@startuppakistanofficial: How to Recover Scam Money Sent via JazzCash or Easypaisa? 😱 Disclaimer: This content is for informational purposes only. Recovery of scam funds is not guaranteed and depends on the circumstances and actions taken by the relevant authorities, banks, and payment service providers. Always report suspected fraud through official JazzCash, Easypaisa, and law-enforcement channels. Do not share your OTP, PIN, password, or other
Startup Pakistan
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 12:54:32 GMT
Music
Download
Comments
▄︻デa̷a̷j̷i̷z̷ ̷k̷h̷a̷n̷══━一 :
agr Kisi website pr send kea hon or wo bhaag jae to
2026-09-01 13:47:28
1
hanishakir73 :
Same esi hota hai easypisa waly successful hogaye hai hum kuch nh kr skahty or nccia waly koi action nh leity is complain website pr 🙄🙄
2026-09-01 17:33:37
1
Rana umar :
yeh cheez to scammers ko b pta hai agr woh original cheez KY pesy deky yeh kregy to agly bndy ke liye to msla bn jayega
2026-09-01 13:43:54
0
Talha Ijaz :
itna asan nhi process bhoat muskil ha Pakistan may
2026-09-01 13:29:03
55
M Ameer UL Hassan :
khuch ni HOTA SB bakwass ha
2026-09-01 14:11:02
19
Abdullah :
Thats where Binance P2P player are playing the game.
2026-09-01 13:11:37
6
Rubaisha mughal :
Sub dramy koi b idara bt ni sunta Pakistan me😡
2026-09-01 19:36:59
2
CH Faiz Ur Rehman :
mane Kia tha but nothing happened
2026-09-01 14:26:44
2
Dr.Muhammad Uzair :
i did a complaint to easy paisa but nothing happened
2026-09-01 15:46:28
1
Annu :
koi Kuch ni karta sab Ghatiya bahiss, sab proofs dey k b NCCIA nay Kuch ni kiya
2026-09-01 17:48:45
4
𝐓𝐙 :
complain krein 7 days ka time a jata. After 7 days your complain has been rejected ka message a jata
2026-09-01 14:20:25
2
س_∆_د_i 😈 :
Easypaisa Waloun ko complain ki or unhoun ne ye Keh kar complain cancel krdi k "Apne apni Marzi se send kiye thy paise" isliye hum koi action nahi le skty sorry... Kal e hua Meri dost k sath scam
2026-09-01 15:22:04
4
Tahir khan :
yeh dukan daro k liya masla ban raha hay pehla paisa niklava laita hai pher camplain kerta hai
2026-09-01 14:47:52
1
sialkoti_munda7561 :
و یوز کا چکر ہے بابو بھیہ کچھ نہیں ہو سکتا پیسہ تب تک اپ کا ہے جب تک آپ کے اکونٹ میں ہے جیسے ہی اگلے اکونٹ میں گیا تو وہ آپ کا نہیں
2026-09-01 19:38:39
1
🥀𓆩حــزْب𓆪 🦋 :
mere Saath huwa tha cybercrime web per email kia tha but not response
2026-09-01 13:38:05
1
Mم :
After 24 hours what I do
2026-09-01 13:31:44
1
shabbir :
😂😂 baaji yeh Pakistan hy, Europe ya US nh 😂😂 aap choty sy Transaction ky baat kar rhy ho, yaha 5 lak ka Phone gum jaye, ya 50-70lac ky gaary chory ho jaye, Police tak koi Action nh lety 😂😂, FIR tak nh likte
2026-09-01 14:08:50
4
Anam Sehar 🌺 :
mera to kuch months phly scam ho chuka ab to complain nhi kr skty kya
2026-09-01 13:24:15
8
KZM NOBITÄ :
wo helpline waly bat hi ni sunty kehty ha transaction successfully ho Gai ha to kuch ni ho sakta
2026-09-01 15:20:46
2
Irfan munawar :
kash ya 2 3 month phela mil jati
2026-09-01 13:57:25
1
Arshi'z Arts :
sab fazool hy koi action nhi liya jata na koi response milta hy telenor waly alag idhr udhar baat ghumaty
2026-09-01 15:34:19
1
Hyper Huzaifa💀 :
ho ga phir bhi Kuch nhi sis this is Pakistan 😂
2026-09-01 13:08:01
2
Usman Riaz :
bakwas ne 3 din ka time diya wais he nahi ae
2026-09-01 14:24:00
1
Haider jutt 056 :
ma 1hours ka Ander nccia ko report kia ha kio reply wagira ni ayye
2026-09-01 13:56:07
1
Zeshan Javed 🇵🇰 :
yeh dono helpline phone uthati e nahi kiun k in KO pata yeh Pakistan mein Hain
2026-09-01 14:06:45
1
To see more videos from user @startuppakistanofficial, please go to the Tikwm
homepage.