@4nother0ne_:

matchalatte
matchalatte
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 09:12:18 GMT
143630
27627
125
1283

Music

Download

Comments

justtyna29
tynafiqah :
"kita kwn je blh? "... sorry bro... maybe past time you are my type but after we break you already not my type anymore cuz i'm already great up my taste type of man😌
2026-09-02 09:45:19
0
justhadif21
MasRover. :
I will try to forget her.
2026-09-02 03:54:02
1
_tuan_ain
ain •~• :
i'm just scared that i cannot hide this feeling n I'm afraid he can't let me go....he deserve someone better 🙂
2026-09-02 04:53:36
0
kontrabend
kontrabend :
if you are friends with you ex, its either, one of yall still love the other or yall never loved each other in the first place
2026-09-01 12:27:30
39
entepastisayaorangnya
￴ ￴ ￴￴￴￴ ￴￴ ￴￴￴￴ ￴￴￴￴￴ ￴￴ ￴ ￴ :
except ex just friend
2026-09-01 11:03:27
25
poderoso094
Alex42 :
ex dah jadi awek member ✨nak benci pon ,masih senyum klau jumpe member.
2026-09-02 00:57:41
30
_nnurfvoe
RIRI :
dia yg tinggalkan astu dia ckp kita kawan je bole.. and aku mmg tkde prinsip nk berkwn ngn ex un so aku decide aku block je dia 😌settle.. jgn berkwn ngn ex gais walaupun putus cara baik.. ex ttp ex kalau betul jodoh biar Allah yg tentukan..
2026-09-02 06:40:46
26
damskyss
Deq4 :
Dulu pernah terfikir kenapa takleh kawan kalau dah jadi ex, now dah faham tak wujud dh kawan once dh jadi ex
2026-09-01 11:49:22
46
tm.syhrilamzar
tm.syhrilamzar :
Cut off semua yang related 💪
2026-09-02 04:51:42
6
mengmino
Saminor :
once ex always ex
2026-09-01 17:33:09
1
amdrdza46
. :
No no ye
2026-09-01 22:32:56
2
urfavr1yy_
rabena🎀 :
maap shakap… dh berkawan dng ex dekat 2 tahun and masing ii cerita pasal life sendiri if ade awek baru and bf baru.. Kadang ii lupe yg die tu ex sendiri
2026-09-02 02:55:00
7
norsym0
n :
sepanjang sy kenal n bercinta . ni kali pertama ex fiance bertukar jadi kawan baik . i totally rosak maybe 🤔 . but its okay life must go on. klo ada jodoh ada lah klo xde apa boleh buat kan .
2026-09-01 18:21:16
5
ammzhere._
ammzhere._ 🪼 :
fuh risiko mcm ni la paling aku elakkan.. baik berkawan dari awal.. sebb aku tak suka kehilangan..
2026-09-02 02:18:14
5
To see more videos from user @4nother0ne_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About