@kajol_stha95: Mobile Banking को PIN/Password बिर्सिनुभयो? 🔐📱 धेरैजना साथीहरूको यही प्रश्न आएकोले, आजको भिडियोमा PIN/Password बिर्सिएपछि के गर्ने? भन्ने विषयमा जानकारी लिएर आएको छु। आफ्नो Banking सम्बन्धी queries कमेन्ट गर्नुहोस्। सकेसम्म सरल र practical तरिकाले जानकारी दिने प्रयास गर्नेछु। 🙏 #MobileBanking #BankingTips #BankingAwareness #DigitalBanking
Ma abroad xu bt mero npl ko Nbr thiyo..k garne hola
2026-09-03 03:08:08
0
bijaybishwakarma4 :
RBB bank ko apps ko password yad xa apps ni open hunx tar transaction garne PIN number birsiyo kasari banaune hola?
2026-09-01 17:39:44
1
Dear(पुनर्जन) N Kshetri :
roaming on pani xaina,,bides ma vako manxe le blocked vako mobile banking kasari re-start garne?madam reply please 🙏🙏🙏
2026-09-02 00:14:18
0
Bantawa :
device changeko baare ni vanidinuhos
2026-09-02 04:07:44
0
सुमन लाप्चा :
mero password wrong garayra block vako k garnu parxa
2026-09-02 04:31:23
1
💝NETRA@SHAHI😁🌺🇳🇵🇧🇭 :
Good idea....🙏🌺🙄😁
2026-09-02 00:42:12
1
सरकार :
Plz help me.. malile use gardai aayako mobile banking mobile Cheng garda chalaun milen ra mobile banking block vayo ..
2026-09-02 03:33:34
1
bikash limbu :
ATM को चाहीं कसरी गर्ने Mam ?
2026-09-02 13:45:53
1
Dorje🤟dong🙏tamang :
अनि OTP कसरी आउछ
OTP आउनको लागि त सिम चाल्नु पर्यो नि
2026-09-01 18:51:42
0
DG :
maile ni try ta gareko paisa balance matrai katyo
2026-09-02 07:13:48
1
santosh karki :
great information
2026-09-02 04:53:41
1
✨✨🍀 :
oh ho hajurle kati ramro sanga bujhai dinu vako🥰❤️🥰
hijo ma itahari sunrise bank gako tya ko ekjana gori chasmiss le boldai na boleko jab ki testo kehi bhidbhad nai thiye na..maile mobile banking pin block vako xa ke garnu parxa vane ko tyo chasmiss le ignore gare ko garai gari rakhna ani maile arule sunne gari sodhe paxi chai euta form bharnu vanera dien ani tespaxi feri ignore gareko garai garin..paxi arko intrans garna gako bainile yo form herdinus na fillup vako xa ki xaina vanera tespaxi tyo chasmiss le tehi baini lai usko mobile num kasko nam ma xa sodha ta vane ki hou..tespaxi xaina vane ko tyo form chyati deu bhane ki hou😏
2026-09-03 04:33:45
0
🦀🦀Hee+mal🦀🦀🦀 :
म हाल नेपाल बाहिर छु। नेपालको नम्बर चलाई राछु तर मोबाईल चेन्ज गरे लगिन गर्दा otp आउदैन के गर्नु पर्ने हो ।भनी दिनु न मेम plz
2026-09-03 06:25:54
0
Nitesh jung karki :
Good job
2026-09-03 02:37:16
0
ॐ प्रदिप ढकाल ॐ :
महिले मोबाइल बैंकिङको ट्रान्जेक्सन् पनि बिर्सिएर मोबाइल बैंकिङ नै ओपन हुदैन तेसलाई कसरी रिकभर गर्न सकिन्छ।
2026-09-03 06:04:20
0
Mr. रायमाझी 👨👩👦🚩🕉️🇳🇵 :
म हाल देश बाहिर छु मैले पासवर्ड बिर्सिए तर खोल्दा यस्तो देखाउछ यसलाइ कसरी गर्न सकिन्छ मेडम👏
2026-09-03 05:23:18
0
puspakarki :
Good idea 👍
2026-09-02 03:13:09
1
अधुरो जिन्दगि💔💔(Li ला) :
yo roming kasari on garne
2026-09-01 23:20:30
1
neesha123 :
otp nai audaina kati try gardani ,
2026-09-02 00:10:12
1
john magar. :
old password magxa ta
2026-09-02 20:09:16
0
Deep🇲🇹 :
Mobile banking blk vayo abo k garne m bidesh ma xu kasari
2026-09-02 16:18:15
1
Khatiwada debu07 🇳🇵🇨🇦 :
मेरो चै NMB को Ac हो मेम सिम हराएर फोन चेनज गर्न पनि पाएको छैन mobile banking ले गर्दा । फेरि active नहोला अर्को फोनमा भनेर 🥱
2026-09-03 06:05:15
0
KAMAL KHADKA 🕉️🇳🇵🇲🇾 :
फोन नम्बर पनि खराब भएको छ म विदेश मा छु एप्स बाट खोल्छ
2026-09-03 11:37:28
0
🧿 :
❤️❤️❤️
2026-09-02 09:11:55
1
To see more videos from user @kajol_stha95, please go to the Tikwm
homepage.