bahi ya left side wali road per mera house hai bari koshi huwi kay dekh kar love yoi frome shiekh waha adda
2026-09-02 14:54:40
1
HADI✨ :
accident ki video nhi banai
2026-09-01 16:55:36
188
IrFan KH :
ایکسیڈنٹ کی ویڈیو نہیں ہے غلطی اس کی ہو گی
2026-09-02 07:55:21
38
Akcent Aimal :
نقصان چوڑو اللہ تعالیٰ نے نئی زندگی دئ
2026-09-02 06:16:50
24
Palrukh :
jo socho gy wohi hoga acha socho gy acha hoga
2026-09-02 02:35:10
53
.....313..... :
saas NI Hy logoo KO 😂😂😂
2026-09-02 08:57:48
27
Sajid ❤️,,,jaan❤️,,, :
bhai sahab accident wala video to banate ki pata chalta galti kiska hai
2026-09-02 02:17:26
46
𝙄𝙈𝙍𝘼𝙉 𝙍𝙖𝙟𝙥𝙪𝙩 ᵗⁱᵏᵗᵒᵏ :
bhai busy area hy ap smjhen sab andhy hen in se ap ne bchna hy
2026-09-02 05:15:47
0
Shahid Murad news/مراد نیوز 🎤 :
Kam se kam jin logo ne uthya he un ka tu shukryia ada kr
2026-09-02 03:16:47
23
"Ξ ⤹³²⁹ZaحeEr جuTt :
welcome to Rahim Yar Khan Bhai ♥️
2026-09-02 08:10:44
2
Syed Hussain Raza :
sari video dekh lee h sharjeel Bhai YouTube py 50 minutes ki best Zara bhi boor nhi huy
2026-09-01 14:26:22
1
leXx ¿? :
jani os ki gari war gai puri
2026-09-01 18:13:02
11
زاهد حسين :
I am lucky to see your full vlog
2026-09-01 17:09:28
1
𝘔 𝘈𝘉𝘋𝘜𝘭𝘭𝘈𝘏 🚩 :
hamra shar me howa ha
2026-09-02 03:01:29
7
Adv Badar :
جناب یہی رائیڈنگ سکلز ہوتی ہیں لوگ تو اناڑی ہوتے ہیں رائیڈرز کو پریپیرڈ رہنا چاہیے کسی ایسی سیچویشن یلیے
2026-09-01 16:33:06
32
🇵🇰🇵🇰🇵🇰🇯🇴🇵🇰🇵🇰🇵🇰 :
come to kpk
2026-09-02 02:11:40
1
M.Hammad khan :
bahi rat me safar kar na chayi
2026-09-01 15:04:13
6
Uzair Khan🇺🇸🇵🇰 :
میرا دل بہت خفا ہوا اپ کے لیے یار میں اپ کے ویلاگ دیکھتا ہوں۔۔۔ مجھے بہت اچھا لگتا اپ کو ایسے دیکھتے ہوئیے۔۔ الله اپ کی خفاظت فرمائے۔ شہزادے بھائی شکر ہے اپ کو زیادہ نقصان نہیں ہوا
2026-09-01 17:38:53
9
FムISムL :
KLP Road par road ke darmiyan ek cut bana hua hai, jahan se log motorcycles guzarte hain. Is wajah se traffic ka masla aur accidents ka khatra rehta hai.
Meharbani karke is cut ko properly close/block karwa diya jaye, taake motorcycles wahan se cross na kar saken aur traffic safety behtar ho.
Sardar Garh ke logon ki safety ke liye is maslay par jald tawajjo di jaye. Shukriya.
2026-09-01 17:11:59
7
Danish.khatri :
pehle he mood esa rakhte na. kya faida itne sakht alfaz bole
2026-09-01 15:41:12
6
Waqas Aziz :
Bhai ap aggressive ride kr rha hai tab ap Kay accident Huwa .
2026-09-01 17:18:46
6
جام ارسلان سلیم :
Sardar garh this is
2026-09-02 03:46:46
5
ADNAN سندیلہ ❤ :
pori video daki Bai app ke 👌
2026-09-01 16:53:22
6
vella group 006 :
Kam se kam jin logo ne uthya he un ka tu shukryia ada kr
2026-09-02 03:04:32
6
Syed Hussain Raza :
yay mnyto route bhi BNA Lea 😁😁😁
2026-09-01 14:26:48
5
To see more videos from user @hssharjeel, please go to the Tikwm
homepage.