Sp shb 5 hazar NC k he or 2000 petrol k
uper se FIR k ap k police 50 hazar se ek lakh peety hy
2026-09-02 11:26:01
1
Siraj Ahmed Sohu :
Thanks for educating people.
2026-09-01 15:12:00
1
Muhammad Taha :
FIR k liye 50 hazr se lekr 1 lac tak paise police station se mngte hyn
2026-09-01 15:06:45
35
Minhaj🫀 :
To matlab hamare mobile chinte saman jata or ye police khud karwa k hamari nc kat rahi pagal bana rahe
2026-09-02 02:30:43
11
Ishfaque Ahmed :
non cognizable offences main 154 FIR nhi hotty is lyee N/C report darj ke jaty hai
sub offences ke nature 154 ki nhi hotty.
2026-09-02 03:25:21
1
Queen 👑 :
Police wo wahid udha ha ja koi insaf nh srf pesay walo ki suni jati ha
2026-09-01 16:07:46
17
sajjadalibaloch74 :
اگر این سی نام کی کوئی چیز نہیں ہے تو اتنے عرصے سے سب لوگ خاموشی سے اس پر کس طرح عمل درامد کر رہے تھے پھر یہ تھانے میں کیوں رکھی گئی ہے کیا حیثیت ہے اس کی اس کے لیے کیوں ایکشن نہیں لیا گیا۔
2026-09-01 16:09:46
19
zain zain786 :
ناNC نان ڪانگزيبل معني اڻ ٻڌڻ جوڳو ڏوھ جنهن جي ڪا بہ قانوني ڪاروائي نہ ٿي ڪري سگهجي
2026-09-02 04:37:51
1
ayishakhanarain21 :
good sir you are real Man 💯
2026-09-02 02:55:00
3
ASVOCATE SIRAJ JATOI :
FIR k liye aam bando se paise liye jate hain hala k hum wakeelo ko b bolte hain sir bryani to khilaen sir mithai to khilaen
2026-09-02 03:53:01
2
AJ_🪫 :
Fir rate 4.5 hazar hai wo b bata dein😂
2026-09-02 02:12:47
4
جمیعت کا دیوانا :
sir fir 50000 se kam Kahi nahi hoti
2026-09-01 15:34:52
3
Mufti Khalil Bhatti :
پولیس ایف آئی آر کاٹتی ہی نہیں ہے تو غریب کیا اکھاڑ لیگا انکو
2026-09-02 01:24:32
6
Touseef Ahmed :
FIR bina peson ke kahan katity hain
2026-09-01 14:55:56
3
drshabirahmedburiro0 :
Fir k liye aap k Police officer 60 k le rhy hain
pehly APNA system to Theek krwn
2026-09-01 15:23:36
2
@Zaaryaan :
FIR hoti kab hai
2026-09-02 11:49:47
1
Optimist :
تھانہ کا SHO پچاس لاکھ اور ہیڈ محرر دس لاکھ دیکر لگتا ہے۔ پھر وہاں پیسہ نا چلے اور ایمانداری سے کام ہو ایسا کیسے ممکن ہے۔ پہلے تھانہ کا SHO میرٹ پر لگائیں اور اس کے کام میں قانونی رکاوٹ نا ڈالیں پھر دیکھیں لوگ کیسے تھانہ آکر دعائیں دے کر جاتے ہیں۔
2026-09-02 04:12:23
2
M saleem raza12 :
fir k pese lete h
2026-09-02 03:00:30
1
❤️اعــــــجاز بلـــــــوچ❤️F😘 :
wo b ap ki police hai ap ky sho hn
2026-09-02 01:44:03
1
muhammadrafique1013 :
Sir Jis thany py jao nc ka kih rahy hy
2026-09-01 16:05:33
1
Zahid Bashir :
roznamcha q likha jata hai phir thanay m
2026-09-01 14:48:48
1
Yasir Khan :
این سی کاٹنا والوں کے خلاف کوئی کارروائی نہیں ہو گی یہ ہیں پاکستان کا قانون 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂پاکستان ہیں یا پھر مزاق
2026-09-02 01:03:00
1
🇩🇯Moula Bakhsh Mari🇩🇯 :
FiR k liya pese hona zarori sir yahan N C k liya 5000 hona zaroori he
2026-09-01 15:54:48
1
Sayed Aqeel Ahmed Shah :
FIR lai, Pehriyon Qanoon sidho kayo
2026-09-01 15:28:42
1
To see more videos from user @timeslarkano, please go to the Tikwm
homepage.