Ya ab bs photain hain mny sb try Kia h ya aquaat ulta or zaida msly bhr gye
2026-09-02 14:55:39
0
🤗my life my rules 💕💫 :
our Jo man baap bacho k badua datye agr ulad k glti smjnye m ho .ya bacha glti man b ly phr badua daina thk h please btye
2026-09-02 14:43:54
0
Waleed Pakistani 🇵🇰 (HaSsan) :
🥺🥺🥺 mere abu ni smjty, wo bura bhalla kahty hain, unko olad ki koi chz olad ka kam acha ni lgta, unko achy bus unky rishtydar hain
2026-09-02 11:30:34
21
Husain Nasir :
I love you Ali Bhai 💝💝💝💝💝
2026-09-02 17:13:59
0
shanza zahid :
mere liay dua karay plz 😭
2026-09-02 14:52:10
1
HK :
reference?
2026-09-02 13:25:34
0
@sherali1793 :
Allah
2026-09-02 14:31:16
2
Sohail Asghar Ansari 405 :
2026-09-02 11:03:03
5
Muhammad Ammar :
ALLAH HO EKBAR
2026-09-02 15:22:44
1
سندس شہزادی❤ :
or Jo log apny Bhai k bry ma hi Dil ma kina rkhy ux ka Kya....🥺
2026-09-02 09:35:42
2
AshKhan :
[Sticker] ❤️
2026-09-02 13:42:51
2
Uzair Khan :
allah
2026-09-02 19:57:38
0
..,. :
beshak MERI duayen qabool huwe hen shukar hai MERy Rab Ka
2026-09-02 18:52:26
0
Asif Ranjha :
Mere bhai ke han Aulad nhi haii. main pichle 6,7 saa se bhaii keliye dua karta aya hn. jab meri shadi hoyi to Allah ne 1 saal ke andr andr muje bete se nawaza hai. Bas Allah mere bhai ko bhi Aulad de. Ameen
2026-09-02 17:45:52
0
azizaliali42 :
astagfirrulalha
2026-09-02 09:55:24
1
NNN :
سبحان الله الحمدلله الله اكبر
2026-09-02 11:21:06
15
Muhammad Ammar :
ALLAH PAK MAF KARIN 🙏🙏🙏🙏
2026-09-02 15:22:53
0
MNASEEM :
hm
2026-09-02 19:25:06
0
pw :
2026-09-02 16:07:40
0
TMR Brand :
parents itna sayany h wo maal k bary ma kch nh khty lkn bacho pa laan taan , baduay aam bat ha
2026-09-02 14:28:10
0
🅰🅳🅸🅻🖤⃝🦋SДHДБ7 :
🤲🤲🤲
2026-09-02 05:38:01
2
Rizwan :
♥️♥️♥️
2026-09-02 06:00:30
2
To see more videos from user @fikr_o_ilm, please go to the Tikwm
homepage.