nhi ma Apne mian ki family k sath buhot happy happy rhon gi shahdi k bad
2026-09-02 07:53:16
2
Madihasharif Chouhan :
bhai susral waly ko bardash hi nai bahooooo 🙏
2026-09-02 19:05:47
0
mobeen :
Assalamu alaikum bhai aapki badi meherbani hogi aap mere bhaiyon se mera hissa dilwa de main bahut pareshan hun mehnat Karti hun kyunki mere shahar Nahin Kama sakte vah sugar ke marij hain mere bhaiyon ko bilkul sharm nahin aati main job karti hun to mere Ghar Ka kharcha chalta hai
2026-09-02 11:19:35
1
M. Hamid :
bilkul
2026-09-02 08:33:13
1
islam_dailyx :
ایک سیکنڈ سر جب لڑکی والوں نے جہیز بھی لڑکےوالوں کی ڈیمانڈ پے اچھا خاصہ دینا ہے لڑکے والوں کے خاندان کے کپڑے بھی ان کی ڈیمانڈ کے مطابق لگانے ہیں آج کل کے دور میں اپنی فریج یا اےسی نیا لیا نہی جاتا ان کا گھر پھرنا ہے پھر سسر آل جا کے خدمتیں بھی کرنی ہیں نکرانیاں مفت کی بننا پڑتا ہے تو اچھا نہی لڑکا ہی گھر بلا لو لالچ پے بات نہ کریں جہیز پے بات نہ کریں سسرالیوں کے غلط رویوں پے بات نہ کرنا مرد بھی کبھی لڑکی والوں کی طرفداری کرئے گا نہی کبھی نہی بےشک مولوی ہی کیوں نہ ہو 😡
2026-09-02 19:18:44
0
@#?f :
bilkul thk yahi Kuch horha ha isi Liya ghr ujer jaty hain or maa bap boj bj jaty hai bety pr q ka usa lgta ha agr wo bv ki ni many ga to usa us ki bv chor ky chli jye gy isi Liya wo khuni reshton ko chor deta hai
2026-09-02 17:31:17
0
saqlan Mughal :
susral k sary kam kr k b hum bury hain۔
2026-09-02 18:20:58
0
rubyrauf :
nai bahi susral system me husband k maa bap ko bhuo sy problem h wo compromise nai krty kise b bat k lye Kam krna problem ni h wo krny hi nai dity apny bety ki shadi ki h tu phly sochy larki ko hr waqat harassment ka samna krna prta kitchen me un ka kanon chlta h Allah ny kab kha tha k bhuo ko zalil kro us ny Kon sa gunha kr diya shadi kr k
2026-09-02 17:44:26
0
Ayesha sheraz :
right yahi ho raha hay
2026-09-02 15:30:08
0
Rana..SM :
jo larkian sasural ki khidmat kr rhi hn SASon ne unka Jo Hal kia h uske bare me b Kuch bta den plz wo bahu Kahan jay
2026-09-02 10:42:44
6
hanahana❤️ :
bilkul shea
2026-09-02 19:03:46
0
M. Hamid :
fake account hai subyal Bhai ka
2026-09-02 12:23:12
0
😍😍😍 :
O Bhai mostly sasen khidmat py nhi balky bardasht hi nhi krti bahu ko dushman samjti hen azab bni Hoti hen ,
2026-09-02 17:21:00
0
🔱🥷 عبرالرحمن🚩👑 :
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2026-09-02 03:30:40
0
user5498168886327 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 13:17:22
0
RIFFAT KHALIL ❤️ :
😂😂😂
2026-09-02 17:33:01
0
Omalia Hair Oil :
🥰🥰🥰🥰
2026-09-02 18:24:38
0
Mohammed ayaan :
🥰🥰🥰
2026-09-02 16:11:05
0
@Hafiz Hammad 425 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 16:47:03
0
Akunzada🇸🇦 :
🥰🥰🥰🥰
2026-09-02 15:24:17
0
warayo :
🥰🥰🥰
2026-09-02 15:06:54
0
ZAYN :
🥰🥰🥰
2026-09-02 17:54:03
0
moon 🌙 😍 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 13:13:05
0
zohranJani401 :
🥰🥰🥰
2026-09-01 22:39:42
0
To see more videos from user @mehartalha_teamabs, please go to the Tikwm
homepage.