@fakhrulaizat69: nak beli air pun muka marah..nasib pandai counter.😁 . #india #travel #tiktok #fyp

Fakhrul Aizat
Fakhrul Aizat
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 03:19:33 GMT
92921
3678
39
60

Music

Download

Comments

sundaemonday84
ICedLaTte :
tunggu mane staff shift petang tak masuk 😂
2026-09-02 08:01:42
51
ridhwan3054
wan ridhwan :
dia marah bang sebab beli air mineral je...beli la banyak sikit😂😂😂
2026-09-02 03:26:28
66
sepuikhwan
Sepuikhwan :
Muka marah tapi air berseri
2026-09-02 03:23:53
27
milo.beng87
Milo beng :
😅air je brand bilseri tp tokey kedai takda senyum bilseri seri pun
2026-09-02 05:31:32
8
alfatehmadani
muhammadalfateh :
Bang buat pe d sana,
2026-09-02 04:46:45
1
krunchiqq.hq
Krunchiqq HQ :
Hehehehe awak masih seperti dahulu santai je cakap melayu kat sana. Awak awesome bosku
2026-09-02 05:02:12
5
yuveneshwaaren
Yuven :
bang air tu mcm fake kot ,bisleri yg ori tak silap saya
2026-09-02 10:56:58
1
kfghyyyk
pok weil lori :
bang buat video nasi beriani tuh, sedap tgok
2026-09-02 06:11:54
1
danbortobetto
Daniel :
10 rupee pun paper ek? Ingtkan coin aje 😅
2026-09-02 04:38:35
0
wirajoker77
DANIELRAYYAN :
lama tak muncul, rindu, banyak kan buat video, LPs tu ckp melayu kat Diewng haha
2026-09-02 04:43:08
1
al_nizsar94
AL-NIZSAR94® :
yang last tu dia ada senyum lah perasaan part ulur duit dia senyum tapi tak nampak gigi😂😂
2026-09-02 09:46:50
0
daun.hijau2345
Ryu ky :
hati hati bila kutip barg jatuh bg
2026-09-02 05:29:17
0
syrafrul9533
Amirul Asyraf :
Senyumlah sikit brother
2026-09-02 05:41:13
0
pendosaeighty8
🪞AsYRaF🪞 :
bunyi hon sentiasa menemani kt sana ye bang 😆
2026-09-02 07:08:00
0
muhamad_zariq
Muhamad Zariq :
Review ayam goreng berempah dia bang . Paduu terok oww😅
2026-09-02 03:23:05
0
ceoofrecruiter
A'ttiff Jay :
Kalau ayaq botoi kat sana kan ada dak depa repack balik. Macam mana nak tau botoi yang selamat kita nk minum fakrul
2026-09-02 05:13:15
0
user855801175
Md Saiful :
apa tip nak ke sana tempat yg selamat
2026-09-02 04:44:48
0
z.hilmi
ZulHilmi :
Bangg
2026-09-02 03:36:51
0
optimusprime9931
Optimus Prime :
10 rupee to ringgit dlm RM0.43 sen..murah la mineral diorng
2026-09-02 05:11:39
0
raiderxfatez
pukuk36 :
cai dlu❤️
2026-09-02 04:36:30
0
hafizd867
Bob john :
Kenapa air abg keluar dr belakang padahal dekat kaunter tu dah ada😂😂😂
2026-09-02 04:48:54
0
kisahkucen
Kazem & Bunga :
nak wat mcm mana.. dia keluar dari perut mak dia dalam keadaan terpaksa. Mak dia kna operate Ceaserian. tu muka dah mcm tu.
2026-09-02 10:06:58
0
wanmohdzulhaimi
Mr Jumiey :
ap beza air yg kat atas meja dgn yg uncle tu bgi bang...adakah ini yg dnamakan air tgn...
2026-09-02 10:58:54
0
To see more videos from user @fakhrulaizat69, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About