1 usd = 277.8 pkr
17B$ = 471206000000 pkr
Answer=471 billion rupees
Not 471 trillion rupees
‼️ye koi mistake nhi hosakti q ki bar bar repeat ho rha hai aur edit me bhi dekh sakte hai trillion likha hai nake billion so please information real diya kare‼️
2026-09-01 18:03:57
0
S' :
sir ye old video ha wo b sexual post pe masla bna tha
2026-09-01 12:49:13
67
𝑺𝒂𝒂𝒅 𝑷𝒐𝒍𝒊𝒄𝒆 :
o bhai trillion ni million h news dekhu ja k
2026-09-01 14:05:01
8
Wonder world :
kharab nhi Arab hai sain😂
2026-09-01 12:25:33
25
Zubair Ali abro :
471 trillion dollars net worth be ni hai Mark zeker
2026-09-01 16:14:04
9
🌈HASIB 🩺 :
its 17 billion dollars nor 471 billion dollar 😂
2026-09-01 19:16:37
0
Noman Haider Official :
Bhai meri facebook id urr gyi jo 2013 se use kr ra tha reason restricted content jb k mn saalo bad kxh post krta
2026-09-01 19:04:12
0
:
Bro jb settlement ho gai hue to kia news dy rahy ho 17b is nothing 471T is such a huge amount mujhy laga Zaku khatam
2026-09-01 18:21:26
0
Mian Osman :
Amazing knowledge Bilal bhai 👍🏻❤
2026-09-01 19:17:54
0
Anas صاحب ✨ :
sir krty kesey hyn Bata dyn 😂😂
2026-09-01 13:09:17
0
hacker pro 1188 :
viral ho jae to bata dena
2026-09-01 11:32:19
22
ب🌹 :
know turn to YouTube
2026-09-01 12:15:08
11
Genz_Muslim :
Or ap Jo lashon ki promotion krtyy hn Woh ,
Plz sach btya kriyn, hr mobile ko hi asman pr ly jaty hn,
Ghlt guide na kriyn Awam KO ,awaam agy bhut ziyada depression m h already
2026-09-01 11:34:19
6
@ :
Bhai play store ka county Kaisa change karain plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
2026-09-01 11:32:36
8
Arslan Sahil :
Kamaye bhi to inho ne hi hai
2026-09-01 18:37:56
0
Arif Mughal :
acha گ🙄
2026-09-01 18:55:20
0
Nabeel Anwar :
jitna scam facebook pr hota hai shaid kahi or bhi hota ho
2026-09-01 15:28:19
0
Rizwan ul haq :
Baat end per sirf fine ke reh gayi . Meta apnay algorithm mein changes kia keray ga Woh tow bataya nahi
2026-09-01 15:28:55
0
Bais Khan :
almost 3 year ho gaye is ka
2026-09-01 13:21:34
0
SoftwareinfobyAli :
chass agai
2026-09-01 13:25:33
0
Blessed Individual :
fine is not in Rupees, you should mention in USD
2026-09-01 14:04:28
0
Navaid Sobaa 🎤 :
Bhai Sego ki promotion na karein acha phone ni mene 2 3 model dekh Liye Apne dosto k pas .. mene apko ap k start se follow kia hai
2026-09-01 13:45:45
0
Ahsan Babar :
ACTUALLY WHO MAKE HIM BILLIONAIRE NOW WANT THEIR MONEY BACK WITH INTEREST 🤣🤣🤣
2026-09-01 14:03:09
0
༺☆𝗭𝗮𝗹𝙞𝗆𝗯𝗮𝘥𝘀𝗵𝗮☆༻ :
pp
2026-09-01 11:31:18
0
To see more videos from user @bilalmunir1995, please go to the Tikwm
homepage.