aoa bhai mera nam amir hai or me restorent me weater ki job krta or rat 12bjy chuti hony k bad pury 2 ganty tak apki class leta hun or pehly din se or mujy lgta hai k inshallah me ik din zaror sab sikh jaoon ga or mzy ki bat k jab se meny apki video dekhna shuru ki hain tab se me pesoon ki seveing krna churu krdi hai lep top k liye 🥰
2026-09-01 19:35:42
1
@rman 14724 :
yaar bhai kal ki class ma aap ny ya explain ni kiya k pakistan ma beth ka on domain account kis tarha banayn🙃
2026-09-01 14:33:50
0
D̴R̴O̴N̴E̴ :
agar ek band UAE me hai aur wo vacation per Pakistan Chala jay tho wo account handle nai krega.
2026-09-01 15:13:55
0
Dragon :
counterfeit item sale karna k liya ebay sa permission kasa la is k liya Kya karna ho g tora explain kar da
2026-09-01 16:31:34
0
Farhan :
sir agr hm ondomin account uk ka bany to
is ma kis trha IP same rakhy vps be explain kr day
2026-09-01 13:30:16
0
Fazi :
sir AP ny kaha tha ky brand ki item sales nahi Karni mager sir Amazon sy to sari brand ki products malti ha iska Kya Hal ha lazmi sir Bata dy ya confusion ha
2026-09-01 17:12:03
0
Zahra :
agr hum kahen or jga bth ky km krn or Waha ka wifii use krn or ghr mn aky apna wifi use krn tu ic sy issue hoga ?
2026-09-01 15:13:14
1
Anas Bhatti :
Bro Product Hunting Ka Liya Ali Express better ha ya Amazon
2026-09-01 17:11:50
0
FAZI_VIRK :
bro ip py ak video bna do mtlb simple home wala jo wifi ha iss ki ipp to change hoti rahti ha mtlb same to ni rahti na?
2026-09-01 15:06:33
0
fazi :
ma Qatar ma job krta hn or sekh raha hn Jo AP sekha rahy hn or bhai agr mujy account banany ma problem I to AP SA contect kro ga
2026-09-01 13:57:02
0
★Asim گجر 🏴☠️ :
sir ham Pakistan ma rah kr on domain account kasy bnay
2026-09-01 13:16:29
0
ECOMMERCE WITH ABUBAKKAR :
Bhai yar ya kia hai agar banda kahin tour ky liye gya ho pakistan ma example muree hi gya ho to wahan par wo agar 1 week spend kary or to us ny akhir Dropshipping orderrs to dekhny hain na
phir kesy delhy ga ya to bohat hi sensitive condition hai bhai
2026-09-01 16:41:15
0
𝑴𝒐𝒉𝒔𝒊𝒏 ♡ 𝑺𝒂𝒆𝒆𝒅 :
bhai agar mobile pr data se ebay chala rahy han to laptop k liye hotspot chalana pary ha??
2026-09-01 16:45:02
0
H :
Very Good lecture..... Me jab laptop me account use krti Hun to sign-in ka option ata hai to mujy sign in krna parta hai jab b use ktu to issy koi issue to nai ??
2026-09-01 13:38:56
0
مقیت قریشی :
Ap jo device ka keh rha ha oska lya ham vps use kar sakta ha means yani ei hi vps alag alag jaga login hoga to wo device change ma to count mhi hoga
2026-09-01 14:42:49
0
♡🖤♡ :
Bruh one question for you
2026-09-01 13:10:10
0
M Shoaib Khan :
bhai account temporary suspend hota hay ya permanent.
2026-09-01 18:16:43
0
Zahra :
laptop ic work ky lya kon sa best hai or ktni range tk ho ky us py km hojy ga easily?
2026-09-01 15:15:30
0
✿ Peace ✿ :
sir hmara to business nhi koi hm kuch sale nhi krte to hmare lie nhi kia ye video?
2026-09-01 19:24:08
0
𝐌𝐎𝐈𝐍 🪐 :
100% Satisfied of your lecture thanks sir 💝
2026-09-01 17:26:46
2
shirazuddin25 :
sir kia hum hotspot ka zarye laptop use kar skty Hain.
2026-09-01 15:43:34
0
Maryam :
sir driving licence hona zarori ha ?????
2026-09-01 15:54:45
0
༒☬𝕄𝕖𝕙𝕒𝕣𝔻𝕒𝕟𝕚𝕤𝕙386☬༒꧂ :
sir Pakistani base pa jo account hota ha wo kon sa country pa chalta ha
2026-09-01 16:06:32
0
💥Z@IN_05💥 :
total kitni classes ha bhai
2026-09-01 15:05:39
1
@li_raZa :
Allah apko ma mazzed taraqi ata farmay💖💖💖
2026-09-01 14:36:09
1
To see more videos from user @ihtishamuzairllc, please go to the Tikwm
homepage.