senior player ko Nikal Kay sedha mulk bejna zyadti haa
2026-09-02 08:14:39
64
A L I โข K H A N :
very good decision
2026-09-02 07:30:52
28
Malik ali :
Bangladesh test series 0
westndees 0
England 0
ab pcb kai kra ap k lea
2026-09-02 17:48:30
5
Waqas__Ali๐ :
Bhai tablez shuru kr dein ab proper
2026-09-02 20:47:44
0
pending96 :
Allah k lye pls wapis na ana app bht achay insan hoo world cricket pe reham kro
2026-09-02 20:41:03
0
Gujjar 786 :
jis tarha bhi khela ha par asa disrespect karka nikalna theek nai ha international player ha kitni performance ki hoi ha inho na past ma
2026-09-02 13:59:44
6
Zeeshan ali :
hmara king ๐ Rizwan
2026-09-02 13:22:25
9
Najam Abbas :
3,4 matches ki wja s jo log isko sympathy de re haโฆ unko pata hona chyeโฆ monthly 30 lakh milta ha bhai inko!! 100 match man of the match ho to vo bhi kam hota haโฆ.
2026-09-02 10:59:16
8
hammad :
koi bt nhi yar hota rehta ha chil maro brother ๐ฅบ๐ฅบKal b sat thy aj b ha fikar na karo ap
2026-09-02 03:13:11
12
syco prince 39 :
cricket rolata bi ha AUR hasata bhi ha๐๐๐
2026-09-02 08:39:55
8
Zubair Khan :
I love M Rizwan
2026-09-02 09:06:24
3
แดส.แดสษช๐ฏ :
bhai Isski Cricket tabah hai
2026-09-02 19:18:44
1
Asim Ali :
yar PCB ny Pakistani cricket ka mazak bna kr rakh diya hy dunya Pakistan pr hass rahi hy
Har jeet game ka hissa hy lakin ya sub krny ky liya series khatm hony ka wait krna chahiya tha
series ky drmayan sa players ko vapis bolana players ki izit ka mazak bna kr rakh diya hy
players ki izit Pakistan ki izit
2026-09-02 06:41:21
4
Muavia Khan :
carrier end
2026-09-02 12:56:35
2
Farุญan :
Well Done PCB ๐๐ผ
2026-09-02 09:49:12
1
cricket video editing :
love you rizzo
2026-09-02 03:09:33
1
M Tayyab Lashari :
good ๐๐
2026-09-02 03:55:03
0
Ashraf wadOodโค :
my favourite player
2026-09-02 19:22:51
0
Imranullah Pathan :
Pakistan ka pehla wicket kipper batsman ha jis ny teno farmets main ๐ฏ banya ha aur average 40 sy upper
2026-09-02 18:27:02
0
jack09 :
Ghareeb k lea Allah kaffi hai
2026-09-02 21:25:16
0
๐ฅHuZaIFa.. K๐ฅ :
Rizwan love you ๐
2026-09-02 19:41:58
0
Kabirk69 :
once a legend said =main ya kaptan XYZ jo bi Pakistan ke liye amandari se nhi khely ga wo zalil hoga ๐
2026-09-02 20:40:08
0
HAMMAD X SHAHEEN :
ak Time pe king howa karta tha ๐๐
2026-09-02 18:50:46
0
Mahar Qaisar Sialvi :
I love you razi ham ap ka Sath ha
2026-09-02 05:38:43
0
To see more videos from user @mrizuking, please go to the Tikwm
homepage.