@qariff.31: ludo software 😱Allah ka naam lekar raftar ka naam likhane wala 😭😱😭😱 fyppppppppppppppppppppp

QARI FF
QARI FF
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 03:15:26 GMT
27237
1733
174
98

Music

Download

Comments

tehseen.edits01
مغل کہتے ہیں 🔥🦅 :
Virgo ♍ sign hai jano
2026-09-02 10:29:19
1
standered170812
BILLIONIRE✓STANDARD°°° :
Today i hate Garena 😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠
2026-09-02 09:48:37
7
kira0105122
ᴍᴏᴜsᴇ𝜗ৎ :
bhai kabhi zordic sign ka baray ma suna ha ya wo ha virgo ♍ ya wo sign ha baki AP log koi mis information spread na karo kindly
2026-09-02 09:51:34
4
rk804_
R_K. :
good bro ❤️
2026-09-02 17:21:11
0
hussain.sha7
Itz.. Hussain :
bahi mia ne free fire ko delete keya is update ke waj se
2026-09-02 12:20:22
1
saqi_vibes2
Aesthetic Javed :
Vergo Sign Hai♍
2026-09-02 12:55:32
12
aqsaqueen2116
🦋 :
meri 72 lvl ki id he magar khelne ka dill hi nhi krta 🥹💔🫠
2026-09-02 09:52:30
13
asif.kashmiri366
asif kashmiri :
🥹🥹😭🥺💔🥹🥹😭🥺💔💔🥹😭😭😭😭😭
2026-09-02 11:04:18
2
muzammil.gaming6
♜𝑴𝒖𝒛𝒂𝒎𝒎𝒊𝒍 . 𝑩𝒐𝒔𝒔♜ :
sahi batt hay bhi 🥹😭
2026-09-02 08:21:47
2
who.rimza
💖🎀 :
ap bilkul sahi kah rha ho 🖤🖤🖤
2026-09-02 10:23:13
3
user004576084
Angry :
Iss item par likha hua symbol Virgo (برج سنبلہ) کا علم نجوم (Zodiac) کا نشان (♍) hai, is ka kisi mazhabi naam ya kalme se koi taluq nahi hai. Gaming companies (jaise Free Fire) aksar astrology aur constellation themes par items design karti hain. Yeh costume Spica (jo Virgo constellation ka sabse roshan sitara hai) aur Virgo zodiac theme par banaya gaya hai, is liye is par yeh sign maujood hai. Internet par aisi afwaahon (rumors) par dhyan na dein.
2026-09-02 15:36:08
1
saimchattha4
Saim Flex city 🇵🇰✈️🇬🇷 :
mana to 60 laval wali id delet kar di
2026-09-02 05:54:33
1
rafayediz
ᖇᗩᖴᗩᖻ ΣDIƬZ. ꑄ👀 :
2026-09-02 08:56:43
1
muhammadattique243
Attique 🥰 :
bilkul Bhai 💯
2026-09-02 14:49:42
1
user626409584
Ahsan Ali :
🫵🏿🫵🏿🫵🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿😔😔😔💝🤧
2026-09-02 14:13:48
1
try_ali556
TRY علی🇵🇰 :
𝐡𝐧 𝐀𝐥𝐥𝐚𝐡 𝐦𝐚 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐡 💔
2026-09-02 09:54:24
1
missmishii6
🍁 Mavish gaming 🪷 :
hn bhao dekhiii ya agar garena walon na back nhin keya to hm delete Karyn gy
2026-09-02 03:42:05
1
mr.broken1437
MR. BROKEN :
wo to m likha hua hai
2026-09-02 08:32:45
0
sardarangaming88et
Ⓥ_Uʙɪ Lᴇᴀᴅᴇʀ║ :
muslmanoo isy saport kro
2026-09-02 17:21:32
0
user213682184
Ali Raza :
video bano😭
2026-09-02 16:49:51
0
wajahat.abbasi635
Wajahat Abbasi :
sahe Bhai sab free fire left karo
2026-09-02 15:40:52
1
ahadali6333
👑SYED👑AHAD :
Virgo sign hai
2026-09-02 14:54:11
1
marinette_574
🥀 :
vergo symbol
2026-09-02 17:39:28
0
egokiller711
🔱Kʜᴀɴ么711🚩 :
bro 1 bat mujhe bhe samjao ke allah ke nam se pehle alif kidr hai
2026-09-02 14:57:41
0
4x_aimbot_ff
愛4x a!mbo† 모 🥷 :
oo bhai vo Virgo ♍ sign he 🥺
2026-09-02 09:53:09
0
To see more videos from user @qariff.31, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About