haha m 3 tk ponch ghi ab per se nursery ponch ghi hn
2026-09-02 09:45:07
1
@ explore -punjab_official :
sb se achi bat hai k AJ k dor me mother apny bchon ko khud prhay .qk academy me sb wo cover krna hota km wghyra Jo ,6ghnton me sachool me prhya jta hai .is se bachy bhi thak jaty hain.or prhai me wesy nhi rhty .agr acadmi bhjna bhi hai to divid kr dyn reading ghr me krwa dyn acdmi sachol wghyra ka km complyt .is se bachy thkty bhi nhi or achy se prh skty hain 🥰🥰🥰🥰🥰
2026-09-02 03:12:44
2
Rana :
Tu Soch Mera kya hal hoga. aik 7th main gai hai aur ab 2nd wali prep main.but IBM happy coz chotay bachy mujhy boht pyary lagtay hain.boht cute cute bataen krty Hain...shuker hai khuda ka
2026-09-02 15:32:51
1
Allah is great 👍 :
koi bt nai m 6 class sy 5 or 5 sy nursery or phr nursery sy Pg py agai 😂
2026-09-02 05:42:09
68
Muhammad Naveed :
no issue.. 2 k baad bacha mere hawaaly kr dia jata hai... and so on 😅
2026-09-02 07:29:16
1
Junaid.king.7k⁸ :
and me 8,class se PG pr aun g🤣🤣
2026-09-02 07:59:18
1
meena :
Haye ap tu pir b 2nd tk gei thi mei jo 7th sy p.g mei I hun 😂😂😂😂
2026-09-01 17:11:03
34
hadi000786 :
Yar same Mera bhi ye hi Hal hai
pr ab lgta dusry waly pe Zeyada mehnat ni krni pry ge wo Bhai ko follow krta😂
2026-09-02 09:53:47
1
Pasarlai comfort 🌸✨ :
me to abhi tak prep sr nahi nikli
or 3 nursery tayyar ha😂😂😂
2026-09-02 05:32:30
11
umm e Hadi_Tuaha :
ہائے۔۔۔ میں بھی بڑی اوکھی ہو کر پہلی کلاس تک پہنچنے والی ہوں اور پھر پلے گروپ میں داخلہ ہوجانا میرا😂
2026-09-02 14:43:14
1
Memoona Rehman :
3 ko prep se nikal kar 2 4 or 6 tak pocha diya ab phir prep ready hai😁😁😁😁
2026-09-02 09:06:46
7
Musfira🤍 :
qasam sy😁
meri 3 betiyan hain jo k 2,4, 7 class m hain inko aik bhai chaiye mny kaha na baba na itni mushkil sy ye sari classes k aagy barhi hun ab m nursery nhii parhungi
or quran pak mukamml hua ab dobara m qaida nhi parhsakti .bs kafi hain betiyan Alhumdulillah.
2026-09-02 04:50:14
15
Anabia Shah ❤️ :
alhumdulilah myn bh 6th 4th or prep prh rhi hon 4th ka course mjy pagal kr rha hy Allah pak mjhy sbr dy
2026-09-02 13:53:35
1
Abdul Mutaal :
mry 3 pas bhty hoty hn
2026-09-01 17:50:01
2
Meerab Fatima 👻👻👻🙊 :
hahahaha qasmy aisa hi hai mere b 3 hain alhamdulilah
2026-09-02 03:19:20
4
Muhammad Hamza Abbasi :
mera b ye hi hal hai
2026-09-02 03:17:46
4
Dua :
same ma 1 tak Gai thi 😜
2026-09-02 10:06:03
1
Jaisha Waqar :
😂😂😂😂 aise he story mery sath chal rahi hai
2026-09-02 03:26:21
2
S❤️K family's love :
me 3rd class tk pohnch gaii thii😢
2026-09-01 22:27:59
1
k.j official :
same😅
2026-09-02 02:33:14
2
kitcat2000 :
Meri b ya hi condition ha Kuch smajh ni a Ra Kesy start kron dobara,😭😭😭
2026-09-01 18:31:12
0
Hafsa Naqqash :
behan kiun tension de rhi hoon hum ne tou Socha hi nhi yeee😳😳😳😳 hmri bari bhi any wali next year se
2026-09-02 10:45:03
3
aquarius30 :
اور میرا بڑا والا نیکسٹ ائیر کالج چلا جائے گا انشاء اللہ اور دوسرا تب سکول داخل ہوگا ابھی 🤐
2026-09-01 17:52:30
1
pisces 💙🩵💙 :
mujhe perhai itni Pasand nai thi ab apnay bachoun ko perhati itni mehnat SE aisay lag raha me b unkay saath perti ab 😅
2026-09-02 00:26:51
1
horeyawahb :
Mera 3 bar nursery hoga.
2026-09-02 09:25:10
1
To see more videos from user @hira.bilal1, please go to the Tikwm
homepage.