"kita kwn je blh? "... sorry bro... maybe past time you are my type but after we break you already not my type anymore cuz i'm already great up my taste type of man😌
2026-09-02 09:45:19
0
MasRover. :
I will try to forget her.
2026-09-02 03:54:02
1
ain •~• :
i'm just scared that i cannot hide this feeling n I'm afraid he can't let me go....he deserve someone better 🙂
2026-09-02 04:53:36
0
kontrabend :
if you are friends with you ex, its either, one of yall still love the other or yall never loved each other in the first place
2026-09-01 12:27:30
39
:
except ex just friend
2026-09-01 11:03:27
25
Alex42 :
ex dah jadi awek member ✨nak benci pon ,masih senyum klau jumpe member.
2026-09-02 00:57:41
30
RIRI :
dia yg tinggalkan astu dia ckp kita kawan je bole.. and aku mmg tkde prinsip nk berkwn ngn ex un so aku decide aku block je dia 😌settle.. jgn berkwn ngn ex gais walaupun putus cara baik.. ex ttp ex kalau betul jodoh biar Allah yg tentukan..
2026-09-02 06:40:46
26
Deq4 :
Dulu pernah terfikir kenapa takleh kawan kalau dah jadi ex, now dah faham tak wujud dh kawan once dh jadi ex
2026-09-01 11:49:22
46
tm.syhrilamzar :
Cut off semua yang related 💪
2026-09-02 04:51:42
6
Saminor :
once ex always ex
2026-09-01 17:33:09
1
. :
No no ye
2026-09-01 22:32:56
2
rabena🎀 :
maap shakap… dh berkawan dng ex dekat 2 tahun and masing ii cerita pasal life sendiri if ade awek baru and bf baru.. Kadang ii lupe yg die tu ex sendiri
2026-09-02 02:55:00
7
n :
sepanjang sy kenal n bercinta . ni kali pertama ex fiance bertukar jadi kawan baik . i totally rosak maybe 🤔 . but its okay life must go on. klo ada jodoh ada lah klo xde apa boleh buat kan .
2026-09-01 18:21:16
5
ammzhere._ 🪼 :
fuh risiko mcm ni la paling aku elakkan.. baik berkawan dari awal.. sebb aku tak suka kehilangan..
2026-09-02 02:18:14
5
To see more videos from user @4nother0ne_, please go to the Tikwm
homepage.