35:21
32
butterkapp :
and kita tak kenal diri kita 😞
2026-09-01 11:13:44
193
foodie azie :
never again
2026-09-01 09:11:34
49
N’ :
Bila ingt balik rasa sedih sngt. Bukan sbb dia jahat dgn kita. Tp knp kita terlalu buta sampai rendahkan diri dan maruah demi dia. Sedangkan dia langsung tak hargai pengorbanan kita😔
2026-09-02 05:14:59
87
aream :
sedih tgk diri sendiri,betapa kita merendah diri mengemis dekat org yg kita sayang:’)
2026-09-02 05:57:09
17
𝓢𝔂𝓪𝓪 💫 :
Dah broke rules, di broke nya pulak hati kita 😭
2026-09-02 06:41:29
8
Amisha. :
tapi still kadang tak hargai, tak nampak. sakit juga senarnya tapi itulah kita yg nak broke the rules for someone sangat kan hahaha
2026-09-01 23:28:59
11
uys :
there one phase , bila kau mudah sangat nangis . ada satu hari menangis di celah2 ampaian baju bilik sebab taknak orang tahu . tapi fasa tu berlalu without no one know it . you healing by yourself and be a better person . menangis lah ye tapi jangan berlama ☺️tapi kadang sebenarnya kita taktahu mungkin ada doa orang untuk kita yang membuatkan kita kuat harini ❤️
Before with him pun dah tahu dia ramai perempuan. But tetap juga accept & till now still with him. Loyal untuk relationship yang tak ada arah tuju. Semua sebab “sayang”, idk how long but for now I enjoy jelah selagi ada dia.
2026-09-02 14:40:09
1
awakokay? :
i promise to myself i akn tinggalkan dia kalau dia cheat,pukul n makin sakitkan i.but here i am.i cant even feel happy.hidup rasa dalam serba salah dkt diri sndiri & dkt anak sbb tk mampu cari pelindung yg btl untuk kami.nk keluar dri comfort zone pun takut.
2026-09-02 11:10:14
2
seroja :
lama nya tak tengok u!!!!!!
2026-09-02 06:39:51
0
nsyuhadaaa :
"aku akn tinggal dia once dpt tahu dia sampai tahap kluar dgn prmpuan lain" and yeps that me breaking the rules and the rules break me back. dia skrg tinggalkan saya lps saya bersusah payah maafkan dia dan terima dia slps kes curang sedangkan kalau waktu tu saya betul tinggalkan tak adalah sesakit ini kan penderitaan saya
2026-09-02 03:41:35
4
Syfha_wa :
Haih lagu pun
2026-09-01 23:05:52
0
To see more videos from user @tineteepak0rn, please go to the Tikwm
homepage.