@gilagilamakan: Terjumpa salah satu port nasi lemak yang berdekatan dengan rumah saya. Karipap sini memang wajib... nasi lemak memang top notch. Yang saya suka sini adalah sambal tumis nya. Makanan sedap, harga pun sangat berpatutan. #gilagilamakan #MakanLokal #nasilemakmami #nasilemak #foodies

Gila-Gila Makan
Gila-Gila Makan
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 03:35:32 GMT
36227
1356
99
509

Music

Download

Comments

lierezkie
Penambat JIWA :
umm...Kurenggggg
2026-09-02 08:39:59
5
allan791_
Lan :
mmg sdp nsi lmk akk ni.. dh Cuba 2-3 Kali.. karipap sardin pun sdp.. murah 5 rm3 je..
2026-09-02 12:17:47
2
shinigamiichigo83
Shinigami Ichigo :
Recommended 👍
2026-09-02 05:42:48
2
bob06578
searchrizal30 :
ada delivery ke bos
2026-09-02 12:58:31
1
marinaahmadofficial
Marina :
Selalu makan kat kedai 69, opposite dia. Nanti boleh try. Karipap inti apa yg best? i penggemar Karipap! 🥰
2026-09-02 13:21:39
1
saifullah.nasir5
Sultan duit :
terbaik la bro buat video msti datang kedai melayu terbaik.
2026-09-02 05:37:22
2
hilmihjahamad
hilmihjahamad :
boss duduk mana ek? kenaoa tempat2 yg boss rekemen ni macam sama ja laluan kita. tg malim, teluk intan, slim, kl, cheras.
2026-09-02 10:54:08
1
rul5885
RUL5885 :
stimmmmmm...bro..
2026-09-02 10:15:29
1
fiqrosdi
Fiq★rosdi :
Bang try nasi lemak triple A area situ juga lagi padu
2026-09-02 10:36:35
1
ika.nasir
Ika Nasir :
sedap nasi lemak mami dulu berniaga dimiharja cheras memang hari hari beli.sambal mami power tau
2026-09-02 15:01:54
1
dinrunner91
dinshopper91 :
kedai yg sentiasa sediakan makanan untuk delivery rider kalau ambil order dari kedai nie..😁😁
2026-09-02 12:10:06
1
kai.ann6
Kai Ann :
Ok, akan singgah
2026-09-02 14:59:05
1
kakmanja12
kakmanja12 :
karipap dan popia sira Mami memang sedap👍
2026-09-02 13:35:37
1
sitisuhaidamdadip
سيتي سهيدة :
nasi dia banyak lahh. . tak larat nk habiskan 😅
2026-09-02 10:20:08
1
raden_rosmariena2706
Raden_Rosmariena :
nasi lmak dia ok lh ..hrga pn x mhal mna , kuih2 pn sdp .. salah satu port bli mknan klu nk pi kje dlu
2026-09-02 09:45:10
1
mzsolo62
mz :
Bukan kaleng2..alamak😱sedap ka ni😁😋
2026-09-02 07:54:24
1
surrsampaibulan
SURR.. SAMPAI BULAN! 🍉 :
mami siapa?
2026-09-02 10:50:39
1
putraamyrul98
Putraamyrul :
weh nampak sedap ya 😭😭😭
2026-09-02 09:41:06
1
kizwan07
kerol √🇵🇸🇲🇾🤝 :
5.30 dah bukanserius
2026-09-02 07:44:35
1
suami_eda
Wak_Jiman PAID :
harga ok ke bos?..
2026-09-02 05:26:09
2
user49499635540614
SYU 🐮 :
kat taman tenaga tu ada 1 kedai mat salleh western. tlg review bro sedappp gila org kata 😭🙏🏻
2026-09-02 10:44:27
2
tokmatlesung
tokmatlesung :
Paling best tengok kuih muih yang boleh dipilih bukan hanya sudah siap siap bungkus kena beli per packet. Karipap panas panas. Terima kasih sharing, akan try
2026-09-02 05:13:22
2
alchopot
alchopot :
2026-09-02 05:30:00
1
suhaimifoodietraveltips
Suhaimi | Foodie | Travel Tips :
meriah ni lauk
2026-09-02 04:04:24
2
hani.imani.jamal
Hani :
try nasi lemak renjana taman midah. buka 5ptg
2026-09-02 08:03:56
1
To see more videos from user @gilagilamakan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About