@all.about.hasutek: Ni paling puas hati aku beli tahun ni… Suede-textured finish nampak mewah, tapi ringan je untuk daily wear. Ada inner pouch yang buat phone/wallet/cosmetics kemas, tak bersepah. Kalau nak, boleh check kat sini #tiktokshop #fyp #handbag #womenbag #barangviral #reviewjujur