jo nam taklif dy usko mitta dn r wese b us bichari ny itni kosis ki thi
2026-09-02 03:55:09
208
Nahal Hayat Haral :
but she still follows him
2026-09-02 10:03:03
0
m_inshal1 :
Uska Account Verified howa hai! And for account verification originally CNIC name is important
2026-09-02 04:59:22
41
طیبہ قیصر 🇵🇰🇵🇰🇵🇸🇵🇸 :
Rajab ne us ko talaq di hai is ly nam change kiya
2026-09-02 03:02:22
44
whyamirah1 :
Bht bura hua jo b hua.
2026-09-02 04:55:17
36
Arman Faiz :
literally I'm crying 😭 to see this
2026-09-02 06:17:18
13
ఌ︎𝒽ℯℯ𝓇 𝓈𝒽𝒶𝒽ఌ︎ :
NH NH emraj hi h till end😭😭
wo verify k lye id card k name rakhna Hota h snap par eman Rajab hi hn
insha'Allah emraj 🥰🥰🥰
2026-09-02 09:41:22
1
👑𓆩✮͢ ❦Dr ᗩشʜᴜ❦𓆪🦋🫀 :
achy Kiya ha
2026-09-02 07:48:43
6
Ibrahim and alaya :
Bohut acha kiya ye bohut pehly kerna chahy tha
2026-09-02 06:02:57
13
It's Me✨ :
Keep it up eman
2026-09-02 09:49:42
1
درشہوار بٹ ❤️🥂 :
pta nai q Rona aa rha h bht ya scenes dekh k magar dono ko haq h apni mrzi ki partners chunanay k magar social media 2 families kha gya bacha k Zindagi kha gya 😭
2026-09-02 08:45:34
3
️ :
o bai unu ny cleal kiya hy k meta verify krwaya whan sy id card verification hoti is liye nam wo aya. id havk ho rhi thi us ki is liye . fazol controvercy mat creat kiya kren aglon ki life main problm creat krny k liye
2026-09-02 07:00:25
4
Alara :
acha lagta tha yeah couple
2026-09-02 09:42:37
0
MuGhAl 😎ZaDi😎 :
hn ab us ka 1M Jo ho gaye hn isi Liye 🤨
2026-09-02 07:00:11
6
🦋Eman Khan🦋 :
hmmm Sahi .....
2026-09-02 09:45:13
0
bint-e-hawa💔 :
او بھائی چھوڑ دو جان😂 اس نے انسٹاگرام کو ویریفائی کرانے کے لیے اپلائی کیا ہے ۔اور جب آپ ویریفکیشن کرواتے ہو تو آٹومیٹک وہ نام وہاں پر یوز ہوتا ہے جو آپ کے گورنمنٹ آئی ڈی کارڈ میں لکھا ہوا ہے اور آئی ڈی کارڈ میں اس کا نام ایمان اسد ہی ہے اس لیے یہاں پر بھی اس کو نام ایمان اسد کرنا پڑا۔
2026-09-02 08:04:23
3
👑✨🥀 :
InSan kitni Khushi sy rishty bnata hy kb kaha ye rishty Sath chorr dy gy koi ni janta jb ma paida hoi th same kivan ki age ma hi Mary Abu b chorr gay thy mjy or Mari mama ko woh din to guzr gay but baap sy nafrt ho gae😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-02 05:27:25
5
Ahmed Ki Hu Yar :
eman k Acc Hack hogya tha jisny hack kia tha usny rajab remove kr k Asad likh dia h Ab Jb tk time pura ni hota Name chng ka tb tk ni kr skhti chnge
2026-09-02 04:55:10
10
N...🫀...S :
phle Kiya tha bhla?
2026-09-02 07:00:51
2
user8078818138155 :
wo rakhna e ni chahta to kitni requestein krein ab dono Behan bhai
2026-09-02 09:37:55
1
Rania munrre :
So what its normal
2026-09-02 07:01:33
1
Ahsan rajpoot ❤️ :
fame mil gya ab kiea krna rajab ko
2026-09-02 03:12:52
16
To see more videos from user @legendsvibe2, please go to the Tikwm
homepage.