@zakirinmedia: Dakwaan memo dalaman baharu Honda Malaysia yang mengaitkan komisen penasihat jualan (SA) dengan kewajipan rebat kepada pelanggan tular di Threads sejak 1 September. Sehingga kini, tiada pengesahan rasmi daripada Honda Malaysia mengenai kandungan memo tersebut.
Org Malaysia usahla taksub sgt dgn honda, byk lagi kete yg lagi berbaloi skrng ni
2026-09-01 11:07:01
604
🫧 :
Honda dh nak lingkup. Sekian dari kilang H
2026-09-01 11:36:36
849
fiko fikri :
Kilang honda melaka da start tendang org, kbye
2026-09-01 13:11:04
330
:
Honda city camera 360 pon takde, cikai betul
2026-09-01 12:30:36
181
Ashika96 :
Pernah cakap dulu yang Proton S70 Flagship bagi better money value dengan lebih banyak function dari Honda City walaupun beza segment, kena kecam dengan Geng Honda 😂
2026-09-01 16:02:43
86
AbangTakSerius :
Honda factory kt melaka tu pun dh downsizing. Last week je 600 lebih kene vss. Kesian yg dh keje 10 20 tahun kt situ.
2026-09-01 11:34:13
303
Suami70_Putih 🤍💍 :
dah rasa selesa sgt bila kat atas ni laa jadi nyee,kete China jentik sikit jee terus ubah law😂😂😂org skang beli kete rasa berbaloi beli bukan rasa megah setakat lambang sahaja
2026-09-01 11:08:55
199
14 :
gearbox paling bodoh dan lembut..Honda la...siapa nak beli kalau pakai 3 tahun steel belt putus
2026-09-01 20:05:41
31
Alia Honda MY :
Semoga rebate honda jadi 100k ! 🔥🔥🔥
2026-09-01 13:22:39
61
hasbi132 :
Honda downfall is real.
2026-09-02 00:48:50
11
M.P Proton Kajang :
I Kesian my members at Honda bro . Really pity them .
2026-09-01 17:59:45
1
tunderclap :
org bawah ni we all just a numbers to the top management
2026-09-01 15:19:36
0
kaki ayam :
bezza kereta paling berbaloi setakat ni... fall in love...sumpah
2026-09-01 15:14:38
9
GunplaKhaijue :
mana tak lingkup, crv punya cikai pun 180k
2026-09-01 12:11:16
53
Hafiz_Apishh :
Klau bankrup Honda jdi limited psnih🔥
2026-09-01 19:00:33
6
𝙷𝚊𝚏𝚒𝚣 𝙸𝚗𝚐𝚎𝚗𝚞𝚎 🦋 :
Relex laa baru 20K tunggu bulan December lagi paduuuu 🤣 woo
2026-09-02 01:47:01
5
💫💥 محمد ادم ابتيشام :
second bang
2026-09-01 10:19:02
4
Jaecoo DC :
Jaecoo… 😳
2026-09-01 13:46:32
1
JTG123 :
honda harga mahal spec dh macam kereta tahun 2020 mana mau nya, kete lain semua dah makin canggih dengan harga berbaloi
2026-09-01 23:24:56
5
Aero Spotter :
honda pun x dpt go dah sekarang, sale dia dekat city dengan civic je itupun nasib baik spanco kesian ambik la honda ye dok😂...design teknologi kedekut nak haram, harga mahai....most ex user honda dah beralih brand cina...
2026-09-01 16:35:00
10
mal86🍉🇲🇾 :
Always Proton lover..hehe
2026-09-01 12:06:53
14
Awiiiiiii🦍 :
Ooo faham dh.. maknanyaa kereta murah jee sebenarnya , jadi mahal sbb dh markup kaw2 komisen utk SA.. emmm xsalah kan SA , tpi actually kene ada standard yg betul agar harga kereta masuk akal skit xde laa mahal melambung.. sbb ada juga SA yg makan keliling dgn org bank pun dia dpt komisen sebagai introduced fees 😏
2026-09-01 15:35:10
38
Sylvia Rick 🔵 :
bagus lah bagi rebate tinggi 👍, tak suka cari kerja lain, simple...
2026-09-01 12:54:59
69
azizijaisjualkereta :
Takyah kenyataan tapi mmg hakikat dah skrg masing2 struggle sampai skrg terpikir nak keje jd petani🤣
2026-09-01 12:25:12
13
Batman 🦇 :
Sejak City dapat rebate 18k lagi SA tak dapat komisyen
2026-09-01 15:52:55
5
To see more videos from user @zakirinmedia, please go to the Tikwm
homepage.