#चुप छु किन कि उसलाई अरुकै अंगालोमा खुशी देखें त्येसैले चुपचाप छु 😊🫴......🤍
2026-09-02 02:09:08
51
Anju mahato :
mero 7 month vyo naboleko चुपचाप xu किन ki uslai aafnai आँखा ले dekhe अरु kasai सँग 🥺🥺😔
2026-09-02 13:23:35
5
Anna_ruth06 :
I miss him sometimes फेरि याद गर्छु त्यो धोका, त्यो अपमान , त्यो गालि बेइज्जती, त्यो यातना अनि चुपचाप बस्ने गर्छु । कहिलेकाही आफ्नो लागि पनि प्रखिने बाटो हेर्नू हुँदैन रहेछ ।
2026-09-02 14:03:05
18
Princess🧿💋🥹 :
5 मिनेट ढिलो फोन गर्दा रिसाउने म अहिले उ, महिनौं भरी नबोली बस्दा पनि चुपचाप बसेको छु।😭
2026-09-02 04:07:54
8
अधुरो~सपना🥺 :
Unmmmm
2026-09-05 03:28:19
1
SAGARYY🖤🍀 :
चुप चाप छु म, किन कि उँ मेरो हुँदा हुँदा नी उँ अरुको भैसक्यो 😭💔
2026-09-04 06:02:25
5
☢尺ㄖ丂卄卂几☢ :
चुपचाप छु म, किन कि उसको बिहे भोइ सक्यो ☹️💔
2026-09-03 20:16:17
3
Bₗᵤₑbₑᵣᵣy🫐 :
Mero galti le garda ho yasto bhako🥺
2026-09-02 17:56:40
1
☆♡❤Fuchhee ❤♡ ☆ :
2 वर्ष 1 महिना भैईसक्यो उ टाडिएको तर पनि याद गर्छु । उसको पर्खाई त हैन तर माया देखि डर लाग्छ किनकी म हुँदा हुँदै पनि उ अरु कसैको अङ्गालोमा खुशी देखेको थिएँ त्यसैले चुपचाप बसेको छु 😭😭💔💔💔💔
2026-09-05 07:37:15
1
thakuri 💝💐 :
parkhera basne le yo kura kahile bujena ua aru sanga khusi xw vanne kin dekhayau 2/4 din ko maya aru koi thiyo timro life 🥺 ma 😭 ki ma vanda derai maya gareki horw uasle 😭
2026-09-04 18:06:24
1
Nisha👑🤞 :
Mero lagi banaidinu vako ho🥹
2026-09-03 04:42:44
1
सबिना सुन्दास :
Ab tha ruyer nai rat kataune vaisake bani parisakyo💔😭👀🙏
2026-09-02 20:51:04
1
सारा 💕दिपसन्👍️ :
I miss him sometimes फेरि याद गर्छु त्यो धोका, त्यो अपमान , त्यो गालि बेइज्जती, त्यो यातना अनि चुपचाप बस्ने गर्छु । कहिलेकाही आफ्नो लागि पनि प्रखिने बाटो हेर्नू हुँदैन रहेछ ।
2026-09-02 23:13:47
2
Magarni😈😘 :
Sakne rahexan 😭suru suru ma marihaty kina garxan hola🥺
2026-09-02 20:05:00
1
Ñõõr ..💔 :
Mero ta uni bg hoki. Khai k ho bolnai bandh garnu vyyooo mata uni ko msg parkhida nai thik chuu Khai k sacho Maya holaa ta. 🥹
2026-09-03 03:50:42
1
FûcHí~•❤️🩹🫴🫀 :
2 months vayo 🥹💔
2026-09-03 02:30:05
1
WᴏᏀ ᏦᎻ𝙴ᎮᎮᎪ ꔪ :
चुप छु किन कि उसलाई अरुकै अंगालोमा खुशी देखें त्येसैले चुपचाप छु 😊🫴......🤍
2026-09-03 00:11:05
1
रियाखाम्चामगर💚 :
missyousana😭
2026-09-02 14:11:26
1
miss Magarrni :
same situation right now 🥺
2026-09-02 17:39:45
2
Ashmi 🕉️ :
Wasta lagdaiina uslaii man lagy bolxah natra nahi 🥺malaii pariwarko lagi bachnu xah usko tyo timepass ma fursad xaiina
2026-09-02 19:57:44
0
Sav Nam :
Tei vaniayaa
2026-09-03 19:59:22
1
सायरा मगर🧿 :
बानि पर्ने रहेछ😓
2026-09-02 14:54:07
2
Dip Kumar :
१५ महिना भैईसक्यो उनी टाडिएको उसको पर्खाई त हैन तर माया देखि डर लाग्छ भोलिका दिन कस्ता होलान थाहाछैन बिगतका मेरा दिन सम्झिदा म आफुलाई अत्यास लाग्छ !अनि सोच्छु उनी बिनाको म अहिले उनको याद बिनाको पनि बन्नु छ्😊
2026-09-03 17:12:30
1
To see more videos from user @aashishabudhamaga, please go to the Tikwm
homepage.