@hidan1304: Running Man bukan sekadar variety show Korea… dekat Malaysia, show ni memang satu FENOMENA. 😭🔥 Daripada cabut name tag, betrayal Lee Kwang-soo, sampai Kim Jong-kook kejar semua orang… ramai antara kita memang membesar dengan Running Man. Dan sampai sekarang, nama show ni masih kuat sebab chemistry cast dia memang susah nak replace. Siapa favourite member korang sepanjang zaman? 👇 #RunningMan #KoreanVariety #LeeKwangSoo #KimJongKook #YooJaeSuk
mula2 suka gary - kluar
pastu suka kwang soo - kluar,
huhuhuhu, walaupn skrg ni x semeriah dulu, aku ttp tgk setiap episod
2026-09-01 12:58:49
348
umi93 :
fav member: Haha
2026-09-02 06:20:51
0
AM :
yang kata RunningMan dah tak best mungkin sebab diorang tak faham lawak2 member RunningMan tu... sebab kadang-kadang ada member2 RunningMan tu buat lawak yang daripada episod lama-lama... 😂
2026-09-01 14:12:35
87
ZACK :
Tau ni jee
2026-09-01 23:57:16
24
Ragnar :
pakai topi sebab gary dokk hahaha😂
2026-09-01 14:05:50
24
nasgor{looksmax} :
kwang Soo sbb lawak
2026-09-02 00:04:13
17
IKRAM :
song jihyo
2026-09-02 03:15:26
1
Autobot :
azwan Ali bang
2026-09-01 13:55:59
6
GawrEulzo :
real, dulu suka tgk ni dgn law of the jungle je, ni je cite Korea paling fav tgk dulu
2026-09-01 14:56:11
18
midnightdoll :
fav 7012
2026-09-01 15:24:30
1
D.Akmal :
masih lgi lyn smpai skrng
2026-09-01 12:08:28
7
Ahr93 :
Favourite member sepanjang zaman Kang Gary. 😁
2026-09-01 14:51:29
5
ALF :
Rindu si zirafah😁
2026-09-02 02:47:28
1
7tahun :
Yang tak layan K-Pop kumpul sini
2026-09-02 07:34:58
0
Zennron :
running Man paling best bila guest idol dtg gen 2 dlu best ooo xde control ayu & macho smua bedal je jnji menang🤣...
2026-09-01 14:29:18
15
🥶 Afiqsann 🥶 :
yang cartoon punya mana?
2026-09-01 23:49:49
1
grenggo :
gary
2026-09-01 14:21:56
1
Capt Solo :
jong kook
2026-09-01 23:51:10
1
adek.soloz :
gary dgn kwangsoo
2026-09-01 15:04:41
1
2003 :
minat betul... favourit member saya Ismail min
2026-09-01 21:23:08
1
Muhd Imran :
tak tahu apa yg seronok
2026-09-01 23:13:13
0
To see more videos from user @hidan1304, please go to the Tikwm
homepage.