@asmidaothman: Haaaaaa tulatu...

Asmida
Asmida
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 01 September 2026 17:40:33 GMT
189544
13215
958
2340

Music

Download

Comments

nrmjdh_syeddann
Jidaaaaa :
Kadang2 aku tertanya2. Memang ade ke orang soal macamtu & mulut jahat macamtu? Sebab almost 10 tahu aku suri rumah takde lagi orang soal macamtu.
2026-09-02 12:18:14
500
svhlhx
aila :
g klinik nurse tu kata. "knp kata suri rumah je... itu impian ramai orang tau"
2026-09-03 02:38:16
250
syazzysyana
Syazzy Syana :
Pekerjaan : Surirumah Hadir ✅♾️🫶🏻
2026-09-02 10:28:32
1057
blinkblinkcactus77
Rasberryberry🧚‍♀️ :
Paling nyampah lps kita bgtau tak keje tiberr disuruhnya kita keje itu keje ini.. lahhh aku ckp aku Tak keje, bukan Tak ada duit! Haihh la manusia ni aneh2 je😅😏
2026-09-02 15:24:43
298
nsyaaaaa09
Nsyaaaaaaaa :
Tak dosa kan kita songlap duit suami 😜
2026-09-02 10:53:27
105
meksya_lynn
meksya_lynn :
dia tak tau ke suri rumah tu dream job pp.. sapa je taknak ditanggung husb spenuhnya..
2026-09-02 15:47:30
71
norabitah
aurora :
ada org pernah tanya aku "taknak kerja ke" pulakkk aku kahwin ni sbb aku taknak kerja lah
2026-09-03 04:12:03
47
emylea35
Emylea Abdulla :
saya tak de lah bangga sgt jd surirumah.life pon ok.ada rumah, kereta,ada mse boleh bwk ank brcuti, weeknd boleh jalan2 dan mkn luar.brsyukur sgt.cuma kewangan tu ckup2. tp nafsu ni kdg nk mcm2😅. cntohnya handbag ada brand,ksut ada brand.tp sbb fkirkn kprluan ank lg penting.kdg sye rse down kat situ.hekhek.saya boleh dpt semua tu tp mcm kena limit hrga.
2026-09-03 06:38:51
9
syima.natila
syima natila :
Kata Suri rumah je terusnya suruh berniaga suruh Jadi pengasuh lah ..dia tak tau, kita Ni busy, kejap2 kat Warung roti canai, kejap2 kat pasaraya, panas sikit lepak mixue
2026-09-03 00:48:45
39
h_h230508
H&H :
Lain kali sis jgn cakap "saya xkerja". Lain kali jawab "saya kerja Pegawai Penyelenggaraan Dalaman dan Strategi Kewangan"🤣😂🤣. Biarkan dia nganga..bila tanya keje ape tu? Keje songlap duit suami, dan habiskan duit suami tanpa rasa bersalah.Biar dia terkebil2 kat situ.
2026-09-02 23:23:05
32
izzahafzan
IzzahAfzan :
Habis baca mulut aku “bodo laaaaa🤣🤣🤣betul jugak hahahaaahaha”😂😂 suri rumah duit baki pun buat2 lupa 😅apa kan lagi selup poket dpt segumpal hahahahahahaha
2026-09-02 08:58:21
106
chocolate.moist13
Chocolate Moist :
love..your words🥰
2026-09-02 14:42:09
0
moleq_keneq
moleq_keneq :
surirumah baru 5 thn..😂😂 bestt ooo walaupun duit gaji xde
2026-09-02 13:31:20
27
aeshaschaary
l i t t L e || c H a :
haha deep 🤣🤣
2026-09-03 06:21:33
0
eiqanadia_
eiqanadia :
ada org ckp dkt sy kan... klau org tanye jangan ckp "surirumah JE" . ckp je "surirumah" dgn konfiden tau. kalau kita kata 'surirumah JE' nampak mcm kita sndri pon nk rendah kan diri sndri. sbb tu nnt org perlekeh kn kita. hehe..
2026-09-02 13:52:59
29
mama.intan9114
mama intan :
slay sis🤣🤣
2026-09-03 05:52:00
0
norhaslieenda
norhaslieenda :
Elehhhhh... Jeles la tu kannnnnnn kena kerja... Hahaha
2026-09-03 02:29:07
6
sarasofea90
eyqalyka :
Bhahhahahah
2026-09-03 05:13:41
0
mantanmisi
acikmisi :
Recently ada jumpa saudara jauh.. Bermanis muka masa bersalam, sekali dia buka mulut bg soalan puaka.. "Makin besar (gemok) skrg ya?" Time ni dah sentap tp masih senyum, kita balas la "ya, hati bahagia" .. Dia bagi lagi pedih "oo.. Betul la, dok saja ja".. Dr manis aku terus berubah muka "eh, tak duduk saja la, mcm2 keja kena buat" aku terus blah tak pandang muka dia dah.. Celaka betul manusia mulut longkang camtu.. Time aku keja sibuk mengata aku busy keja shift smpai tak sempat blk kg jenguk mentua.. Dah jd housewife skrg, mengata aku duduk saja plak.. Dari seorg nurse gaji byk kena kata, apatah lagi jd housewife yg tak bergaji lgsg ni.. Mmg tak guna betul la manusia camtu..semoga tak bahagia hidup manusia yg mengata aku di blkg
2026-09-03 01:42:00
12
sushiimayo
Insyirah Malek :
Me tengah makan. Husbanf wasap “dah makan belom? Saya nak beli makanan ni” me jawab “belum, boleh jugak” AAHAHHA 🤣🤣
2026-09-02 09:10:56
62
amiyafatini
amrhftni8 :
Setuju ! Jangan sampai duit suami dia pun kita ambil nanti 😜 sibukkk aje 🤣
2026-09-02 12:33:31
5
dian_rizqi4u
Gemini May :
terasa kite wak ayat last tu . rupanya dlm diam kita ni kaki sakau jugak 😂 tapi xpekan duit laki sndri 😆
2026-09-02 11:21:22
13
ateeya29
TIA :
hahahahahahahaha.. risau rumah jadi hub parcel je, duit suami pun hari2 parcel sampai inikan gaji pm berjuta lg sakan kita joli🤣
2026-09-02 07:05:40
23
azielaeylasignature
Azielaeyla Signature :
😂😂.. Aduhh sama weii.. Duit zakat ngan tabung aji abis masuk acc aku😂
2026-09-02 09:22:17
6
yanaaazlii
yanaelyana :
Hahahahha sumpah terhibur😂
2026-09-02 04:24:28
10
To see more videos from user @asmidaothman, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About