@mrizuking:

๐‘ด๐’–๐’‰๐’‚๐’Ž๐’Ž๐’‚๐’… ๐‘น๐’Š๐’›๐’˜๐’‚๐’
๐‘ด๐’–๐’‰๐’‚๐’Ž๐’Ž๐’‚๐’… ๐‘น๐’Š๐’›๐’˜๐’‚๐’
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 01 September 2026 19:34:43 GMT
88537
10740
465
50

Music

Download

Comments

mehboobahmedkhan1
jam Mehboob 01๐Ÿ‘€ :
senior player ko Nikal Kay sedha mulk bejna zyadti haa
2026-09-02 08:14:39
64
alikhanktk23
A L I โ€ข K H A N :
very good decision
2026-09-02 07:30:52
28
malik_ali_747
Malik ali :
Bangladesh test series 0 westndees 0 England 0 ab pcb kai kra ap k lea
2026-09-02 17:48:30
5
waqasali9898
Waqas__Ali๐Ÿ’• :
Bhai tablez shuru kr dein ab proper
2026-09-02 20:47:44
0
pending96
pending96 :
Allah k lye pls wapis na ana app bht achay insan hoo world cricket pe reham kro
2026-09-02 20:41:03
0
gujjarsaab_7860
Gujjar 786 :
jis tarha bhi khela ha par asa disrespect karka nikalna theek nai ha international player ha kitni performance ki hoi ha inho na past ma
2026-09-02 13:59:44
6
zeeshan.ali8952
Zeeshan ali :
hmara king ๐Ÿ‘‘ Rizwan
2026-09-02 13:22:25
9
najamabbas788
Najam Abbas :
3,4 matches ki wja s jo log isko sympathy de re haโ€ฆ unko pata hona chyeโ€ฆ monthly 30 lakh milta ha bhai inko!! 100 match man of the match ho to vo bhi kam hota haโ€ฆ.
2026-09-02 10:59:16
8
simple_boy_3021
hammad :
koi bt nhi yar hota rehta ha chil maro brother ๐Ÿฅบ๐ŸฅบKal b sat thy aj b ha fikar na karo ap
2026-09-02 03:13:11
12
sycoprince74
syco prince 39 :
cricket rolata bi ha AUR hasata bhi ha๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”
2026-09-02 08:39:55
8
zubairkhan2856
Zubair Khan :
I love M Rizwan
2026-09-02 09:06:24
3
aleehasn1
แดส€.แด€สŸษช๐Ÿ’ฏ :
bhai Isski Cricket tabah hai
2026-09-02 19:18:44
1
asimali3142
Asim Ali :
yar PCB ny Pakistani cricket ka mazak bna kr rakh diya hy dunya Pakistan pr hass rahi hy Har jeet game ka hissa hy lakin ya sub krny ky liya series khatm hony ka wait krna chahiya tha series ky drmayan sa players ko vapis bolana players ki izit ka mazak bna kr rakh diya hy players ki izit Pakistan ki izit
2026-09-02 06:41:21
4
muavia.khan48
Muavia Khan :
carrier end
2026-09-02 12:56:35
2
farhan142525
Farุญan :
Well Done PCB ๐Ÿ‘๐Ÿผ
2026-09-02 09:49:12
1
sohaibdar900
cricket video editing :
love you rizzo
2026-09-02 03:09:33
1
abdulshakoorlasha0
M Tayyab Lashari :
good ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š
2026-09-02 03:55:03
0
ashrafwadood345
Ashraf wadOodโค :
my favourite player
2026-09-02 19:22:51
0
imranullahpathan
Imranullah Pathan :
Pakistan ka pehla wicket kipper batsman ha jis ny teno farmets main ๐Ÿ’ฏ banya ha aur average 40 sy upper
2026-09-02 18:27:02
0
jaccki09
jack09 :
Ghareeb k lea Allah kaffi hai
2026-09-02 21:25:16
0
huzaifa56165
๐Ÿ’ฅHuZaIFa.. K๐Ÿ’ฅ :
Rizwan love you ๐Ÿ˜˜
2026-09-02 19:41:58
0
kabirk69
Kabirk69 :
once a legend said =main ya kaptan XYZ jo bi Pakistan ke liye amandari se nhi khely ga wo zalil hoga ๐Ÿ˜
2026-09-02 20:40:08
0
hmm85754
HAMMAD X SHAHEEN :
ak Time pe king howa karta tha ๐Ÿ˜–๐Ÿ˜”
2026-09-02 18:50:46
0
maharqaisarjani
Mahar Qaisar Sialvi :
I love you razi ham ap ka Sath ha
2026-09-02 05:38:43
0
To see more videos from user @mrizuking, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About