@kimorakiko:

KimoraKiko
KimoraKiko
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 04:06:22 GMT
246495
12720
350
4475

Music

Download

Comments

hazelnutlatte914
Nissan strawberi :
aku dah lama pakai prinsip ni .lebih malu nampak kaya tp hakikat nye miskin.
2026-09-02 07:24:47
128
jamaliahzahari
JamaliahZahari :
betul sgt apa tun ckp
2026-09-02 05:53:40
99
marlina_ismail2409
Marlina Ismail :
well said
2026-09-02 07:18:11
0
hajar1976siti
Hajar2026TiTk :
the best👍
2026-09-02 14:22:16
0
mokcikgege
gegeriuh :
betul..sis pakai yg tt rm19.90 je..dlm beg adalah jgk ratus tur...tp ade masa puluh² jgk bila dah bnyk kluar..tp...InshaAllah...ade je rezeki anak²😊
2026-09-02 11:33:56
0
haifa.shamsul
Haifa Shamsul :
setuju...tak berlu berlagak jika tak mampu. ukur baju di badan sendiri
2026-09-02 11:35:19
24
nanizabri1
nanizabri :
very deep thoughts.
2026-09-02 11:19:22
0
farah.wahidah0
Farah Wahidah :
Sy memang beli beg branded..bukan nk nmpk kaya tapi semangat tuk lebih rajin bekerja dapat beli barang atas usaha kita...duit penat Sy niaga Alhamdulillah puas hati 🥰
2026-09-02 13:07:43
13
menaga_73
menaga :
saya pakai yg dibeli di tt..itu pun 17 je
2026-09-02 10:44:49
19
mamamikaeloven7
Mamamikael Oven :
dompet aku x blh zip aku ikat dgn getah...cashier berpaling tempat lain buat2 x nampak mungkin x nak aku malu...
2026-09-02 10:16:12
11
nanacikpuan
Lisna Nana :
zaman skrg nih ramai yg cakap "Biar Papa Asal Bergaya " Sanggup berhutang demi gaya!
2026-09-02 07:03:11
12
rohaniariffin97
Rohani :
Saya sokong ckp Tun. Teringat lg kata2 ustaz saya ms sek men dulu. Mhl beg dari duit. Beg rm500 tp duit ada rm50 je. Tp kata ustaz biar murah beg tu tp mhl duit dlmnya
2026-09-02 06:16:21
27
user76147231574048
ZalehaAnwar🌹 :
agreed
2026-09-02 12:10:40
0
niehussin
niehussin :
betul..setuju 100% dgn nasihat Tun..
2026-09-02 05:45:02
13
kanagavirasamy
kanagavirasamy :
Well said
2026-09-02 06:20:43
0
oyen1972
Rozie :
betul..apa ada pda beg yg mhal skiranya hnya nk pertonton pada manusia...baik idup bak padi..tunduk tapi berisi
2026-09-02 06:46:49
8
norizam7132
norizam :
berpegang dengan kata kata TunM..saya skrang pun bli beg tangan atau dompet Di TT harga murah cantik dalm beg maseh ada Wang lagi ..😂😂😂
2026-09-02 07:04:14
8
imada7332
Imada :
kata2 Tun yg inilah saya selalu ulang pada sesiapa yg selalu memujuk saya untuk beli beg jenama mahal2 di pasaran. Akhirnya ada juga yg share di tiktok kata2 ini..Saya igt pertama kali dgr kata2 ini semasa saya sedang belajar di universiti. Bila bekerja, beg saya paling mahal pun hampir rm100 tapi tu pun sekali je beli.. Beg2 lain biasa bawah rm50.. tu pun saya guna sampai lunyai baru beli yg lain. Selagi boleh guna satu beg, saya takkan beli beg lain.
2026-09-02 06:11:20
81
cikdah64
cikdah :
Sederhana dlm sgala hal ... Alhamdulillah . Apa pun yg aku lalui zaman Tun amat terasa kegemilangannya ... Ya Allah rahmati lah kehidupan pemimpin ku ini dari dunia hingga akhirat ... Aaminnn
2026-09-02 10:15:56
6
maziatul_78
Maziatul_78 :
Setuju dgn kata² Tun M ♥️♥️♥️
2026-09-02 09:57:32
1
edda446
Eda :
Tu M memang trbaik kata2nya penuh🌹hikmah & bijaksana 👍👍🌹🌹🌹
2026-09-02 11:28:08
1
haslizah17
Haslizah :
Kerana nasihat Tun M..aku beli bag kt tik tok jer..😁😂
2026-09-02 10:03:49
4
sambaltempoyakpetai
Wanita paling cantik :
saya punya purse beli kat pasar malam je, Rm10 je harganya...
2026-09-02 10:56:23
1
zalehasim
Zaleha Sim :
saya beli bag mahal, bertahan lebih 13 tahun. Alhamdullillah, jimat duit. pada hal, saya tak jaga pun bag mahal saya. tapi bag saya tu lasak. fikir2 lah ye.
2026-09-02 11:57:23
0
To see more videos from user @kimorakiko, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About