@hidan1304: Running Man bukan sekadar variety show Korea… dekat Malaysia, show ni memang satu FENOMENA. 😭🔥 Daripada cabut name tag, betrayal Lee Kwang-soo, sampai Kim Jong-kook kejar semua orang… ramai antara kita memang membesar dengan Running Man. Dan sampai sekarang, nama show ni masih kuat sebab chemistry cast dia memang susah nak replace. Siapa favourite member korang sepanjang zaman? 👇 #RunningMan #KoreanVariety #LeeKwangSoo #KimJongKook #YooJaeSuk

HIDAN
HIDAN
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 12:00:54 GMT
91196
8486
145
329

Music

Download

Comments

helmirahim012
Helmi Abdul Rahim :
Lady Luck Song Ji Jyo, Cheon So Im.😝
2026-09-01 14:33:38
1
nizamnazri01801
Nizam Nazri :
mula2 suka gary - kluar pastu suka kwang soo - kluar, huhuhuhu, walaupn skrg ni x semeriah dulu, aku ttp tgk setiap episod
2026-09-01 12:58:49
348
umi_rufaidahh
umi93 :
fav member: Haha
2026-09-02 06:20:51
0
amzash5898
AM :
yang kata RunningMan dah tak best mungkin sebab diorang tak faham lawak2 member RunningMan tu... sebab kadang-kadang ada member2 RunningMan tu buat lawak yang daripada episod lama-lama... 😂
2026-09-01 14:12:35
87
zackherirayyann
ZACK :
Tau ni jee
2026-09-01 23:57:16
24
wan.razin
Ragnar :
pakai topi sebab gary dokk hahaha😂
2026-09-01 14:05:50
24
akiffahh99
nasgor{looksmax} :
kwang Soo sbb lawak
2026-09-02 00:04:13
17
anak.soleh.09
IKRAM :
song jihyo
2026-09-02 03:15:26
1
izlanhaziq
Autobot :
azwan Ali bang
2026-09-01 13:55:59
6
gawreulzo
GawrEulzo :
real, dulu suka tgk ni dgn law of the jungle je, ni je cite Korea paling fav tgk dulu
2026-09-01 14:56:11
18
midnightdoll57
midnightdoll :
fav 7012
2026-09-01 15:24:30
1
fusionx7.0
D.Akmal :
masih lgi lyn smpai skrng
2026-09-01 12:08:28
7
ahr9329
Ahr93 :
Favourite member sepanjang zaman Kang Gary. 😁
2026-09-01 14:51:29
5
alf_20225
ALF :
Rindu si zirafah😁
2026-09-02 02:47:28
1
akauwuwisb
7tahun :
Yang tak layan K-Pop kumpul sini
2026-09-02 07:34:58
0
zennron8
Zennron :
running Man paling best bila guest idol dtg gen 2 dlu best ooo xde control ayu & macho smua bedal je jnji menang🤣...
2026-09-01 14:29:18
15
afiqsann4
🥶 Afiqsann 🥶 :
yang cartoon punya mana?
2026-09-01 23:49:49
1
cuy34632
grenggo :
gary
2026-09-01 14:21:56
1
captsolo07
Capt Solo :
jong kook
2026-09-01 23:51:10
1
juju.hmm
adek.soloz :
gary dgn kwangsoo
2026-09-01 15:04:41
1
hfzhdytmhd_3
2003 :
minat betul... favourit member saya Ismail min
2026-09-01 21:23:08
1
muhd.imran40
Muhd Imran :
tak tahu apa yg seronok
2026-09-01 23:13:13
0
To see more videos from user @hidan1304, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About