nahi bhai 90 lak nahi
ek sab hay 16 marla ka 36 coro mang reh hay
2026-09-01 12:23:19
4
Amir52 :
water free
2026-09-01 19:50:29
1
Blue Collar :
10 lak bi nahi hona chaeye😁😂
2026-09-02 05:09:33
0
rehan123 :
rolay wala plot Hy Bhai rain dyo
2026-09-01 23:34:27
0
M.Basit :
to or kiya chahye pani dekho kitna khulla he pani ka business free main mil raha he sath
2026-09-01 20:38:14
1
Shams UL Qamar :
program war gaya ha
2026-09-01 18:37:53
0
Nasar Satti :
Wah G Wah..... DHA se be oper
2026-09-01 17:53:39
0
rajaadiljanjua1 :
Aa)
2026-09-01 20:24:20
0
saudkhan :
90 lakh😳😳
2026-09-01 18:08:56
0
shami :
nala 90 lakh per marla??🤣😂
2026-09-01 19:47:02
0
❤️ :
pindi sadiqabad ma tamam property wale bevkuf banate hain per Marna 50-60 lakh batate Hain bewakouf Banda hai jo pindi mein Apna Ghar yah jagah le aur karae bhi bahut high kiye hue hain result dekh Le💯
2026-09-02 03:02:23
0
Al Malik Group's :
2026-09-01 17:47:08
0
Musaweriee :
😂 swimming pool free 💯
2026-09-02 02:28:19
0
nawab imran :
😂😂😂
2026-09-01 14:01:38
0
Afaq Zafar :
😂😂
2026-09-01 12:08:51
0
chaudaryzeeshan595 :
😁😁😁
2026-09-01 20:12:09
0
khanking.5121472 :
😂😂😂
2026-09-01 17:59:35
0
Hussain@143 :
😁😁😁
2026-09-01 20:57:30
0
chaudhary562e :
😂😂😂
2026-09-01 18:44:58
0
ᕼEY . ᗷᑌᑎᑎY :
😂😂😂
2026-09-01 18:53:17
0
Warsi2222 :
😂😅
2026-09-01 17:50:02
0
Haris Qureshi :
😁😁
2026-09-01 10:23:55
0
To see more videos from user @umargujjarhaiderpropti, please go to the Tikwm
homepage.