Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@shahidshinwarirestaurant: Shahid shinwari pa owner bh guest ki khidmat main Masroof hote hain
Shahid Shinwari Restaurant
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 13:24:32 GMT
643289
35697
397
512
Music
Download
No Watermark .mp4 (
4.64MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
3.35MB
)
Watermark .mp4 (
8.74MB
)
Music .mp3
Comments
A🔰 :
"malik banne k liye Nokar bhi banna parta ha"❤🤍
2026-09-02 09:56:08
1391
مصباح منگی ♛ :
Ban gayi video ab beth jao ghar jakar bas 😂❤️
2026-09-01 16:45:55
515
Muhammad Usman :
i don't think so he is real owner.
2026-09-02 13:15:13
10
M A H A D 🕊️ :
Boht Nice Banda hai bhai Hm sy reviews bhi liye thy inhone ♥️
2026-09-02 06:49:22
322
Searing Khan :
in k waiter kitchn say ati karhai may say boti nikal kar khatay hen . . may nay khod dekha ta
2026-09-02 17:10:48
35
Mossa_Goats :
yhi business ki kamyabi hoti hy
2026-09-03 03:03:03
43
𝑵♡ :
mashallah Allah or barkat daalein ameeen❤️
2026-09-03 08:39:06
2
Faizan ⚜️ :
Bhai Guest wo hota h Jisko free me khilao Jinse pese Lo wo Guest nai Customer h
2026-09-02 12:33:32
19
⚜️ I S M A T ⚜️ :
Great person bilal bhai 👌❤️
2026-09-02 09:28:00
11
𝑴𝑨𝑺𝑶𝑶𝑫 🇵🇰 :
Mashallah is Leye to itna rash he ❤️
2026-09-02 16:50:45
3
Bilal Ibrar Cloth & Garments :
Owner ki sadgi kamal ♥️♥️
2026-09-02 12:31:43
7
SAQIB MYMON 🚩 :
very humble and good person ❤️
2026-09-02 13:15:46
15
Osama Arshad :
mujhe yeah banda waqai dikha hai feedback laitay hoye
2026-09-02 11:39:25
23
وفا لازم تو نہیں :
apny business men bnda khud he Malik HOTA hai khud he noker HOTA hai
2026-09-02 11:50:49
19
Muhammad Farooq :
location please?
2026-09-03 06:55:35
1
TA_HA :
Mashallah allah esy hei khush raky apko 😳🥰
2026-09-02 05:58:50
10
Waqar Jamali :
MashaAllah zabardast
2026-09-02 13:00:19
4
shahidhussain1811 :
very down to earth person bilal Bhai
2026-09-02 01:17:17
12
Youngs_Foundation :
Bhai ap shahra e faisal ki mobiles ko khilaty ho Allah khush rakhen apko
2026-09-02 20:22:58
1
Shaنi✨اعوان :
me restaurant owner ka beta ho me to kaam bhe krtaa ho Sb Alhamdulilah
2026-09-02 23:50:51
1
Shabbir Tareen :
owner belong?
2026-09-02 16:12:54
1
Aamir Mir بنگش :
Masha ALLAH tabhi to owner hai 💗
2026-09-02 15:49:39
1
Zaid_YousufZa!$ 🚩 :
malik banne se Phele nokar banna pharta hn lala❤️
2026-09-03 02:48:00
1
veer :
Mehnat mai azmat hai
2026-09-02 10:51:33
1
To see more videos from user @shahidshinwarirestaurant, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
13.05.26 - Tăng Thuấn Hy cập nhật douyin “Đoạn nào không hiểu thì có thể hỏi anh ấy #TăngThuấnHy Ngầu quá đê! #josephzeng #曾舜晞 #ZengShunXi #tăngthuấnhy
#الجمعة #اكسبلور
I am alone. #sasuke #naruto #Edits #animeedit #Conv1o
Charles Oliveira edit| | UFC Brazilian #thebestbmf #ufceditwhite #chaslesolivera #ufcedit #rek
Guys, listen up 👀 If you’re in your 40s or 50s and want a gift that actually gets used — this is it. This Venti rechargeable fan is hands down one of the best things we own. It runs all night, has a built-in night light, telescopes tall enough to use over the bed, and we literally travel with it everywhere. Quiet, powerful, portable — and no cords. Once you have one, you won’t go without it. 👉 Link below — you won’t regret it, I promise. #giftideas #tiktokmademebuyit #portablefan #rechargeable #travelmusthave
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy