@startuppakistanofficial: How to Recover Scam Money Sent via JazzCash or Easypaisa? 😱 Disclaimer: This content is for informational purposes only. Recovery of scam funds is not guaranteed and depends on the circumstances and actions taken by the relevant authorities, banks, and payment service providers. Always report suspected fraud through official JazzCash, Easypaisa, and law-enforcement channels. Do not share your OTP, PIN, password, or other

Startup Pakistan
Startup Pakistan
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 12:54:32 GMT
227827
11961
123
2753

Music

Download

Comments

maajizbilalkhan
▄︻デa̷a̷j̷i̷z̷ ̷k̷h̷a̷n̷══━一 :
agr Kisi website pr send kea hon or wo bhaag jae to
2026-09-01 13:47:28
1
hani._.shakir
hanishakir73 :
Same esi hota hai easypisa waly successful hogaye hai hum kuch nh kr skahty or nccia waly koi action nh leity is complain website pr 🙄🙄
2026-09-01 17:33:37
1
ch.umar924
Rana umar :
yeh cheez to scammers ko b pta hai agr woh original cheez KY pesy deky yeh kregy to agly bndy ke liye to msla bn jayega
2026-09-01 13:43:54
0
talhaijaz8084
Talha Ijaz :
itna asan nhi process bhoat muskil ha Pakistan may
2026-09-01 13:29:03
55
mameerulhassan
M Ameer UL Hassan :
khuch ni HOTA SB bakwass ha
2026-09-01 14:11:02
19
abdullahashfaq43
Abdullah :
Thats where Binance P2P player are playing the game.
2026-09-01 13:11:37
6
rubaisha238
Rubaisha mughal :
Sub dramy koi b idara bt ni sunta Pakistan me😡
2026-09-01 19:36:59
2
faizchaudhary36
CH Faiz Ur Rehman :
mane Kia tha but nothing happened
2026-09-01 14:26:44
2
druzairkh
Dr.Muhammad Uzair :
i did a complaint to easy paisa but nothing happened
2026-09-01 15:46:28
1
anummir91
Annu :
koi Kuch ni karta sab Ghatiya bahiss, sab proofs dey k b NCCIA nay Kuch ni kiya
2026-09-01 17:48:45
4
talha._.z
𝐓𝐙 :
complain krein 7 days ka time a jata. After 7 days your complain has been rejected ka message a jata
2026-09-01 14:20:25
2
sadi_hadi
س_∆_د_i 😈 :
Easypaisa Waloun ko complain ki or unhoun ne ye Keh kar complain cancel krdi k "Apne apni Marzi se send kiye thy paise" isliye hum koi action nahi le skty sorry... Kal e hua Meri dost k sath scam
2026-09-01 15:22:04
4
tahir.khan5295
Tahir khan :
yeh dukan daro k liya masla ban raha hay pehla paisa niklava laita hai pher camplain kerta hai
2026-09-01 14:47:52
1
sialkoti_munda7561
sialkoti_munda7561 :
و یوز کا چکر ہے بابو بھیہ کچھ نہیں ہو سکتا پیسہ تب تک اپ کا ہے جب تک آپ کے اکونٹ میں ہے جیسے ہی اگلے اکونٹ میں گیا تو وہ آپ کا نہیں
2026-09-01 19:38:39
1
mr_hizb
🥀𓆩حــزْب𓆪 🦋 :
mere Saath huwa tha cybercrime web per email kia tha but not response
2026-09-01 13:38:05
1
meemshein0
Mم :
After 24 hours what I do
2026-09-01 13:31:44
1
n_university
shabbir :
😂😂 baaji yeh Pakistan hy, Europe ya US nh 😂😂 aap choty sy Transaction ky baat kar rhy ho, yaha 5 lak ka Phone gum jaye, ya 50-70lac ky gaary chory ho jaye, Police tak koi Action nh lety 😂😂, FIR tak nh likte 🫩🫩
2026-09-01 14:08:50
4
anam0704
Anam Sehar 🌺 :
mera to kuch months phly scam ho chuka ab to complain nhi kr skty kya
2026-09-01 13:24:15
8
kzmnobita
KZM NOBITÄ :
wo helpline waly bat hi ni sunty kehty ha transaction successfully ho Gai ha to kuch ni ho sakta
2026-09-01 15:20:46
2
fanu3602
Irfan munawar :
kash ya 2 3 month phela mil jati
2026-09-01 13:57:25
1
arshiz_arts
Arshi'z Arts :
sab fazool hy koi action nhi liya jata na koi response milta hy telenor waly alag idhr udhar baat ghumaty
2026-09-01 15:34:19
1
hyper.huzaifa
Hyper Huzaifa💀 :
ho ga phir bhi Kuch nhi sis this is Pakistan 😂
2026-09-01 13:08:01
2
usmanriaz165
Usman Riaz :
bakwas ne 3 din ka time diya wais he nahi ae
2026-09-01 14:24:00
1
haider.pahore05
Haider jutt 056 :
ma 1hours ka Ander nccia ko report kia ha kio reply wagira ni ayye
2026-09-01 13:56:07
1
xeeshanjaved45
Zeshan Javed 🇵🇰 :
yeh dono helpline phone uthati e nahi kiun k in KO pata yeh Pakistan mein Hain
2026-09-01 14:06:45
1
To see more videos from user @startuppakistanofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About