@farafarz5: #rakyatmalaysia

Farafarz
Farafarz
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 13:16:58 GMT
207975
12963
799
2476

Music

Download

Comments

shahshukri1
shahshukri :
Siapa setuju Prof Dr Soleha Yaacob jadi Menteri Pendidikan, KASI LIKE skit 💪🏻
2026-09-02 04:54:38
2837
ramdzaesai
RAM244 :
dlm ilmu hisab 2x5=10 dlm ilmu politik boleh jadi 10 boleh jadi 20 & boleh jadi 30..maksud dia kene pandai SPIN la tu...
2026-09-02 00:54:40
1074
user8056151090415
zamri :
Pakar,pengkaji, ilmu an, intelektual, malay classic thought thinker,,, Islamic civilization thinker,,,, just go ahead,, never surrender👍💪💛🤲🤲🤲
2026-09-04 15:44:10
0
xiaomios4
Xiaomios :
aku xsuka perempuan ini jadi menteri pendidikan... idea2 mengarut semua.. ini pendapat aku..
2026-09-02 06:46:59
270
mznshaa
mznshaa :
can we make a rule that the requirement to be a politician you need to have phd qualifications
2026-09-03 15:56:06
0
puansiti7
PuanSiti :
Sekarang dah faham kenapa prof kena pecat. Sebab apa y beliau hujah mmg sgt hebat
2026-09-02 08:48:52
707
aida_luqmanros
aida.k07 :
cendekiawan hebat cuba disingkirkan dan yang tiada ilmu diangkat sebagai pemimpin😭🤲
2026-09-02 00:12:56
405
kedai_viral
K.V :
Apa yg prof cakap betol sangat². Aku pun pelik kenapa kita duk belajar sejarah melayu-british... British itu... British ini.. Aku rasa ibu bapa dh patut bersuara desak kementerian untuk tukar silibus sejarah kepada Sejarah melayu-Islam.
2026-09-02 22:48:09
177
abangbeehagemaru
🐲🐉dik bee Hagemaru🐉🐲 :
terbaik prof..bukan biase2 ilmu prof
2026-09-02 02:52:08
149
abe.long887735
💙Penyatuan Ummah💚 :
Menteri PH pandai SPIN jer,😂😂😂😂
2026-09-02 03:49:44
74
maskeddluffy
Jet2holiday :
Sbb tu mostly budak2 tmasuk aku dulu masuk kelas sejarah tdo.. bosan.. sbb ape.. belajar pasal penjajah je koje die. Jw birch mati bile laa. Org tu mati bile la.. bla3.. tp tula nk score xsusah punz..😂.
2026-09-02 08:40:43
155
sheikh_riyas
Sheikh Dria :
Setuju dgn prof. klu prof bergabung dgn utz mohd amin n utz auni.. fakta sejarah melayu islam akan jd lg hebat. British mgubah semuanya.
2026-09-02 23:20:50
64
mrsdonadoni
mrsdonadoni :
tahniah prof....saya tgk buku teks pun saya geram tgk....
2026-09-02 11:35:23
152
sarimah.ahmad16
Sarimah Ahmad :
Bangga sgt kita ada prof mcm ni.. mbongkar sgala kekeliruan kita selama ini
2026-09-02 05:22:40
102
naem_7787
Daddy Ean_T.S :
sepupu ustaz Auni...hebat2 belaka🥰
2026-09-03 14:12:32
23
nat123455660
nat :
MasyaAllah prof...tgginya ilmu prof..mana peginya pemimpin melayu yg sepatutnya menjaga prof
2026-09-02 03:31:20
67
shamsidarabdulla1
Shamsidar :
sokong supaya buku teks sekolah dikaji balik terutama sejarah
2026-09-02 01:52:31
67
remajapurba07
RemajaPurba :
"dan sy setujulah, kita tukar buku teks"... 😅 Sgt humble Tun.
2026-09-02 11:23:11
48
sejarahbukuteks
Sejarah Buku Teks :
saya sebagai guru yg mengajar subjek sejarah, sangat setuju kita perlu tukar isi kandungan dalam buku teks sejarah 👍boleh tukar secara berperingkat
2026-09-03 07:52:19
36
shakirahimani
syakira@imani :
penerangan prof pada ayt quran seperti belajar tafsir dan nahu...jelas dan detail...pfor bercakap berdasarkan ilmu
2026-09-02 05:12:20
42
june.satar
june satar :
tun M pon setuju dgn Prof...terbaik...
2026-09-02 01:35:42
54
fd7869
Fd :
Dr. Solehah Yaacob. Kami mohon dipersilakan jadi Menteri Pendidikan.
2026-09-02 17:05:57
22
fightforyourright_
OpenUrMindsforYourHead. :
hebat la ilmu prof ni... respect prof...
2026-09-02 11:55:53
54
naza.ry10
naza ry :
Hebat prof ni
2026-09-01 22:17:58
26
To see more videos from user @farafarz5, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About