@hira.bilal1: Ye Situation Kon Kon Samajhta Hai? 😭 | 100% Relatable #foryou #boysmom #boymomlife #boymomproblems #momhumor fyp momlife, momsoftiktok, momsoftiktokviral, familycomedy, foryoupage viral trending relatable@TikTok @TikTok Pakistan

hirabilal1
hirabilal1
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 15:14:26 GMT
152817
5106
234
1475

Music

Download

Comments

mehaka151
nailaakhtar151 :
haha m 3 tk ponch ghi ab per se nursery ponch ghi hn
2026-09-02 09:45:07
1
mohidmughal07
@ explore -punjab_official :
sb se achi bat hai k AJ k dor me mother apny bchon ko khud prhay .qk academy me sb wo cover krna hota km wghyra Jo ,6ghnton me sachool me prhya jta hai .is se bachy bhi thak jaty hain.or prhai me wesy nhi rhty .agr acadmi bhjna bhi hai to divid kr dyn reading ghr me krwa dyn acdmi sachol wghyra ka km complyt .is se bachy thkty bhi nhi or achy se prh skty hain 🥰🥰🥰🥰🥰
2026-09-02 03:12:44
2
areej.babar4
Rana :
Tu Soch Mera kya hal hoga. aik 7th main gai hai aur ab 2nd wali prep main.but IBM happy coz chotay bachy mujhy boht pyary lagtay hain.boht cute cute bataen krty Hain...shuker hai khuda ka
2026-09-02 15:32:51
1
00alhamdullilah0
Allah is great 👍 :
koi bt nai m 6 class sy 5 or 5 sy nursery or phr nursery sy Pg py agai 😂
2026-09-02 05:42:09
68
muhammadnaveed839
Muhammad Naveed :
no issue.. 2 k baad bacha mere hawaaly kr dia jata hai... and so on 😅
2026-09-02 07:29:16
1
razabrother156
Junaid.king.7k⁸ :
and me 8,class se PG pr aun g🤣🤣
2026-09-02 07:59:18
1
meena6268
meena :
Haye ap tu pir b 2nd tk gei thi mei jo 7th sy p.g mei I hun 😂😂😂😂
2026-09-01 17:11:03
34
hadi000786
hadi000786 :
Yar same Mera bhi ye hi Hal hai pr ab lgta dusry waly pe Zeyada mehnat ni krni pry ge wo Bhai ko follow krta😂
2026-09-02 09:53:47
1
pasarlaicomfort
Pasarlai comfort 🌸✨ :
me to abhi tak prep sr nahi nikli or 3 nursery tayyar ha😂😂😂
2026-09-02 05:32:30
11
umm.e.hadi_tuaha
umm e Hadi_Tuaha :
ہائے۔۔۔ میں بھی بڑی اوکھی ہو کر پہلی کلاس تک پہنچنے والی ہوں اور پھر پلے گروپ میں داخلہ ہوجانا میرا😂
2026-09-02 14:43:14
1
memoonarehman
Memoona Rehman :
3 ko prep se nikal kar 2 4 or 6 tak pocha diya ab phir prep ready hai😁😁😁😁
2026-09-02 09:06:46
7
musfira0991
Musfira🤍 :
qasam sy😁 meri 3 betiyan hain jo k 2,4, 7 class m hain inko aik bhai chaiye mny kaha na baba na itni mushkil sy ye sari classes k aagy barhi hun ab m nursery nhii parhungi or quran pak mukamml hua ab dobara m qaida nhi parhsakti .bs kafi hain betiyan Alhumdulillah.
2026-09-02 04:50:14
15
anabia.shah023
Anabia Shah ❤️ :
alhumdulilah myn bh 6th 4th or prep prh rhi hon 4th ka course mjy pagal kr rha hy Allah pak mjhy sbr dy
2026-09-02 13:53:35
1
muzamil.jabeen
Abdul Mutaal :
mry 3 pas bhty hoty hn
2026-09-01 17:50:01
2
meerab_fatima13
Meerab Fatima 👻👻👻🙊 :
hahahaha qasmy aisa hi hai mere b 3 hain alhamdulilah
2026-09-02 03:19:20
4
user77618040616153jiya
Muhammad Hamza Abbasi :
mera b ye hi hal hai
2026-09-02 03:17:46
4
amandua51
Dua :
same ma 1 tak Gai thi 😜
2026-09-02 10:06:03
1
jaisha.waqar
Jaisha Waqar :
😂😂😂😂 aise he story mery sath chal rahi hai
2026-09-02 03:26:21
2
skfamilyslove
S❤️K family's love :
me 3rd class tk pohnch gaii thii😢
2026-09-01 22:27:59
1
kjmatchmker
k.j official :
same😅
2026-09-02 02:33:14
2
redmee39
kitcat2000 :
Meri b ya hi condition ha Kuch smajh ni a Ra Kesy start kron dobara,😭😭😭
2026-09-01 18:31:12
0
eilaf_fatima1
Hafsa Naqqash :
behan kiun tension de rhi hoon hum ne tou Socha hi nhi yeee😳😳😳😳 hmri bari bhi any wali next year se
2026-09-02 10:45:03
3
ss948263
aquarius30 :
اور میرا بڑا والا نیکسٹ ائیر کالج چلا جائے گا انشاء اللہ اور دوسرا تب سکول داخل ہوگا ابھی 🤐
2026-09-01 17:52:30
1
rabiamirza300
pisces 💙🩵💙 :
mujhe perhai itni Pasand nai thi ab apnay bachoun ko perhati itni mehnat SE aisay lag raha me b unkay saath perti ab 😅
2026-09-02 00:26:51
1
arousahaseeb
horeyawahb :
Mera 3 bar nursery hoga.
2026-09-02 09:25:10
1
To see more videos from user @hira.bilal1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About