bukan tak boleh faham dia , tapi penat nak faham dia
2026-09-02 00:06:15
537
ae :
not respost but im here
2026-09-02 07:29:41
0
nhf2007 :
dia bukantk bgi att but he didnt trust me at all since we in relay even those after all i do for him which is i need to block all my male friends just for him and bcs he have insecurity, after that he accused me go out with other man which is i didnt
2026-09-02 12:41:51
0
ae :
we ape ni relate sgt
2026-09-01 09:47:37
243
atik :
both r human, both r learning. semoga yang membaca ini diberikan keredhaan dalam menjalani setiap ujian. tak kisah dalam percintaan mahupun kehidupan. semoga yang membaca ni diberikan ketenangan, positive thinking. That's the when you will get happy ending... dengan tenang, trust, redha. Usaha tetap usaha, tapi kena ingat niat. Kalau hati tak ikhlas, sampai bila kita takkan dapat protect the one in bucket list. Semangat everybody 🙌🏻🤍
2026-09-02 07:14:35
36
yuni :
hmm penatnya ya Allah nk kenal org baru😔
2026-09-01 10:31:03
70
ℐ𝓈𝒽𝒶✿ :
takkk, bukann aku takk fahamm diaa, akuu dhh cuba sehabis baik untukk fahamm diaa tapi diaa yang takbole faham akuu, dia lebih memilihh orang lainn untuk dia berikan perhatian tu daripada bagi kat aku.
2026-09-02 08:06:36
16
fy :
@bruh: tolong repost kan untuk aku
2026-09-02 11:31:03
1
mia :
😕
2026-09-01 10:59:45
15
bruh :
tolong repost kan untuk aku
2026-09-02 11:02:14
2
putt :
penatla ek relate ni
2026-09-01 19:36:37
1
:( :
😔
2026-09-01 12:20:42
2
ملائم :
2026-09-01 10:53:51
1
a :
apa yg real sangat ni
2026-09-02 12:05:43
0
lisaa :
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2026-09-02 12:33:35
0
hany :
tapi saya sayang kamu😞😞
2026-09-02 12:23:04
0
zul :
Haha..
2026-09-01 12:51:20
0
To see more videos from user @_ajimm3, please go to the Tikwm
homepage.