@adv.faheen.khokha: خوش خبریں 😍❤️‍🩹@bowwewrzcw1 . . . #faheemkhokar #lahore #lahore #khokar #viralvideo

Adv Faheen khokhar
Adv Faheen khokhar
Open In TikTok:
Region: US
Tuesday 01 September 2026 19:41:42 GMT
270952
23812
588
4748

Music

Download

Comments

ahmad.bhatti5779
Ai videos For kids :
30 rupay Naan ha Our Rooti 20 ha
2026-09-02 02:02:52
6
sardar.arham87
🆂🅰🆁🅳🅰🆁 🅰🆁🅷🅰🅼 Äråïñ :
sir government hukam tu dati ha lakin nachy jo curpt log ha govt ka wo he in sa reshavat lay jaty ha or government apna he hukam ap appliment nai karwa sakti
2026-09-02 04:39:25
0
rehan25662
🤫Rehan🥵 :
bhai hamara muhala ma 25 ki rosti or Nan 30 ka ha
2026-09-01 21:44:52
23
talhakhan99604
Talha.khan.46 :
bahi naan 40 Rs or rote 30 Rs
2026-09-02 04:21:35
0
aqeel.ff11
garena official :
lahore Mai roti 20 Nan 30 🥺
2026-09-02 02:18:07
7
ali748479
Ali :
Bhai Ges our Atta b sasta kiya jaee
2026-09-02 02:14:12
5
nawab.parbana
nawab Jani ❤️ :
auto rate hotel🥰🥰
2026-09-01 22:12:22
0
shafikhanchenare
shafikhanchenare :
804♥️6000♥️♥️13000 😢
2026-09-02 04:24:02
0
asifkhansafi03
ASIF KHAN SAFI :
Bhai Atty Ki Qeemat Bhi Sath Mention Kiya Kary 🤨🤨🤨
2026-09-01 21:50:14
7
maherabubaker120
𝕄𝕒𝕙𝕖𝕣.𝔼𝕕𝕚𝕥𝕫.💫💫 :
𝔾𝕦𝕛𝕒𝕣𝕒𝕥 𝕞𝕒 𝕒𝕓𝕚 𝕓𝕖 𝕣𝕠𝕥𝕪 20 𝕠𝕣 𝕟𝕒𝕟 30 𝕜𝕒 𝕞𝕚𝕝𝕥𝕒 𝕙𝕒
2026-09-01 21:34:16
1
user7788196510131
علیشا۔۔۔۔۔؟ :
assalamu alaikum ap sabse darkhast ha agar kisi ke pas job hai to plz mujhe batate ha mere abu pahle reary lagate the lekin Police wale mere abu ke reary le gaye ha iski vajah se hamare ghar per kamane wala koi ni ha ma kafi time se job dhundh rahi hun lekin ni mil rahi agar koi allah ka banda mujhe job de de to uski ma sari jindagi shukr gujar rahungi bahut majburi se msg kar rahi hun🥺😭
2026-09-01 20:40:59
5
behzad.3x
𝑀.𝐵𝑒𝒽𝓏𝒶𝒹 🦅 :
بھائی کوئی آتا ہی نہیں شکایت کرنے پر اور دوکاندار عام آدمی کو کچھ سمجھتا ہی نہیں الٹا بدتمیزی کرتے ہیں
2026-09-01 20:34:54
10
zaddirana07
🔥_Rajpoot_🔥 :
ooo Bhai rothi ka rath tu na dhakh dya or attA ka rat kon kam kar way gya .............
2026-09-02 02:19:23
2
dilawerkhan2631
Dilawer Khan :
بھائی صاحب جب 16 روپے کی روٹی ہوگی تو اگلا 20 ہی لے گا ایک روپے تو ہے نہیں اج کل اگلا 20 ہی لے گا پھر
2026-09-01 20:46:31
7
abdulhameedawisi
عبدالحمید آویسی :
جب 123456789 ایک روپیہ سے 9 روپیہ ھی ختم ہو گیا ہے تو 16روپیے کہاں سے۔ 16 روپے آئیں گے
2026-09-01 20:41:46
4
shanichristian
Shani Christian🇵🇰>🇴🇲 :
bhai humra yaha be 30 nana or roti 20
2026-09-02 02:53:52
1
maan67861
Maan😘 :
hasy k ilawa Kuch nhi aya
2026-09-02 02:27:05
2
user150076962
Mohammad Sajid :
is sy koi faida nh hony Wala
2026-09-02 01:45:27
2
mueen78906
Abdul hafeez chatta. :
بھائی جان جس حکومت نے یہ فیصلہ کیا ہے 16 روپے کی روٹی کیا ہے انہیں یہ نہیں پتہ کہ دو روپے اور ایک روپے کا سکہ تو ہم نے بند کر دیا ہوا ہے
2026-09-01 20:43:45
14
fayyaz.ali27444
Propity lover :
kakh be ni hota
2026-09-01 20:37:04
2
malikmustafaamin061
Mocha brand061 :
hamri mihlya ma 15 ssal kha sy nan 30 rupya ka du rha ha
2026-09-01 20:34:40
2
muhammadirfan372
꧁༒☬M.Irfan☬༒꧂ :
25...30
2026-09-02 05:10:17
0
assellavar1
Mano Billi :
ye kb hua date or month btayn
2026-09-02 05:10:54
0
muhammadirfan372
꧁༒☬M.Irfan☬༒꧂ :
till Wala Nan 40 rupay
2026-09-02 05:10:38
0
To see more videos from user @adv.faheen.khokha, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About