@ihtishamuzairllc: Class 12 | if you do these mistakes then eBay Will suspend your account

Ihtisham Uzair LLC
Ihtisham Uzair LLC
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 13:01:26 GMT
8649
651
118
73

Music

Download

Comments

amir_jutt71
oye amir🫴🏻🥹 :
aoa bhai mera nam amir hai or me restorent me weater ki job krta or rat 12bjy chuti hony k bad pury 2 ganty tak apki class leta hun or pehly din se or mujy lgta hai k inshallah me ik din zaror sab sikh jaoon ga or mzy ki bat k jab se meny apki video dekhna shuru ki hain tab se me pesoon ki seveing krna churu krdi hai lep top k liye 🥰
2026-09-01 19:35:42
1
user33032008402274
@rman 14724 :
yaar bhai kal ki class ma aap ny ya explain ni kiya k pakistan ma beth ka on domain account kis tarha banayn🙃
2026-09-01 14:33:50
0
samandarychatan
D̴R̴O̴N̴E̴ :
agar ek band UAE me hai aur wo vacation per Pakistan Chala jay tho wo account handle nai krega.
2026-09-01 15:13:55
0
abidmehar21
Dragon :
counterfeit item sale karna k liya ebay sa permission kasa la is k liya Kya karna ho g tora explain kar da
2026-09-01 16:31:34
0
user446875077
Farhan :
sir agr hm ondomin account uk ka bany to is ma kis trha IP same rakhy vps be explain kr day
2026-09-01 13:30:16
0
faizan.razzaq1823
Fazi :
sir AP ny kaha tha ky brand ki item sales nahi Karni mager sir Amazon sy to sari brand ki products malti ha iska Kya Hal ha lazmi sir Bata dy ya confusion ha
2026-09-01 17:12:03
0
zahraartist23
Zahra :
agr hum kahen or jga bth ky km krn or Waha ka wifii use krn or ghr mn aky apna wifi use krn tu ic sy issue hoga ?
2026-09-01 15:13:14
1
fun.with.you69
Anas Bhatti :
Bro Product Hunting Ka Liya Ali Express better ha ya Amazon
2026-09-01 17:11:50
0
fazi_virk001
FAZI_VIRK :
bro ip py ak video bna do mtlb simple home wala jo wifi ha iss ki ipp to change hoti rahti ha mtlb same to ni rahti na?
2026-09-01 15:06:33
0
fazi31344
fazi :
ma Qatar ma job krta hn or sekh raha hn Jo AP sekha rahy hn or bhai agr mujy account banany ma problem I to AP SA contect kro ga
2026-09-01 13:57:02
0
asimedits124
★Asim گجر 🏴‍☠️ :
sir ham Pakistan ma rah kr on domain account kasy bnay
2026-09-01 13:16:29
0
ecommercewithabubakar
ECOMMERCE WITH ABUBAKKAR :
Bhai yar ya kia hai agar banda kahin tour ky liye gya ho pakistan ma example muree hi gya ho to wahan par wo agar 1 week spend kary or to us ny akhir Dropshipping orderrs to dekhny hain na phir kesy delhy ga ya to bohat hi sensitive condition hai bhai
2026-09-01 16:41:15
0
mohsin.saeed093
𝑴𝒐𝒉𝒔𝒊𝒏 ♡ 𝑺𝒂𝒆𝒆𝒅 :
bhai agar mobile pr data se ebay chala rahy han to laptop k liye hotspot chalana pary ha??
2026-09-01 16:45:02
0
hurryy129
H :
Very Good lecture..... Me jab laptop me account use krti Hun to sign-in ka option ata hai to mujy sign in krna parta hai jab b use ktu to issy koi issue to nai ??
2026-09-01 13:38:56
0
muqeet914
مقیت قریشی :
Ap jo device ka keh rha ha oska lya ham vps use kar sakta ha means yani ei hi vps alag alag jaga login hoga to wo device change ma to count mhi hoga
2026-09-01 14:42:49
0
ahsan_write6
♡🖤♡ :
Bruh one question for you
2026-09-01 13:10:10
0
mshoaibkhan983
M Shoaib Khan :
bhai account temporary suspend hota hay ya permanent.
2026-09-01 18:16:43
0
zahraartist23
Zahra :
laptop ic work ky lya kon sa best hai or ktni range tk ho ky us py km hojy ga easily?
2026-09-01 15:15:30
0
sabartawakal13
✿ Peace ✿ :
sir hmara to business nhi koi hm kuch sale nhi krte to hmare lie nhi kia ye video?
2026-09-01 19:24:08
0
your_moin9
𝐌𝐎𝐈𝐍 🪐 :
100% Satisfied of your lecture thanks sir 💝
2026-09-01 17:26:46
2
shirazuddin25
shirazuddin25 :
sir kia hum hotspot ka zarye laptop use kar skty Hain.
2026-09-01 15:43:34
0
maryam24473
Maryam :
sir driving licence hona zarori ha ?????
2026-09-01 15:54:45
0
mehardanish386
༒☬𝕄𝕖𝕙𝕒𝕣𝔻𝕒𝕟𝕚𝕤𝕙386☬༒꧂ :
sir Pakistani base pa jo account hota ha wo kon sa country pa chalta ha
2026-09-01 16:06:32
0
zaini0506
💥Z@IN_05💥 :
total kitni classes ha bhai
2026-09-01 15:05:39
1
user721856846
@li_raZa :
Allah apko ma mazzed taraqi ata farmay💖💖💖
2026-09-01 14:36:09
1
To see more videos from user @ihtishamuzairllc, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About