@muhamadrijalrafi:

𝐑𝐈𝐉𝐇𝐀𝐋
𝐑𝐈𝐉𝐇𝐀𝐋
Open In TikTok:
Region: ID
Tuesday 01 September 2026 13:14:05 GMT
186068
29457
142
3095

Music

Download

Comments

friedoo77
Bang Dodo :
semua tergantung orang nya sebaik baik mu jika bukan kamu yang di pilih di hati nya kebaikan mu akan hilang semua 😇
2026-09-01 15:28:28
84
dayahcans_
Yaya🫐 :
Pacarku:eh mulutnya nono gitu ya bby,ga ilok bicara gitu sayang mpon ngge mpon😭
2026-09-02 02:47:29
4
allert7
🅰 :
ddi eleng cah e nek ngandani aku sealus iki
2026-09-01 22:43:34
26
mrzkyr_09
𝕄𝕒𝕤𝕂𝕪𝕪 :
aku ws tau ngono tapi tekan sak iki dee pancet duwurne ego timbang hubungane, sak iki aku luwih milih gk terlalu ngeboti dene sok mben bubaran maneh ws terserah, meh di omong ora sayang, jane yo isih sayang tapi hubungan ngendi sing kuat yen salah sijine luwih nduwurne ego tinimbang hubungane☺️
2026-09-02 02:25:27
4
urfv_ddistyy13
Dsstty :
aku nek lgi padu omongan e kasar jaluk bubaran trus, jawaban e dee iso setenang iki marai ayem neng atiii🥺. jebul e ngene to dieman ro wong lanang sing wedi kelangan awkdewe🥺😢
2026-09-01 23:34:10
13
akualdy_4
@𝐓𝐈𝐆𝐄𝐑_𝐆𝐀𝐍𝐊 :
aku tau ngomong ngunu mas, tapi balesane mung "hmm" "ya" "ok" "memberi reaksi👍🏻"
2026-09-01 16:23:24
24
89......2
weuuu :
dadii kelingann enehh pass de e ngandanii akuu se aluss ikii..
2026-09-01 23:22:41
8
panggilajacomel4
ᥫ᭡flOoweryy._camellᦗᥫ᭡ b :
Aku entok pasangan sing ngeman aku banget,.pasti jd dia sakit bgt,tapi dari rasa sabar nya rasa sayang nya,semua kesalahan ku selalu di maafin dan dia lagi nuntun aku jadi versi terbaik
2026-09-01 16:37:52
24
ekyadi28
bolo bolo enomm :
mungkin itu pergaulannya dia🙂
2026-09-02 01:44:27
2
niaaaalop_u
san :
wingi 3th olh hubungn toxic Saiki olh seng kyk ngene rodok kaget🥹
2026-09-02 01:47:12
2
hanotaf1
Hanotaf20 :
kalau aku kebalik sih tapi kalau seandainya nanti aku dapat yng seperti itu wes jelas tak gemateni tak rumat tenanan tak hormati wes pokoke tak treaattt koyo raja 😭
2026-09-01 22:57:17
3
susujahealing807
DINO :
wes tau koyo ngono akhire yo panggah bali karo mantane
2026-09-01 15:09:23
7
nanogalyh.s
U SHE PA :
halah mbak2, aku mbiyen yo tau ngomongi cae ngno kuii, mbasan tak tinggal merantau nk kalimantan cae sikap e kok maleh bedo, maleh cuek, gmpang nyentak, golek i salahku tok, tibak e cae cedek karo lanang lio. tk rewangi golek duet nganti merantau ben iso ndang ngjak rabi malah polae nk ngomah koyo ngno, untung gusti allah dudoi aku kalakuane cae lewat kncoku lk cae koyo ngno kui tak tinggal merantau🙏🏻🙏🏻
2026-09-01 16:20:39
5
kji.toye
KOPIHITAM :
biyen aku ngene tpi nyatane tetep wae dipisuh" i setiap dekne emosii dan raiso dikontrol😊
2026-09-01 16:29:11
2
x.yws_1
x.ya.wa :
kisah yang mungkin anda kenal
2026-09-02 01:16:41
0
siiiisopp_
shofiltfh :
aku kuwalikane wekekekekek
2026-09-02 02:19:53
0
dede.ara.95
Dedee Ara. :
dia posting ulang gess buat siapa🤣🤣
2026-09-02 02:24:39
0
semrawut805
Ahmad Farm.˗ˋˏ♡ˎˊ˗ :
mustahil wesss pokok e mustahilllllll,enek pun 1 2
2026-09-02 02:41:25
0
raden_alvin
raden alvin :
hallah
2026-09-02 02:28:07
0
sitimnwrh258
s :
akuu selalu marah marah tpi. klo. dia. yng marah aku diomongin baik baik. sambil. dielus elus kepala. nya 🥺🥺
2026-09-02 01:16:44
0
To see more videos from user @muhamadrijalrafi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About