@bilalmunir1995: The Biggest Lawsuit Tech Has Ever Seen

VideoWaliSarkar
VideoWaliSarkar
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 11:28:25 GMT
219126
12135
100
789

Music

Download

Comments

_ytmaster_
￴ :
1 usd = 277.8 pkr 17B$ = 471206000000 pkr Answer=471 billion rupees Not 471 trillion rupees ‼️ye koi mistake nhi hosakti q ki bar bar repeat ho rha hai aur edit me bhi dekh sakte hai trillion likha hai nake billion so please information real diya kare‼️
2026-09-01 18:03:57
0
sahilllljsk
S' :
sir ye old video ha wo b sexual post pe masla bna tha
2026-09-01 12:49:13
67
saad_____rajputt
𝑺𝒂𝒂𝒅 𝑷𝒐𝒍𝒊𝒄𝒆 :
o bhai trillion ni million h news dekhu ja k
2026-09-01 14:05:01
8
raoahgaming
Wonder world :
kharab nhi Arab hai sain😂
2026-09-01 12:25:33
25
zubairabro485
Zubair Ali abro :
471 trillion dollars net worth be ni hai Mark zeker
2026-09-01 16:14:04
9
hasib00000001
🌈HASIB 🩺 :
its 17 billion dollars nor 471 billion dollar 😂
2026-09-01 19:16:37
0
noman_haider5
Noman Haider Official :
Bhai meri facebook id urr gyi jo 2013 se use kr ra tha reason restricted content jb k mn saalo bad kxh post krta
2026-09-01 19:04:12
0
ahadhsn416
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
Bro jb settlement ho gai hue to kia news dy rahy ho 17b is nothing 471T is such a huge amount mujhy laga Zaku khatam
2026-09-01 18:21:26
0
mianosman001
Mian Osman :
Amazing knowledge Bilal bhai 👍🏻❤
2026-09-01 19:17:54
0
anas54072
Anas صاحب ✨ :
sir krty kesey hyn Bata dyn 😂😂
2026-09-01 13:09:17
0
kingali458
hacker pro 1188 :
viral ho jae to bata dena
2026-09-01 11:32:19
22
abdulbaasit9
ب🌹 :
know turn to YouTube
2026-09-01 12:15:08
11
sa325623
Genz_Muslim :
Or ap Jo lashon ki promotion krtyy hn Woh , Plz sach btya kriyn, hr mobile ko hi asman pr ly jaty hn, Ghlt guide na kriyn Awam KO ,awaam agy bhut ziyada depression m h already
2026-09-01 11:34:19
6
user7801599393780
@ :
Bhai play store ka county Kaisa change karain plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
2026-09-01 11:32:36
8
arslansahil
Arslan Sahil :
Kamaye bhi to inho ne hi hai
2026-09-01 18:37:56
0
arifmughal67
Arif Mughal :
acha گ🙄
2026-09-01 18:55:20
0
nabeelanwar93
Nabeel Anwar :
jitna scam facebook pr hota hai shaid kahi or bhi hota ho
2026-09-01 15:28:19
0
rizwanulhaq445
Rizwan ul haq :
Baat end per sirf fine ke reh gayi . Meta apnay algorithm mein changes kia keray ga Woh tow bataya nahi
2026-09-01 15:28:55
0
baiskhan188
Bais Khan :
almost 3 year ho gaye is ka
2026-09-01 13:21:34
0
softwareinfobyali
SoftwareinfobyAli :
chass agai
2026-09-01 13:25:33
0
unavailableclassy
Blessed Individual :
fine is not in Rupees, you should mention in USD
2026-09-01 14:04:28
0
navaid_sobaa
Navaid Sobaa 🎤 :
Bhai Sego ki promotion na karein acha phone ni mene 2 3 model dekh Liye Apne dosto k pas .. mene apko ap k start se follow kia hai
2026-09-01 13:45:45
0
itsahsan69
Ahsan Babar :
ACTUALLY WHO MAKE HIM BILLIONAIRE NOW WANT THEIR MONEY BACK WITH INTEREST 🤣🤣🤣
2026-09-01 14:03:09
0
saimxbroken
༺☆𝗭𝗮𝗹𝙞𝗆𝗯𝗮𝘥𝘀𝗵𝗮☆༻ :
pp
2026-09-01 11:31:18
0
To see more videos from user @bilalmunir1995, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About