Bhai ma Bahut pareshan hon mera admission be hogaya hai or fee be juma kr de hai bs English ma per Bhai English level Bilkul zero hai kyu ka Maine 8th class sa fir school or collage nahi gaya serf exam diye hai Kia Bhai ma degree nikal sakho ga uol sa InshaAllah Koshish kro ga per kuch advice de please
2026-09-01 21:08:12
0
Syed_zaadi :
bhai mujhay admission karka hy mere help kar du
2026-09-02 06:17:01
0
Hussnain Afzal :
how is the Data Science department of UOL?
2026-09-02 01:13:07
0
Touseef Ali :
Jnb Most wellcome hm already idhr e he 🤗☺️❣️
2026-09-02 05:03:25
0
Abdul SaMi SaMo :
Best wishes, future Engineer!
unfortunately, I am not targeting UOL🥹
2026-09-02 03:06:24
0
Shan_Haider✓💯❤️ :
Bahi 28 sy classes start Hain itni jaldi na kro LHR mai Grmi Hy bhot
2026-09-02 03:04:01
3
Ameer Hamza :
which feild
2026-09-01 15:26:18
0
💔Haسn Awaن☠️☠️ :
Classes start kab sa haj yar
2026-09-02 02:55:03
0
Zain :
❤️
2026-09-02 05:24:44
0
Saqlainmskn :
5😜
2026-09-02 00:24:56
0
Moeed :
Best of luck 🤞
2026-09-01 19:47:03
0
King EXTRa :
28
2026-09-01 19:28:31
0
𝐢𝐥𝐲𝐚𝐬 𝐤𝐡𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐤𝐚𝐫 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 04:28:27
0
SAIFKAMBOH👨👦👦 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 03:32:40
0
Abdul SaMi SaMo :
♥️♥️♥️
2026-09-02 03:06:38
0
CHANNAR 777 🦅 :
❤️❤️❤️
2026-09-02 01:35:54
0
💔Ä₫ꪀ𝐚𝚗𝓴ⲏⲁττà𝓴💔 :
❤️❤️❤️
2026-09-01 20:17:38
0
Waris Khan Kakar :
♥️♥️♥️
2026-09-01 14:33:08
0
Tahir Raza :
❤️❤️❤️
2026-09-01 14:10:18
0
Muhammad Shoaib :
♥️♥️♥️
2026-09-02 06:35:51
0
To see more videos from user @3dx43, please go to the Tikwm
homepage.