Cuba ko bayang..dari belakang hentam mcam tu..tiba tiba gelap sakit terus mati..sedih siak
2026-09-02 08:01:20
4967
lovelybones :
Kun faya kun
2026-09-05 07:13:47
0
amnahiyun :
Bas ni sebenarnya dah absorb hentaman kuat lori tu. kalau xde bas ni rasanya lagi teruk kereta2 yang ada kt depan bas ni sbb lori tu laju sangat..
2026-09-02 12:51:40
3167
Parkthe :
Hukum pemandu lori dengan seberat² nya hukuman.. lalai dan leka semasa memandu😡
2026-09-02 12:42:20
1230
Nor Ibrahim :
yg sy hairan tu,xda berita ttg driver lori tu..mane dia,hidupke matike..senyap terus..knp??kecuaian dia sorg,brp ramai jd mangsa..Allahu
2026-09-03 07:05:57
728
Fendy Kasim :
Jpj tolong pantau kenderaan berat ,itu sepatutnye bukan sibuk pantau tinted hitam, num plat kecik, modified exzos semata ini semua tiada kaitan pun menyumbang kemalangan maut!!!!!
2026-09-02 23:06:29
771
nazriy awani :
betapa kuat nyer hentanan lori tu...dh MCM ten kereta tu...
kalau LH bas tak ada pasti lebih ngeri lagi dgn kelajuan lori
2026-09-02 03:01:17
293
Rahman Ramli :
xleh bayang keadaan mangsa..tengah borak2 laki bini sambil layan jem...tau2 lori dtg langgar... dgn anak kecik lg...
2026-09-03 15:12:21
301
𝓨𝓾𝓼𝓻𝓲 𝓡𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷 :
aq punya seram dengan driver lori ni tiap kali naik atas lebuhraya klau duduk lane kanan tiba² ada emegency brake msti mata aq tgk dekat side mirror tkut² ada lori kt blkg..bhaya betull
2026-09-03 02:22:48
161
Mark Nize :
kadang² kita sendiri pn rasa takot..sbb ramai sgt pmd² gila kt malaysia ni...bawak keta mcm baru gila stering pn ada...ko nk bawak 500km sejam pn ko bawak la..tp ko mati sorang² jgn langgar org lain
2026-09-02 07:52:06
123
njw :
Mmg la driver lori tu salah tp dia pun x mintak nk jd camni so jaga la bahasa tu, kut la ankbini dia baca.. Kt komen2 ada yg kata dia pun tgh bertarung nyawa kat hosp.. Wallahualam
2026-09-04 05:54:33
29
khairulnaim603 :
yg masalah nye time cuti time tu lh nk turap jln lh nk cuci jln lh nk betulkan divider lh xfhm lh knpe time cuti jgk nk buat
pelik tiap kali kemalangan melibatkan kenderaan berat,jika ada kerosakan brek kenapa harus melibatkan kenderaan lain dgn melanggar kenderaan hadapan.kenapa tidak memaut stereng ke kiri bahu jln.
2026-09-03 01:37:14
60
redha :
ats highway jka jln tiba2 jln jem,kna cepat2 psg double signal,trutama wktu mlm,kdg kenderaan blkg xperasan kete dpn dh brhnti.mereka ingtkn kete dpn jln mcm biasa
2026-09-02 14:03:51
77
mr saharin :
drive lori kalau pnt rht kalau ngtok paking tido kalau nk main hp jgn pandu lori duduk rmh je lyn grup2 lori zelo..ingt nyawa ad jual kt speed99 ke..
2026-09-02 12:15:39
33
bohjanredtuna :
semoga kita semua dilindungi Allah SWT
2026-09-02 23:59:14
19
Nika shop :
terbayang bayang aq mcm pihak berkuasa keluarkn sekeluarga tu lagi2 bdak kecik tu takziah buat ahli2 keluarga mangsa
2026-09-02 11:25:49
15
cikjamil3737 :
salah JKR tu buat jalan kecil kenderaan bertambah jalan tak perbesar kerja nak salah lori ja lori kalau boleh dia elak tak mau sangkut dengan orang
2026-09-02 23:59:40
6
Rashid_junction69 :
repair jln....punca....time kemuncak baru nk repair
2026-09-02 06:57:41
319
IsteriFahmi :
bawa la baik2 😭😭😭 sy pun baru je 2 hari lps hampir2 nk kene langgar dgn lori..lori keluar simpang saat sy n suami lalu..sy hon baru dia berhenti..awk bawa kenderaan besar..kami ni kecik je..kalau awk terlanggar kami..kami yg meninggal..bukan awk😭😭😭
2026-09-02 12:52:57
47
yus82 :
Kalau boleh elak duduk depan Lori atau bas selasa memandu.. Kenderaan berat ni lain kalau system brake dia problem.
2026-09-03 16:00:49
25
MOKTEH :
Bas sbg penghalang kete lain didepan kalau tak entah brp yg remuk dan meninggal
2026-09-02 12:00:27
19
Ard Nawi :
bila berita kata hilang kawalan...itu je ayat yg selalu keluar
2026-09-03 00:52:57
19
Cik Dah :
ustaz ckp tiada yang kebetulan semua dah siap dr lahit...baru jumpa mak arwah td mmg tak lalu mkn dah berapa hari...semoga tabah melalui ujian Allah...🥺🥺🥺
2026-09-03 06:24:37
11
To see more videos from user @oripadi01_, please go to the Tikwm
homepage.