@kyyttsaraa: #ilovemybf

sara
sara
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 14:52:12 GMT
420659
98237
103
15787

Music

Download

Comments

iraaaazzzyyy
𝒻𝒾𝓇𝒶 :
gila tak sayang, ofc sayang dia datang time saya dah tak nak rase bercinta
2026-09-02 02:06:32
806
mldaaayy
️ :
takpa la , aku dh give up dh dgn dia
2026-09-02 06:06:11
212
keknaaaaaaaaa
aina :
dia dtg time takde rasa nak bercinta, bila kita dah cinta , dia pergi menghilang
2026-09-02 11:10:06
100
lysaa0330
🍃 :
tapi dah hilang
2026-09-02 03:07:32
46
dew.cloudy
ℳ :
dia jadi best kalau tkkena " justfriend "
2026-09-02 08:52:52
37
kosaaatidoo_
ጕ :
andai la diye rp...
2026-09-02 05:51:28
5
matchabuttercremelatte
𝓃𝒶𝓎NAY𝜗𝜚 :
Mstla syg, datang waktu dh fully move on dgn ex, wkt taknak ada ikatan dgn sesiapa. Dia pulak dtg dgn full effort terus jumpa parents cakap nak kawen. Mana tak sayang gila.
2026-09-04 01:21:53
5
hxf1ss_.00
hxfis_. :
gile tk syg, dia la ade waktu aq down gile ii, dia la yg beri semangat tuk aq bangkit.. dan dia la pilihan terakhir arwah ibu aq, ofc aq syg dia smpai ke syurga..
2026-09-03 03:25:32
4
ara_selectzz
ara_selectz :
gila tak sayang... ofc sayang dia datang time aku dh tak nak bercinta... time aku dh trauma gila babi ngn laki...
2026-09-04 12:26:42
0
nurikhw4n
ᴜᴄᴜʙᴏʏ :
Kalau dtg time trauma mcm mana hmm
2026-09-02 09:28:13
2
isdontcare06
isketu. :
aku dtg time dia tidak ingin bercinta sekarang ku cuma teman biasa hehe:)
2026-09-02 13:25:41
1
m1n4hhh0
𝓃𝒶🧬 :
gila tak sayang, ofc sayang dia datang time saya dah tak nak rase bercinta tapi sayangnya dia dh tinggalkan sya dh jdi kn dia cinta terakhir tapi sayangnya kena tinggal baik tak ya datang Siak klau tk srs HAHA
2026-09-02 13:13:07
2
paa.___
️ :
Yee weii
2026-09-02 09:20:55
1
iqahhhhh._
A|D :
Hm padahal bercinta baru sebulan tpi tkleh move ok dngn dia☺️yg bercinta dngn yg 2 tahun kejap je move on mungkin sbb kene curang☺️
2026-09-02 15:23:27
0
gulakapas_24
່ :
2026-09-04 05:53:15
0
usergoatfound
usergoatfound :
gila tak sayang, ofc sayang dia terima saya time saya datang
2026-09-04 08:26:48
0
btrsyyiaaaa_
シ゚ :
dia datang time taknak bercintaa , tapi bila da bercintaa dia pula pergi dekat masalalunya ,perit sehingga aku tak mahu bercinta lagi , macam aku nak percaya lagi dekat seseorang sedangkan dia pernah menyakinkan dekat aku ,dia takkan tinggalkan aku , dia bawa pergi janji janji palsunya dan dia bakal bertunang dengan masalalunya , so macam mana lagi aku nak terima orang baru ? ,sakit dia Yang terlalu perit untuk aku membuka hati dekat seseorang.
2026-09-04 10:56:30
0
marcelin.tsh
marcelin.tsh :
madby 🤍
2026-09-02 10:05:53
1
syafiqahnaguib
syafiqahnaguib :
tapi aku give up dah 😌
2026-09-04 05:19:26
0
To see more videos from user @kyyttsaraa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About