@theend8090: اس میں بھلا عورت کی ہی ہوتا ہیں-🫰

Ꭲʜє  Ꭼɴᴅ
Ꭲʜє Ꭼɴᴅ
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 18:00:04 GMT
225587
15717
783
3346

Music

Download

Comments

batool_414
AQSA✨ :
I wish k WO mujh pe pabandian lgaen har us bat pe jo unhen achi ni lgti , I wish k wo mujhe bahir jany pe prda krny ka kahen, I wish k wo mujhe dusry lrkon se bat krny pe token mean har ek bat pe..!! 😭✨
2026-09-02 05:34:06
213
zanfar2876
غضنفر رشید :
پابندی لگانے والا مرد پسندیدہ عورت کہ سامنے زلیل ہوتا ہے 💔
2026-09-02 04:34:44
474
heer152205
Heer🦋 :
But mujy esa mard boht psnd hai
2026-09-02 08:47:19
86
s8729315
Unknown 🙌🏻👀👤…. :
Mjhe bht bht bht bht bht bht psnd h 🥰🥰
2026-09-02 10:10:52
19
minsaarshad1
cutie pie :
mujhy to both pasand ha bus agr vo sath na chory ma to sans bi ous sy pouch kr lu qasam sy agr vo akhri sans TK sath rhy to
2026-09-01 23:28:35
36
ladli.mano07
🍷𝆺𝅥⃝❤️🦋⃟≛⃝Mehar Zadii𝄟✮⃝♥️ :
urt py papandi wahi mard lga ta ha Jo urt ko apni izat smjhta ha tu phir usko hr ceez sy mahfoz rkhta ha🫴🔥
2026-09-02 03:57:40
183
sbaloch130
sawaira :
muja to Apne Jan sa bhe zadiya Pasand ha ♥️
2026-09-02 03:44:27
54
chaudhary._mh
MH💐 :
Muji tu both pasend ha 🤌🏻💗
2026-09-02 14:55:21
11
cutegirl355678
Ashu🎀 :
وفادار لڑکے کی تلاش❣️🥺
2026-09-02 12:30:02
16
balochzadi9775
Baloch Zadi ❤️ :
ni mojy to bahut pasnd hai aise mard jo roka ta hai ka ye mat kro wo mat peno wo kahta hai na ورنہ باغ اجڑ جاتے ہیں جن کی مالی نہیں ہوتی 💔🫠🥀
2026-09-01 18:10:07
150
ihatethisfakepeople1
ϻÃĴŇǗ ĴǗŤŤ, 👿 :
I need gf but
2026-09-02 14:53:32
3
malikshahzd6
ᴍ ᴀ ʟ ɪ ᴋ ✨❤️ :
پابندی لگانے والے یہاں ہوتے ہیں..؟🥹😭💔
2026-09-02 06:53:52
56
dreamy_aura102
𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎𝒚 𝑨𝒖𝒓𝒂 🦋✨ :
panbandiya tu achi hoti hai ... ma tu chati thi ka wo pabandiya lagya .. ma Kuch gahlt kro mujha roka . ma Kuch gahlt Khao gussa krya likhn bss rhay Sirf Mera ... magar khir 💔
2026-09-02 10:25:09
9
angel._.1177
ANGEL._💞 :
jab woohiii aurt uspeee wohi pabandi lagai phir mard zaat q bhag jati ha🤍
2026-09-02 09:24:20
6
moonshine_bia
𝑴𝑶ح𝑻𝑨𝑹𝑴𝑨ᯓ˚˖𓍢ִ໋🦢 :
mrd usi ort p pabandi lgata ha jisy wo apna manta ha🙃
2026-09-02 12:18:01
6
atifjamali09
⚔️Aطif جamaلi⚔️ :
Mera Muji as leya chor gya🥹
2026-09-02 03:31:00
3
abbas121218
😍𝓐𝓵𝓲 𝓑𝓪𝓫𝓪😍 :
yes its really 🥺🥹😭💔
2026-09-02 05:11:42
2
jazi_raj_official
👑🖤 :
Naaah bruh
2026-09-02 05:04:36
1
itsmeamu297
Meenah :
Esa nhii ha.. Jo insaan aap sy pyar karta ha. ap ki fikr karta ha achy bory ka frk wohi battaa ha. agr wo time pass kar Raha ha tu us ki partner jo marzi karti rahy. us ko koi parwa nhi hoti.. ek acha mard hi apni partner ko sumbhal k rkhta ha..❤️‍🩹😌
2026-09-02 06:31:47
13
miss_pretty2324
᭄⸙꯭𓆩꯭𝐌𝐎𝐇𝐓𝐀𝐑𝐌𝐀𓆪😌❤️ :
passand hai 🫠🤌🏻
2026-09-01 20:50:00
59
zoomout.444
M~🌸 :
Pasand Hein bilkul lekin ek hadd tk... Mera manna h k had sy zyada agr pabandian agr lgye toh orat KO guttthan hony lgti h..🤌🫠
2026-09-02 14:21:56
18
alina456774
M🥀 :
mard ho tuo aisa ho ♥️
2026-09-02 04:31:30
41
zinda.lash751
🍻ᥫ᭡𓆩𝑨𝑵𝑵𝑼𓆪🧸⃟🌷🦋 :
are wo papandiya nhi lagta balke wo nhi chahta ke koi or na use le jaye or wo muhobat karta he to Jo chez use na Pasand ho wo nhi karna chaye
2026-09-02 04:53:02
24
staylis.queen
staylis queen 👑👑 :
nhi Pasand krti
2026-09-02 04:18:09
30
khani4632
♥️ :
NAHI, blky main tho Khush hati hon ka koi he jesy meri parwah hey 😌
2026-09-02 05:40:47
19
To see more videos from user @theend8090, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About