bg saya ...kalau anak yg lahir pada tahun 70.80.90.....sudah terbiasa dgn kata2 ayah....
tp anak2 yg lahir pd thn 2000 ke atas....berbeza....
2026-09-02 02:32:52
191
gerimissenja26 :
jaga anak dari keja sampai pencen , anak masuk awad jaga siang malam , sekarang kita nasihat sikit dia melawan cakap yg kita buat hidup dia susah , sekarang saya banyak diam je
skrg anak lahir 2000 ni suka buat keputusan sendiri tanpa bertanya ibubapa,bila dtg masalah baru nak cerita,nak buat apa dah benda dah jadi,dunia sekarang dunia internet penipuan kecurian x perlu nak pi samun atau rompak depan²,cukup dgn telefon kat tangan.betullah x nak kecil hati anak² ibubapa kena dgr dan nasihat sekadar buat pengajaran,itu pun kadang-kadang masuk telinga kanan keluar telinga kiri.terpulanglah kehidupan anak² masih jauh,ibu ayah mungkin esok atau lusa dah x bernafas.klu dah sampai masanya
2026-09-02 07:21:05
25
@. jai langat :
jalan yg ..terbaik mendiami diri dari bersuara yg akan ..menyakiti..
2026-09-02 03:33:41
17
Bali 'Beardman' Tour :
100% true.😟
2026-09-03 03:15:46
0
rogayahdarus_ :
Heart broken
2026-09-02 13:56:49
0
Zakaria Othman :
Ya Allah, ampunilah dosaku dosa kedua ibubapaku dosa datok. nenekku. dosa sekelian kerabatku dosa sekelian guru guruuku dosa sekelian muslimi muslimat... aamiin ya rob....
2026-09-03 03:34:24
8
🖤🖤Shar🖤🖤 :
malas nk bertekak.. diam buat hal sendiri. itupun anak2 perli2 mudah terasa la tak boleh tegur la..MCM2 ayat dia kata. baik diam. dri berjela3 gaduh.anak ckp nk menang asam garam pun tak lepas. jangan smpi orgtua ckp menyesalkan ada ank.... lagi parah. baik diam. pandai2 la korang..dh besar dah pandai. lebihkan kawan
2026-09-02 05:47:19
14
Ayochik :
salah.. klu diam.. kau menghalalkan cara… lagi jahanam anak kau nnti… sbb tu ramai tengok.. org tua baik.. anak jahanam.. campak org tua kat rumah org tua.. kita org tua( guru) kene didik n ajar n nasihat anak jika ade salah tingkah dan tutur kate.. nasihat secara personal.. jngn terus cari salah.. puji. dulu anak tu.. baru bgtahu kelemahan dia..insyaalkah
2026-09-02 07:43:54
9
Naszila :
mohon share sahabat
2026-09-02 04:04:33
1
jiran abg Jamil :
utk Aku 100% tk terima utk diam. Kita jadi bapa atau mak sampa Mati sampaii DLM syurga... TP bukan bermaksud Kita kongkong dia.. Kita BG dia buat pilihan n biarkan dgn keputusan hidup dia. TP kena tegur ape yg betul ape yg tk betul dgn Cara elok.. itu tanggjawab Kita sebagai bapa. tegur tetap tegur.salah tetap Salah betul tetap betul..
2026-09-02 21:42:34
6
Poklan :
Itu pengorbanan seorang ayah..dia rela makan hati sediri dari menyakiti org dia sayang🥰
2026-09-02 04:34:43
7
Reeyard72 :
Allahu...teringat zaman muda aku yang berdarah panas penuh kekhilafan terhadap org tua...di usia begini aku kerap merenung kekecewaan wajah mereka dahulu...andai bisa putar balik 'masa'...maafkan aku Ayah & Mami...🙏🏽🙏🏽😭😭😭
2026-09-02 07:22:35
6
Naz🎯 :
dulu walaupun kali di pukul di hentam dengan ayah kami boleh jadi manusia yang paling hormat kepada ayah...sbb apa yang dia buat bagi kita pengajaran
2026-09-02 02:59:42
6
ibnsufi :
terima kasih kerana berkata bagi pihak saya 🙏🙏🙏..
2026-09-02 07:23:03
1
Mr. kay :
Kadang2 ujian sowg ayah ni trlalu keras utk mndidik anak2 gen z smpi bley jatuhkn air mata. Xpela yg pnting aku dh laksanakan tggjwb aku smpi ke menara gading. Selebihnye bio diowg yg cari sndr pe yg mereka mau kn dlm hdup mereka....
2026-09-02 08:01:00
2
zainitayahaya :
risau apa yg dikeluarkan dr mulut saya sbg seorang ibu menjadi doa utk ank.Apalagi dlm keadaan kita kecewa🥺🥺
2026-09-02 08:30:55
1
atynawawi acc 2 :
hrp2 vdeo ni fyp ke ank2 sya🥹
2026-09-02 07:07:58
1
imawatie1 :
bila dh ada teman wanita apa ckp mak dh x peduli..bila mak ckp trus tarik mula..skrg baik diamkn jaa🥹🥹
2026-09-03 05:26:17
4
Zla✌️ :
Jadi ibu ni lg la. Terdetik yg tak baik dihati takut anak yg susah. Lebih baik diam.... Bnyk istigfar & doa jerk la.
2026-09-03 07:06:50
4
cuppin72 :
sy pun mcm tu.baik diam.
2026-09-03 00:54:59
4
Alifkyla :
abis kalau anak nye dikecewakan sampai mmbuang anaknye buang nombor block..buang gmbar pdahal sbb kite sakit tak berkerja..tkot kite sshkan..aq trpakse luah sbb rase sakit sangat..aq jgk dh berkahwin anak 3..aq mmg sorg yg baran jgk..tapi tak pernah lagilah aq naik tangan pade anak2 aq..kite idup ni berkahwin nak ada kluage anak2..anak2 tulah amanah..tapilah tahlah stiap org nasibnye berbeza kan.. skrg mnjauh lbih baik da
2026-09-02 06:00:58
2
SPIDERMAN72 :
2026-09-02 06:36:32
2
To see more videos from user @sarip6175, please go to the Tikwm
homepage.