dulu pon family selalu nampak sy salah sbb diam je.klau nk explain org kata kurang ajar pulak.pendam lama2 rasa nk gila pon ada.xde tempat nk meluah.tpi alhamdulillah skrg dh ada seseorang tu utk jdi tmpt luahan hati sy🥰
2026-09-01 15:00:34
4
Valerius Silent :
20 thn dlm marriage yg toxic dgn narcissist. Tiada seorg pun tahu sbb luaran dia seorg suami dan ayah yg perfect. Curang berkali selama 20 thn. Berthn demi anak², now anak² dah besar, 19,17,14 akhirnya decide utk pergi. But of coz dipersalahkn sbb aib sy tutup rapi. Tp tak kisah wlu narrative cerita dah berubah sbb yakin Allah Tahu dah cukup. Now healing dr trauma bertahun, bangkit, still grieving but definitely moving forward.
2026-09-02 05:17:40
78
eli🦭 :
pain in silence is real bro, hugs 🫂
2026-09-02 17:42:44
0
✨ س.ن.حاذقه ✨ :
lagu ni keluar lepas saya sedar dari accident teruk kot koma hilang ingatan sekejap & dalam masa separuh sedar tu divorce sebab orang ke-3 🥺 kena sangat eh , faham tak macam mana nak fight dalam keadaan kau tak tahu pape masih sakit ingat tak ingat but alhamdulillah Allah masih beri peluang untuk teruskan hidup & Allah susun cantik sangat ✨
2026-09-01 15:41:23
26
Cikwa :
aku hanya rindu aku yg dlu..moga aku mampu dan dapat kembalikan kebahagiaan aku sendiri..
2026-09-02 03:15:19
19
🍞 :
nk luah tp aib xpa sy simpan..tq🥺
2026-09-02 05:06:34
12
Syuhada92 :
dgr je lagu ni msti mengalir airmata😭bnyk btol ujian dlm hdp ni..paling hebat ujian aku selalu 'di fitnah' dgn bnda yg aku x buat..teruknya hdp aku😭😭
2026-09-02 02:00:53
13
JAL ARYA :
terkadang manusia hanya suka menghukum dari mendengar😌
2026-09-01 14:05:50
11
Nurfa N. :
Bila keluarga mertua tk habis2 berdrama. Buat cerita. Sebar cerita. Bila di tanya, putar belit jawapan
2026-09-02 04:43:31
2
vivie :
Hari2 Sy dengar dlm kereta
2026-09-02 03:34:34
3
sheila90 :
Bila lama tak meluah sampai satu tahap apa yang diluahkan tu hilang....ada mcm tak der... Sampai satu tahap dlm otak ni pikir kalau blh nk jdi baik2 aje tp selalu hal yg sebaliknya.... Dan sekarang ni pilih baik diam shj.... 😢😢
2026-09-02 05:40:06
6
_.indahhh___ :
penat nak luah kan .hanya ikut alurny...hanya mampu tersenyum
2026-09-02 02:17:16
2
ain_ShaNia :
sya ade tapi mcm xde... skrg belajar menjauhkan diri... sya ade ibu tp sya hilang kasih sayangnya... sya masih ade ibu tapi sya hilang pelukkannya... sya masih mengharap dlm doanya masih ade sya...
2026-09-01 15:49:04
6
Tiara Sharif :
bila ada xnak hargai...bil kita mula nk jauh mula la kata kita yg ada org lain...😏
2026-09-02 01:48:31
1
🦋setiaikin🦋MiZaIzzHa🦋 :
semua yg nak luah ada dlm lagu ni...pejuang bipolar hadir🥰
2026-09-02 00:33:27
1
Wanikery31💎 :
🥺aku berkorban sampai rosak mental aku...tp akhirnye xde yg hargai..skrg..aku xnk amik tau lg..korang uruskn kn family korang..aku hanya isteri dan ibu pada family aku..
2026-09-02 04:00:45
1
rae chen :
sgt suke...
2026-09-01 14:41:54
1
Ana90 :
outo bederai air mata🥺
2026-09-01 16:10:55
1
Badai kelatdi :
kdg kita luah ingatkn ok tpi marabahaya di depan
2026-09-02 00:06:17
1
Athirah Zamri :
PENAT tapi tak boleh berhenti... 😢
2026-09-01 15:47:47
2
Seri Sheyz 💎 :
stop cari aku bila kau perlu je. buat aku mcm x wujud dlm cerita kau. 🫵
2026-09-02 11:53:47
1
UDAYY UDAY :
Satu kesalahan akan lupa walau sejuta kebaikan yg tlh kita lakukan😭
2026-09-02 06:04:27
1
Adda_Arisin :
lurveee❤️
2026-09-01 14:06:59
1
madamsue81 :
berhantu lagu ni.. bila dgr auto air mata luruh je..
2026-09-02 01:34:51
4
To see more videos from user @zamirharithhh, please go to the Tikwm
homepage.