@wajahatbaqi: #Pakistan #MusicHistory #PTVNostalgia #2000sthrowback #PakistaniMusic

Wajahatbaqi
Wajahatbaqi
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 19:16:55 GMT
50808
3638
172
325

Music

Download

Comments

hinazubair_blogs
Hina Zubair :
1. Kaho ik din 🔥🔥 2. Ik Baar Kaho Tum Meri ho 🔥🔥 3. Apki yaad ati Rahi raat Bhar 🔥🔥 Ahmed k yeah 3no songs tabahi thai us time love those days 🫶🏼
2026-09-02 03:24:13
47
khanzadi38654
alone girl89089 :
school time boht miss karti hu ab wo time wpas nhi a skta aisy song sunny k liye wait karna prta tha 🥺 ab asy song nahi milty
2026-09-02 17:07:00
9
nafy3447
Nafy :
Such an underrated artist. Such a beautiful voice and stunning lyrical talent.
2026-09-01 21:58:05
11
fam0us4u
Talabgaarطلبگار :
Kahan le gaya yeh song 16 Saal peechey Aaahhhh uffff
2026-09-02 03:35:45
6
ishfaqmarwat03
Ishfaq Marwat :
نئی نئی جوانی تھی اور تازہ تازہ عشق ہوا تھا تو آدھی رات تک ٹیپ ریکارڈر پے یہ گانا سنتے تھے کیا ہے یادگار وقت تھا وہ بھی 🥰🥰🥰
2026-09-01 20:18:10
47
maan50854
M Maan :
kaash waqt wapis a jaye Kya yaad krva dia love you o gya g
2026-09-02 02:18:56
5
muhammad.nadeem.g24
Muhammad Nadeem Ghulam sarwer :
STN or channel 3 PR SONGS OR CARTOONS DEKHTE THEY 😂
2026-09-02 18:14:42
1
arslan_306
👑ɪᴹ᭄ꪖ𝘳𝘴ꪶꪖꪀ.🦅 :
Kash bachpan wapas a jay😞
2026-09-02 10:08:31
9
mustafakhalil8
Mustafa Khalil :
💔 Ma jb 12 saal ka th🥲
2026-09-02 19:08:14
4
m_lucky1111
TaurusGIRL1111 :
Array wah kia yaad dila dia...
2026-09-02 16:13:28
1
zar_maala
🩵 :
ایک گانا تھا پرانا تجھ کو شام کہوں گا بس یہی لائن یاد ہے پلیز اگر کسی کو پتہ ہے تو بتا دے پلیز
2026-09-02 09:59:53
3
silentworrior5
7 star :
kon say wqt mae lay gya zalim 🥰🥰
2026-09-02 07:10:42
5
wasimakhtar6286
Wasim Akhtar :
one Of My favourite song
2026-09-01 22:39:44
4
user2618844888478
Arham :
One of my most most most favorite song 🥰
2026-09-01 21:10:11
3
ghazanfarmalik83
Malik Ghazanfar Awan :
Ahmed JahanZaib called Era ❤️
2026-09-02 09:13:39
1
hira.baje6
Hira baje :
hye humara bachpan
2026-09-02 13:03:08
0
saqib_hussain426
saqibBhatti426 :
ہائے بچپن گزر گیا
2026-09-02 05:39:06
4
baaazigar
Muaz Hashmi :
I think bilal Saeed copied hi style
2026-09-02 10:41:38
1
zain.memon.110
Zain :
Pentium 3 computers par songs sunte the aur mp3 devices newly launch huy the us waqt, wah kya time tha
2026-09-02 11:21:30
1
bili28516
Tired Soul :
😳😳😳😳😳I feel in 2000,🥺
2026-09-02 06:01:41
1
user948383279
Kamran khan :
super sequence of music uplifted by AJ.very magical singer
2026-09-02 09:01:45
1
meharg9151
memona usman915 :
kai dafa jab ye songs wala program lga hota tha ghr me abu nai hoty thy to me unchi awaz me sunti thi😊
2026-09-02 11:16:26
2
ahsanbukhari65
Ahsan Bukhari :
کیا وقت یاد کروا دیا قسم سے۔۔۔کاش گیا وقت واپس لوٹ کے آ سکتا۔مگر اب باری لوٹنے کی وقت کی نہیں ہماری ہے۔۔۔😭🥹😔
2026-09-02 17:53:29
1
arslan.manzoor80
Arslan manzoor boken :
ooo hoyy ohyy kya song tha yar apne waqt ka aj b suno to memory back chali jati
2026-09-02 05:20:28
1
angle_224466
Nissa Ali :
my favorit song
2026-09-01 21:59:16
2
To see more videos from user @wajahatbaqi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About