Jab mena join keya to Onko Tampreture howa tha tez phr Mena resign de deya
2026-09-04 06:44:26
1
گمنام🦋 :
kasmy ma to wad koi chnga nahi jay😭😭
2026-09-03 15:36:55
3
Abdullah Mustafa :
one day inshallah
2026-09-03 09:10:53
2
Friendship😜 :
kia pata wo seena sa lagana akhri dafa ho 🥺
2026-09-04 07:07:19
2
*سید محمد عثمان شاہ*🎖 :
wo janty ha hum foji kabhi ghar ni ashkt aur zindagi beet jati ha ghar aty aty is waja sa meri ami jan tu chora hi ni tha first time bari mushkil sa [Teary eyed]
2026-09-04 02:50:13
1
⚔️🇵🇰ₐₗₚₕₐ Gᵣₒᵤₚ ₗₑₐdₑᵣ 🦁⚔️ :
same yar mukhlis 2 hi log hoty puri Dunia ma maa to phir bhi to k seeny say laga k Pyar zahir kr deti ha lakin Walid wo to andr hi andr rota ha or bahir say Hans Raha hota ha 🥺🥺 Allah dono ko salamat rakhy ameen🥺
2026-09-03 17:08:37
8
꧁༒☬Mubbashir☬༒꧂꧁༒☬Bhurgri☬༒꧂ :
Bhai ma ma hoti ha
2026-09-04 08:25:31
2
♡_𝘾𝙃𝘼𝙐𝘿𝙃𝘼𝙍𝙔_♡ :
Bhai hamary pass to na Maa Hy or na hi Bharti ho pa raha hun 😭😭😭
2026-09-04 01:46:32
1
Alone girl💔 :
ma Jesy Pyar koi bhi day sakhta Bhai Allah Salmat rakha ap ke family ko
2026-09-03 04:27:11
4
hashi :
maa maa Hoti Hy ☺️☺️
2026-09-04 05:12:17
1
Kashif Ali Palipoto :
me Navy me as a PMT selected hua tha Himalaya me 6 mahine training krne k baad Meri Maa ne mujhe wapis Jane ki ijazat na di