I haven't seen anything like this in phase 8. Is this a fake AI generated video or of Lahore's or Karachi's Bahria Town?
2026-09-01 15:29:42
1
Ali :
O bhai ye konsa phase hai? Q exaggerate ker rahy ho.
2026-09-01 11:21:58
1
SM :
no such scene in ph 1-6 and 7 , fake video
2026-09-01 16:17:29
0
mughal 00999 :
ye phase 8 ma aya hai
2026-09-01 16:59:25
0
Kabotar he ustad :
ye Phase 3 he hai ...
kher ye pani i road k gird ho jata hai ic road per ik larka b doob gya tha
jis wjha say Sanish shaheed road name rakah hai ic road kr
2026-09-01 12:33:23
1
tasverain :
Yeh konsa bahria hai bhai?? Hamary phase 8 mein to ik qatra nhe thehra
2026-09-01 13:35:38
11
Hassam Ahmad Awan :
Within 30min the water was all gone Alhumdulilah ❤️
2026-09-01 15:53:01
2
Déjà vu :
Phase 8 is all clear; I didn't find an inch of water, which made life difficult.
2026-09-01 14:16:19
1
Mrs Hadi :
kon sa phase h
2026-09-01 12:34:52
1
AadilTahir :
Please spread positivity rathar than only spreading negativity about our beloved country.
2026-09-01 17:04:25
0
Ahmed Saeed Hussain Official :
3 4 bjy hum bhi nikly thy ghr dy to nhi tha shukar Alhumdruillah yaha pani bahria my na DHA my
2026-09-01 16:02:15
0
Surprise :
date galat ni hogi bhai
2026-09-01 14:36:24
0
M.R.khan :
Ai video
2026-09-01 16:00:50
0
Muhammad Affan Khan :
Parkview city
2026-09-01 11:31:44
0
Waqar Aziz :
oooh
2026-09-01 15:46:46
0
Sugar Land(SKG) :
2026-09-01 11:34:41
0
Random TikToker :
khayal krna bhai
2026-09-01 14:22:31
1
mughal 00999 :
hum logo ki tarf nai aya phase 8 ma
2026-09-01 17:00:10
0
Adeel Riyaz :
nice
2026-09-01 13:32:35
0
Boss :
Where is Governance where is planning for such desaster
2026-09-01 14:04:22
0
H Laal Khan :
زمین کا حق مارا گیا ہے کنکریٹ سے اب پانی بدلہ تو لے گا
2026-09-01 13:45:42
0
house and commercial for rent :
is this Islamabad Bharia ??
2026-09-01 13:34:15
0
raja g :
Best Society BWC... proper drainage system...
2026-09-01 15:16:26
0
kazihamdanmosamos :
ALLAH O AKBAR
2026-09-01 14:18:40
0
Smurf :
Ye konsa phase hai
2026-09-01 11:24:12
0
To see more videos from user @haa.official, please go to the Tikwm
homepage.