@shahidshinwarirestaurant: Shahid shinwari pa owner bh guest ki khidmat main Masroof hote hain

Shahid Shinwari Restaurant
Shahid Shinwari Restaurant
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 13:24:32 GMT
643289
35697
397
512

Music

Download

Comments

abdullah.you.can.nvr.be
A🔰 :
"malik banne k liye Nokar bhi banna parta ha"❤🤍
2026-09-02 09:56:08
1391
misbahmangi871
مصباح منگی ♛ :
Ban gayi video ab beth jao ghar jakar bas 😂❤️
2026-09-01 16:45:55
515
us_4372_man
Muhammad Usman :
i don't think so he is real owner.
2026-09-02 13:15:13
10
mahad_tokz
M A H A D 🕊️ :
Boht Nice Banda hai bhai Hm sy reviews bhi liye thy inhone ♥️
2026-09-02 06:49:22
322
searingkhan786
Searing Khan :
in k waiter kitchn say ati karhai may say boti nikal kar khatay hen . . may nay khod dekha ta
2026-09-02 17:10:48
35
mossa_goats
Mossa_Goats :
yhi business ki kamyabi hoti hy
2026-09-03 03:03:03
43
__twinklecharm7
𝑵♡ :
mashallah Allah or barkat daalein ameeen❤️
2026-09-03 08:39:06
2
fa1zanyaseen
Faizan ⚜️ :
Bhai Guest wo hota h Jisko free me khilao Jinse pese Lo wo Guest nai Customer h
2026-09-02 12:33:32
19
ismatullah290
⚜️ I S M A T ⚜️ :
Great person bilal bhai 👌❤️
2026-09-02 09:28:00
11
paktoonareking4
𝑴𝑨𝑺𝑶𝑶𝑫 🇵🇰 :
Mashallah is Leye to itna rash he ❤️
2026-09-02 16:50:45
3
bilalandibrar3176
Bilal Ibrar Cloth & Garments :
Owner ki sadgi kamal ♥️♥️
2026-09-02 12:31:43
7
mirrsaqibalimemon
SAQIB MYMON 🚩 :
very humble and good person ❤️
2026-09-02 13:15:46
15
osama_arshad_7
Osama Arshad :
mujhe yeah banda waqai dikha hai feedback laitay hoye
2026-09-02 11:39:25
23
saadch.185
وفا لازم تو نہیں :
apny business men bnda khud he Malik HOTA hai khud he noker HOTA hai
2026-09-02 11:50:49
19
muhammadfarooq3701
Muhammad Farooq :
location please?
2026-09-03 06:55:35
1
talhanizam7
TA_HA :
Mashallah allah esy hei khush raky apko 😳🥰
2026-09-02 05:58:50
10
waqarjamali20
Waqar Jamali :
MashaAllah zabardast
2026-09-02 13:00:19
4
shahidhussain1811
shahidhussain1811 :
very down to earth person bilal Bhai
2026-09-02 01:17:17
12
youngs_foundation
Youngs_Foundation :
Bhai ap shahra e faisal ki mobiles ko khilaty ho Allah khush rakhen apko
2026-09-02 20:22:58
1
awan_zada255
Shaنi✨اعوان :
me restaurant owner ka beta ho me to kaam bhe krtaa ho Sb Alhamdulilah
2026-09-02 23:50:51
1
shabbir.tareen7
Shabbir Tareen :
owner belong?
2026-09-02 16:12:54
1
aamir.mir.bangash179
Aamir Mir بنگش :
Masha ALLAH tabhi to owner hai 💗
2026-09-02 15:49:39
1
zaid_yousufzai
Zaid_YousufZa!$ 🚩 :
malik banne se Phele nokar banna pharta hn lala❤️
2026-09-03 02:48:00
1
tanveerveer41
veer :
Mehnat mai azmat hai
2026-09-02 10:51:33
1
To see more videos from user @shahidshinwarirestaurant, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About