Dr ni stress jgn kacau dia, biarkan dia menari janji kerja dia jalan,
2026-09-02 00:17:48
15084
KutipHatiSendiri86 :
hmm yg mna kecam doc ni..meh aku nk story jap.ank aku dr baby smpi umur 2 taun.rumah kedua dia hosp.sbb dia ada jntung blubang.sllu klu admit wad akn duduk bhari².doc ni kdg² balik pon tak.mlm ni jmpa dh..pg esok jmpa.lg smpi ke mlm.baju sama,muka mmg nmpk sgt letih.xckup tido kesian gila tau.aku yg jaga ank ni pon sempat juga tido sbb wad paed ni sllu penuh n byk kes² berisiko tinggi.kalau setakat doc ni menari mcm ni mgkn ini ja masa dia nk exercise hilngkn lenguh2 bdn.nk.hilangkn ngntuk.dia record video ni pon kita xtau masa bila mgkn masa sblm dia balik..mgkn masa rehat dia.jgn lah bitter sgt.korang byk kan tgk kes2 doc kemurungan,resign,gntg diri la apa semua..kesian tau.jgn smpi diaorg buat semua tu nru korang nk kesian.biarlah selagi dia x langgar etika..x abai tgjwb dan kerja dia.kalau dia langgar etika atau abaikan tugas dia,xpyh tggu netizen..org2 kat jabatan dia sndiri akan tegur dan akan report...doa la yg baik² utk dia.kita permudahkan urusan org..Allah permudahkan urusan kita ..maaf kalau ada yg tak sependapat dgn sy
2026-09-02 03:24:35
3163
Mohd Mazlan Jusoh :
hahah.. Takpe Dr.. jgn hiraukan mulut2 puaka... Org x tau kerja kita stress mcm mana.. asalkan kita happy.. jgn stress2.. enjoy
2026-09-02 01:58:07
1308
shrfhamira_ :
Bior lah doctor ni nk happy2. Aku 9 hari warded, 3 hari straight aku nampak doctor yg sama dgn baju yg sama, muka dh tkde seri, rambut pun dh tk rupa rambut. Kesian dorg nk have fun sikit pun tk boleh. Mana tahu sebelum dia menari ni, dh 3 hari dia tk balik rumah ke kan?
2026-09-02 02:34:26
2278
Staphy :
comment section bila tengok doktor bahagia
2026-09-02 05:55:06
1845
🧿 :
comment section bitter noh
2026-09-02 08:09:35
585
nurul islamiah :
cara doktor release tension.. mental Health kena jaga kan doktor.. lain kali ajak la sekali akak misi yg jenis muka masam tu menari 💃
2026-09-01 23:11:21
3286
azazira7 :
Jangan kacau doktor ni. Biarkan dia berhibur.
2026-09-02 01:03:59
250
Tuhau :
Doctor ChatGPT era
2026-09-02 15:29:40
1
CEO Pinokio 👃🏻 :
Alahai komen xrileks la.. ikot dia la nk berhibur pun, dia minat asal time kerja dorg kerja betul2
2026-09-02 04:14:48
250
pamigorgeee :
The comment section tak vibe ah pi main jauh2, gurlll u slay
2026-09-02 05:47:23
1
shibahAlyamani :
Doc yg mcm ni kompom hapening friendly 🥰
2026-09-02 02:52:49
42
sitisabzahmodhash :
good, extra skill ..destress mechanism. keep it up
2026-09-02 08:24:21
3
qallek :
look at my doctor dawggg im surviving 😭😭😭✌🏻✌🏻✌🏻
2026-09-02 07:33:02
4
bairavi nair :
Wow you can really dance! 😍😍 please do more
2026-09-02 00:04:07
2
❧ :
this video literally cause NO HARM btw
2026-09-02 10:46:38
6
Fatinfirdaus1630 :
Benda2 macam ni jadi tak boleh bila dia upload. Dia nak have fun tak ada siapa larang pun. Rekod dan simpan. Bukan rekod dan tayang
2026-09-02 04:00:13
14
YangDo🦋 :
Sempat bertiktok, rasa2 kurang tekaan lh keja doc ni
2026-09-02 04:01:46
5
Call Sign : Rancid :
Sebagai penjawat awam, lebih2 lagi kalau status pegawai, benda2 macam ni akan susahkan kita sebab anak buah akan anggap kita ni badut dalam jabatan.
2026-09-02 04:41:11
1838
Sue :
Buatla apapun doc asal kau tak stress
2026-09-02 06:17:01
7
mom of 3 :
nak buat boleh je doc..tp jgn post kt medsos..
2026-09-02 03:52:47
4096
Shiedah Sonice :
adik baik2 upload tt kt tempat keja, kang depa kata awak tak buat keja. padahal adik buat VT time rehat kan? netizen ni mana boleh ,dia nak doktor2 keja 28 jam sehari.
2026-09-02 04:35:41
86
NurulAin_ :
Bitter nya comment. Gais ni Dr Aiman. Dia memang dari zaman study dia dance walaupun dia ambil bidang kedoktoran ni. Dia and team wakil uitm sungai buloh dalam pertandingan aerondance. Kepakaran dia memang menari selain dia doktor. Dia pun takdak lah saja saja nakp menari kalau tengah on duty ataupun tengah melawat patient. Mungkin time rehat dia. Biar lah dia nak menari pun. Ingat jadi doktor senang ka
2026-09-02 11:41:31
905
🌻NQ🌻 :
baca komen masing² tak relax 😅 Dr ni dah penat kerja, video ni tak sampai 1 minit pun. ini cara masing² nak release stress...
2026-09-02 04:35:59
34
To see more videos from user @aimanamirah, please go to the Tikwm
homepage.