pihak konsesi lmbt bertindak... LLM kena tgk semula bab ni... kejadian pkul 3pm smlm.. skrg 9pg tak settle lg... kalau lebuhraya utara-selatan pihak konsesi cargas....
2026-09-02 00:48:59
193
appleuser7643896 :
Mcm mana geng kete letrik ngadap…kepala otak mesti pikir power bank🤣🤣🤣
2026-09-02 11:12:34
56
@SON :
Setiap kali musim cuti, confirm jem teruk. Tapi sebenarnya banyak kali bukan sebab kemalangan pun, tapi sebab perangai manusia sendiri. 😑
Jalan tiga lorong, lorong paling kanan untuk laju pun boleh dipandu macam lorong santai. Nak laju, laju sendiri. Nak perlahan, perlahan sendiri. Orang belakang nak potong pun susah. Sampai dekat simpang pula tiba-tiba tekan brek macam baru nampak hantu. 🤦🏻♂️Lepas tu semua tertanya-tanya, “Kenapa jem teruk sangat?”
Jem sampai berpuluh minit, ingatkan ada kemalangan besar. Sekali sampai depan… tak ada kemalangan pun. Rupanya kemalangan akal. 😂
Bukan jalan tak cukup, tapi otak yang tak cukup. Kalau semua orang tahu guna lorong dan tahu jaga jarak serta kelajuan, takkan sikit-sikit terus jadi jem panjang macam ni.
Jalan raya tiga lorong, tapi cara memandu macam tiga orang kongsi satu otak. 🤣
2026-09-02 14:04:14
42
zola .. :
plus juga terbaik....7star....ada kemalangan cepat bertindak....staff bgus bt kje...
2026-09-02 05:16:20
82
Zulkafli Abdul rahman :
Lembaga Lebuh Raya x kan x da alternatif utk kurang kan kesesakan nie. Pinjam la 1 lorong laluan arah menghala ke Bentong. Laluan sebelah kan lenggang.
2026-09-01 20:00:31
53
ErunWahab :
saya kena dari tol karak pkl9pm sampai pkl 6.45am baru sampai shah alam
2026-09-02 06:54:02
55
MR@Ley :
tol mahal service out lembaga lebuh raya ,dlu blh je buka 1 lorong..sblah huhu
2026-09-02 01:17:19
18
Kratos :
haha.. rakyat sengsara.. economy teruk tapi best jalan guna minyak
2026-09-03 02:11:10
2
syammayat :
klu Kita fikir balik.. inilah jalan utama org Pahang, Kelantan Dan Terengganu lalui.. dari dahulu hingga kini..
ketepikan jalan alternatif jalan lama gombak bentong..
Aku dari kecik sampailah umur nk cecah setengah abad ni duk tertanya Tanya knp pihak kerajaan X da usaha nk wujudkan lagi jalan contoh dari semenyih ke bera ke, geng putrajaya cyberjaya ikot mantin ke tebus penlangai ke...
walhal kerajaan boleh wujudkan atau keluarkan duit Bina Lebuhraya kearah lain.. contoh highlata, highway timur barat.. Aku setuju buat ECRL Tu.. tapi Aku berani x ckp.. rakyat Malaysia ni lebih selesa Naik kenderaan sendiri dari pengangkutan awam mcm Tu.. bkn isu jem highway bentong jarak ni baru berlaku dah lama...
2026-09-02 23:10:04
6
msulpaint :
kesian dan sedih kat anak jati Pahang blk kl jammed teruk...padahal dekat saja.. sapa la punca jadi mcm tu ye.. hmmmm...😅
2026-09-02 04:30:50
23
AdukaPutra1 :
lain Kali kalau Jem, ikut Jalan karak plangai ke jelebu.. boleh kluar ke semenyih dan kajang...sekian
2026-09-02 11:28:35
8
𝙈𝙖𝙡𝙚𝙠𝙮𝙪𝙨𝙪𝙛𝙛 :
12pm gerak santai2 dari ganu , masuk karak melekat ... 5am baru sampai kl .. biru kaki layan manual 😂
2026-09-02 09:04:02
8
Abe Z :
tu selalu cakap kat Kelantan selalu jem. kan dah mendapat.. berapa lorong pun jem... 😂😂
2026-09-01 22:46:21
6
Lone ranger :
Standart la cuti panjang, hari bile jer x jem, tmbah pulak awal bulan org dah gaji, xde pelik pon😌😌
2026-09-02 17:16:36
1
Abdul Rahman :
Lpt ni teruk pengurusan dia, konsesi paling miskin agaknya. Rfid pon xde sediakan lorong
2026-09-02 14:48:53
11
Haq i'm🤫 :
pentingnya infrastruktur jalan raya belah pantai timur yang lebih luas dan byk jaringan...
kadang faktor jem sbb terowong Genting sempah... interchange yang laluan xbanyak...
2026-09-02 12:29:26
6
armanshark :
dahlar tol kena bayar pastu ngadap jem lg, org masuk jln tol ni sbb nk beli masa skang da terbalik plak, patut bg rebat tol atau diskaun pd pengguna yg menanggung masa yg lama ni
2026-09-03 02:16:17
6
8841 :
bila kerajaan tiada perangcangan ni lah jd nya.. kenapa kerajaan zaman dahulu boleh bina lebuh raya utk kemudahan rakyat.. sebab kerajaan dulu berfikiran lebuh raya yg terancang adalah sumber ekonomi
2026-09-03 15:05:38
0
Salwa7772 :
jem ni..rasanya ada buat jln..dr 2 hala jd 1 hala..tu yg berebut2 nk msuk line.
2026-09-03 03:33:46
1
Shana_Penunggu_Hostel :
Memula rs nk marah bile suami ajak lalu karak, klawang, lekas.. lepas tgk update kat tiktok, phewwww! Pilihan yg tepat!
2026-09-03 12:24:21
0
pie3387 :
sng je x nk bagi jam, naik kan harga petrol 100 inggit selitar
2026-09-02 03:46:36
0
Anak Ayah 3 :
baru tahu ke ? setiap kali cuti umum mcm ni la haishhh 😂🤣
2026-09-02 23:40:44
0
To see more videos from user @bossalex1491, please go to the Tikwm
homepage.